[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
[MT - İstanbul] Early Riders / 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy gezisi

Arkadaşlar Merhaba..

Bu hafta sonu Pazar günü Poyrazköye gidiyoruz.. Gezi programını ve kurallarını şu şekilde belirledik.. Katılımlarınızı bekleriz..

Gezi güzergahı :


7:30 dan itibaren Üsküdar Harem deki petrol de buluşma..
8:00 de boğaza doğru hareket
8:30 Simitlerimizi alarak Çengelköy çınar altında kahvaltı
9:00 Boğaza dogru hareket
9:30 Kanlıca'da ufak bir mola
10:00 Beykoz Yuşa tepesine varış ve Yuşa Peygamberin Kabrini ziyaret ve çay molası
10:30 Anadolu kavağına varış ve tepeden boğaza bakış
11:30 Poyrazköy'e varış ve deniz, dinlenme ve geyik..
18:00 Geri dönüş yolculuğuna çıkış ve Tem Yolu ile geliş..

Gezi kuralları :

1- Bu bir YOL gezisi değildir. GEZME-GÖRME gezidir.
2- Gezi sürati 70-100 km/saat arasında belirlenmiştir.
3- Dönüşte isteyen arkadaşlar daha önce de yaptığımız gibi kendi kendilerine dönebileceklerdir. Bu o arkadaşların tercihi olur. Ancak grupla dönerim diyenler grup sürüş kurallarına uymakla yükümlüdürler.
4- Grup disiplinini bozacak arkadaşların ya da grup sürüşüne ayak uyduramayan ve korumasız gelecek arkadaşların grubun tamamını tehlikeye atmamak açısından katılmamaları grup üyeleri tarafından tercih edilmektedir..

Organized by "Early Riders"

Bilgi için :
Trader (Murat) 0532 2515952
Ataper (Aydın) 0532 2633691
Hboyraz (Haluk) 0535 3261260
Rüzgarınoğlu (Murat) 0535 4743095

------------------------------------------------------------------------
Listemiz açılmıştır :
1- trader
2- ataper +1
3- hboyraz +1
4- rüzgarınoğlu +1
5- er5 +1
6- jasmine
7- serdark
8- mutluemlak +1
9- army_0666
10- armagan
11- yasinsubay ??
12- goya
13- uzman_1907
14- NeTMaViSi+WoMaNRiDeR
15- transelo
16- TycOOn +1
17- erdem.gunduz
18- halilertan +1
19-berkforce
20- misafir
21- serhan +1
22- equilibrium
23- sahinhakan04
...
...
Toplam : 32 kişi (22 motor + 1 ZAT150 haluk)

 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Aydın Abi Çok güzel yazmışşsın eline sağlık..Beni de ekle diyeceğim ama zaten listedeyim sanırım..
Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler özürlerimi kabul edin biliyorsunuz castro organizasyonumuz var. Bu sebeple gelemiyeceğim
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Mangalsız çıkmam abi :)

Bize bu imkanı sunan "Erkenci Grup" (markamı doğuyor ne :) ) organizatörlerine teşekkürü bir borç bilirim efendim :queen: :queen: :queen:
Benide eklermisin abicim

* Ya abi mangalı eklememişsin, ben ne yapıcam abi şimdi yaa, dün akşamdan beri hafta Poyrazköy'de mangal hayali kuruyorum yaa.. Abi ben mantarları alırım kocaman kocaman :) saplarını koparıp içine rende kaşarıda basarım, ateşe atmadan da üzerine az bi tereyağ kondururuz, sonraaaa pempeleşene kadar bekleriz veeee anında indiririz mideye :thumleft:
offff yaaa ben yemeğe çıkıyorum, hadi bye
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abı yolda pişmiş tavuk almayı planladık .ama sen ıste mangalda getırırız :bounce:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
serdark' Alıntı:
* Ya abi mangalı eklememişsin, ben ne yapıcam abi şimdi yaa, dün akşamdan beri hafta Poyrazköy'de mangal hayali kuruyorum yaa.. Abi ben mantarları alırım kocaman kocaman :) saplarını koparıp içine rende kaşarıda basarım, ateşe atmadan da üzerine az bi tereyağ kondururuz, sonraaaa pempeleşene kadar bekleriz veeee anında indiririz mideye :thumleft:
offff yaaa ben yemeğe çıkıyorum, hadi bye

gereği yapıldı :p
sen mantarları hazırlamaya başla :)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
Ok. abi mantarlar benden, sen merak etme.. Sen ateşi yak yeter

serdar abı dun muayeneden konusoduk bu sabah cevırdı ler 49 ytl yazdılar kendıme geldım valla uyku muyku kalmadı :)
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
er5' Alıntı:
serdar abı dun muayeneden konusoduk bu sabah cevırdı ler 49 ytl yazdılar kendıme geldım valla uyku muyku kalmadı :)
Sen ne kısmetsizmişsin be kardeşim, muayene bittikten 2 gün sonra cezamı yenir yaw :pr:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok sevdiğim bir mekan olmasına rağmen o gün çalışıyor olucam.Sizlere iyi eğlenceler diliyorum.:cat:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
neo ya bızım topıc sessız kalmıs .hadı eller havaya :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
7:30 dan itibaren Üsküdar Harem deki petrol de buluşma..

Bu demek oluyor ki, kalk borusu saat 06:00 da. Valla Bravo, ne diyim başka ?

Ben askerdeyken bile o saatte uyanmıyordum :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst