[MT-İST]&[MT-LÜLEBURGAZ] ve Ben

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
La cengaver ne ettin Emrahgilin yanında...Ben sana fuara git dedim..
Sen Lüleburgaz'a gitmişsin...:p

Mete abinin dediği gibi valla...Kanatlanmışsın..Hemde uçmaya başlamışsın bile...:cherry:

Abim fuara da gıttım ama sen gelmedın :pale: Keske gelseydın abım ya ... Hem fuar hem lüleburgaz mıs gıbı oluo :queen::queen: tafsiye ederim :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay bak sen kardeşime bak nerelere gitmiş şşş ordakı arklar iyi baktınızmı benım kardeşime :p fazla yemek ıkram etmeseydınız malum :cherry:

afferın koçum iyi gezmişin bakalım gözün gönlün açılmıştır artık :)
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
vay bak sen kardeşime bak nerelere gitmiş şşş ordakı arklar iyi baktınızmı benım kardeşime :p fazla yemek ıkram etmeseydınız malum :cherry:

afferın koçum iyi gezmişin bakalım gözün gönlün açılmıştır artık :)
baktık tabi bakmaz mıyız abi gönül isterdi biraz daha gezelim tozalım ama vakit azdı selcuk kardeşim için...
tek teker bile yaptık ama malum yeni toplandı rodaj yapıyorum fazla da zorlamadık :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
vay bak sen kardeşime bak nerelere gitmiş şşş ordakı arklar iyi baktınızmı benım kardeşime :p fazla yemek ıkram etmeseydınız malum :cherry:

afferın koçum iyi gezmişin bakalım gözün gönlün açılmıştır artık :)

Cok yedırdıler abım yemek cay cıps :queen::queen:

baktık tabi bakmaz mıyız abi gönül isterdi biraz daha gezelim tozalım ama vakit azdı selcuk kardeşim için...
tek teker bile yaptık ama malum yeni toplandı rodaj yapıyorum fazla da zorlamadık :mrgreen:

Cok doqru tek teker yaptık arkada ben olunca gaz verdıkce kalkıodu zaten :queen:

olum selçuk ne işin var orda? lüleburgazın ne suçu vardı yazık değilmi ordaki arkadaşlara:p

Bana dıyene bak :queen::queen: Allahtan sen gıtmedın fıkralarınla bıtırırdın ordakı herkesi :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ö.Z.€.R;1009243' Alıntı:
O kadar yeşillik varken, Aydın Yuvamkentemi gittiniz. :)

:queen::queen::queen: Hemde 3'üncü etepa gittik :queen: Sende motorunu murat abıye sattın galıba? :queen:

Hemde alay etme oralarla oralar benım babamın dayısının yerı sıtelerı :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Alay etmiyorumda, gezecek pek çok yer bulurdunuz. :) Gerçi havalarda son 1 haftadır dengesiz burada.

Doğru, ben Murat abiye sattım.Kocaeli'ye gitti benim makine. :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ö.Z.€.R;1009270' Alıntı:
Alay etmiyorumda, gezecek pek çok yer bulurdunuz. :) Gerçi havalarda son 1 haftadır dengesiz burada.

Doğru, ben Murat abiye sattım.Kocaeli'ye gitti benim makine. :)

Hava soğuktu özer ve vaktimiz azdı o yüzden zamanın yarısını sitenin önünde geçirdik :)
Sen sarıyı tanırsın birde yanımızda olsaydın gülmekten yerlere yatardın :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
selçuğum iyi gezmişin mt lüleburgaz ada helal olsun iyi bakmışlar sana.havalar ısınsın bizde bi gidelim.:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
olm seni doyurmak kolaymı .. tabi kocaman bi yere götürecekler
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim nerdeyse garsonlara saldırcaktım o kadarkı actım :queen::queen::queen: O bısey deıl emrah abım gıl cok ıyı ya garsonların ısı bıtıo gelıyolar emrah abım ve kardesı onlara cay ısmarlıo aslında garsonların ısmarlaması lazım ama :queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Abim nerdeyse garsonlara saldırcaktım o kadarkı actım :queen::queen::queen: O bısey deıl emrah abım gıl cok ıyı ya garsonların ısı bıtıo gelıyolar emrah abım ve kardesı onlara cay ısmarlıo aslında garsonların ısmarlaması lazım ama :queen::queen:

Olm garsonlarda garson ama :queen:
Öyle her garsona çay ısmarlasak ohoooo :queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
vay kekocan nerelere gittin uzak değilmi oralar kaybolma :)

yoksa lüleburgaz mt i teftişemi gittin :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bu işte bi yanlış var emrah sen degil garsonlar ısmarlayacak ((((:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen:
Olm garsonlarda garson ama :queen:
Öyle her garsona çay ısmarlasak ohoooo :queen::queen:

Neden ordakı erkek garsonada cay ısmarlamadın abım :queen::queen:

vay kekocan nerelere gittin uzak değilmi oralar kaybolma :)

yoksa lüleburgaz mt i teftişemi gittin :p

kayboldm bı aralar sonra emrah abı elımden tuttu eve goturdu :queen::queen:

bu işte bi yanlış var emrah sen degil garsonlar ısmarlayacak ((((:)

EVEt cok doqru :queen:

Garson zaten biz ordayken çalışamıyo ki :p
Hem parasınıda aldı bak aklıma geldi şimdi yarın gidip beleş çay içelim kızdan :queen::queen:

Sız ordayken ammada konusuyo sızle bence bı ıs var zaten durmadan dıo sıze sızın mutlaka kzı arkadasınız fılan olmalı ben anlamadım yanı bu ıste bıse var:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ne kızmı ((((((:) benimde yarın lüleburgazda işim vardı emrahcım .. saat kaçta buluşuyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst