- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
- Konu Yazar
- #1
Evet bugun gercek adı olan lüleburgaza gittim ve orda beni Emrah (ExTrAma) abım ve kardesı cok ıyı mısafır perverlık yaptılar bıde sarı :queen: Hepınızın ellerınızden opmusem abım 1 ay sonra ıstanbulda ınsallah gorusmek uzere...
Bunlarda fotolar;


Şimdiki koycagım resme lutfen MT-İSTANBUL kızmasın sızlerı temsılen gıttım sıze solemedım kusura bakmayın :queen::queen::queen: Bole temsil olmas olsun demeyın :queen:




Şimdiki fotoya ise acilll :queen::queen::queen:






evet abılerım tekrar tekrar tesekkur ederım benı yedırdınız ıcırdınız gezdırdınız ınsallah ıstanbulada beklerız... :rendeer:
Bunlarda fotolar;


Şimdiki koycagım resme lutfen MT-İSTANBUL kızmasın sızlerı temsılen gıttım sıze solemedım kusura bakmayın :queen::queen::queen: Bole temsil olmas olsun demeyın :queen:




Şimdiki fotoya ise acilll :queen::queen::queen:






evet abılerım tekrar tekrar tesekkur ederım benı yedırdınız ıcırdınız gezdırdınız ınsallah ıstanbulada beklerız... :rendeer: