[MT-İST]&[MT-LÜLEBURGAZ] ve Ben

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen::queen::queen: Abım adresı verem sana luleburgaza gır YAMAN otelın oraya gıt Orda kıme sorarsan tanır emrah abıyı aprilla kullanankımde gosterırler :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ne kızmı ((((((:) benimde yarın lüleburgazda işim vardı emrahcım .. saat kaçta buluşuyoruz

Gel gel zaten ne hikmetse oradaki çalışan bütün garsonlar bize kız ayarlayacaklar bende anlamadım gitti :queen:
sanada bulurlar eli ayağı düzgün birisini :queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Gel gel zaten ne hikmetse oradaki çalışan bütün garsonlar bize kız ayarlayacaklar bende anlamadım gitti :queen:
sanada bulurlar eli ayağı düzgün birisini :queen::queen:

düzgün olsun da eli ayagı önemli degil :queen::queen::rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
düzgün olsun da eli ayagı önemli degil :queen::queen::rendeer:

Bak aramızda kalsın zaten çalışanların nerdeyse hepsi istanbullu öğrenciler burada :p
Birde patronları bizim yaşlarda arkadaşım oluyo çalışanları özenle seçiyo yani :queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
İyi geyik dönüyor yine konuda..:)
Paylaşım için sağol. Garson mevzusuda roman gibi...
Severek takip ediyom :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
o degilde ben bu cönevarı merak ettim ne yedi acaba ((((((((:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sende gıt sende gorursun abım :queen: Burger king gittik sonra şirvan sonra bursa iskender sonra orda bı yer dedenın yerıne gıttık superdı ya :queen: Ama luleburgaz turu cok guzeldı
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Gel gel zaten ne hikmetse oradaki çalışan bütün garsonlar bize kız ayarlayacaklar bende anlamadım gitti :queen:
sanada bulurlar eli ayağı düzgün birisini :queen::queen:

Olm abi ya sana ya bana iş atıyo ama bakalım hayırlısı :D

İkide bir sizin nasıl sevgiliniz yok deyip duruyo aslında senin sevgilin var aprilla rs50:D

Gerci ona da zımparayı ben atıyom muayeneyi bile calışmaz halde rx'le cekip götürdüm calışmayan motoru

muayene ettirdim:D bu nasıl sevgi anlamadım gitti :silent:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen: :queen: One ya abım zımparıyadamı sen atıosun bende anlamadım bu ısı
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
:queen: :queen: One ya abım zımparıyadamı sen atıosun bende anlamadım bu ısı
Kardeşim böle durursa bu exrema'nın bişi yapacagı yok bari ben yapiim dedim az

önce de geldi ben yaparken cok güsel oluyo dio.Bıraktım öle kalsın yarısını yaptım

gerisini de o yapsın sanki benim babamın oglunun motoru :mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Kardeşim böle durursa bu exrema'nın bişi yapacagı yok bari ben yapiim dedim az

önce de geldi ben yaparken cok güsel oluyo dio.Bıraktım öle kalsın yarısını yaptım

gerisini de o yapsın sanki benim babamın oglunun motoru :mrgreen:

Ya emrah abım su motoru bıtır ya kardesıne yukleme 2 haftaya artık gelın su ıstanbula :) :rendeer:

üşütmeyesin oralarda Çılgın kardeşim :) selçuk

Saol ismail abım senı cok sevıyorum havalar cıdden cok soguktu
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ex napmışın egzosu oyle ya :queen:

16663475ez9.jpg
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hava soğuktu özer ve vaktimiz azdı o yüzden zamanın yarısını sitenin önünde geçirdik :)
Sen sarıyı tanırsın birde yanımızda olsaydın gülmekten yerlere yatardın :p

İnş.. bir dahaki sefere. Geçen sizi kipa da gördüm, gökay geldi yanıma ama sen sanırım fark etmedin bende seslenmek istemedim kalabalıktınız.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ö.Z.€.R;1024693' Alıntı:
İnş.. bir dahaki sefere. Geçen sizi kipa da gördüm, gökay geldi yanıma ama sen sanırım fark etmedin bende seslenmek istemedim kalabalıktınız.

Keşke söyleseydi özer gelirdim yanımdakilerde zaten motorcu birisi kardeşim diğeride melih diye bir arkadaş var gilerası vardı onun abisi.
Bu arada senin işler falan ne oldu toparladın mı işleri?
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
topiği hortlatiim dedim tanıdık simalar görüyorum o fotolarda sarı len ne işin var orda gel dükkana motor toplayalım bak kahve ısmarlıcam :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst