[MT-İST]&[MT-LÜLEBURGAZ] ve Ben

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Evet bugun gercek adı olan lüleburgaza gittim ve orda beni Emrah (ExTrAma) abım ve kardesı cok ıyı mısafır perverlık yaptılar bıde sarı :queen: Hepınızın ellerınızden opmusem abım 1 ay sonra ıstanbulda ınsallah gorusmek uzere...

Bunlarda fotolar;




Şimdiki koycagım resme lutfen MT-İSTANBUL kızmasın sızlerı temsılen gıttım sıze solemedım kusura bakmayın :queen::queen::queen: Bole temsil olmas olsun demeyın :queen:







Şimdiki fotoya ise acilll :queen::queen::queen:












evet abılerım tekrar tekrar tesekkur ederım benı yedırdınız ıcırdınız gezdırdınız ınsallah ıstanbulada beklerız... :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ne işiniz var memleketim de :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
patrondamı bizden yoksam :)
Bu arada hep sarıyı reklam yapmışız yarın adama bir gaz vereyimde zımparayı hemen bitirsin motorun :p
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
ne demek kardeşim her zaman başımızın üstünde yerin var.
sadece senin deil bütün arkadaşlar gelirseniz bi haber verin yeter...
patrondamı bizden yoksam :)
Bu arada hep sarıyı reklam yapmışız yarın adama bir gaz vereyimde zımparayı hemen bitirsin motorun :p
uheuheuh bide şu akvaryum muhabbetine koptum sarının ya alem adam he korku yok yerlere giriyo giremessin buraya de tamam ondan sonra pimi cekilmiş bomba gibi herif:D
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
görüyomda kardeşime ii bakmışsınız. len sen ne ara gittinde tebelleş oldun milletin başına :D:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayyy...komşum yiğenim Selçük alemlere akmış...artık yuvadan koptu yeğen...kendi kanatlarıyla uçmakta...:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
görüyomda kardeşime ii bakmışsınız. len sen ne ara gittinde tebelleş oldun milletin başına :D:D

:queen::queen::queen: İyi baktılar hemde cok ıyı :rendeer: Ben en son fuardan bı gun sonra ılk ucakla gıttım :queen: hatta bırlıkte eve gıderken sen ındıkden sonra bende bı durak sonra ındım hemen havalımanına gıttım uctum oraya :queen::queen: otobus garına ındık ama orda havalımanı yoktu :queen:

vayyy...komşum yiğenim Selçük alemlere akmış...artık yuvadan koptu yeğen...kendi kanatlarıyla uçmakta...:p

Yaz gelıyor agabey artık bırlıkte akcaz ınsallah :queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
görüyomda kardeşime ii bakmışsınız. len sen ne ara gittinde tebelleş oldun milletin başına :D:D
bakmaz mıyız hava yagmurlu olmasa daha güsel olurdu ama bi dahakine artık :Dcok ii bi arkadaş öle deme şimdi kardeşime :D
vayyy...komşum yiğenim Selçük alemlere akmış...artık yuvadan koptu yeğen...kendi kanatlarıyla uçmakta...:p
off metehan abi ne alemlere aktık bi bilsen :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
heee tamam ikinci ümmet geliyo valla :) boy aynı kilo aynı huy aynı valla türkiye ikinci ümmet babayı kaldırmazzzz:):):)
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
vayy selçuk ilk resimde şekil çıkmışsın dağ bayır eğlenmişsiniz ne güzel :queen::queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
" Sarı " Namı sitelere TAşınmış:.. aman allahım Extrema yada Attraction ikisili bişey yapın bu adamı bizim siteye kayıt edin gelsin oda Gördüm Fotoları koptum yahu :D
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
selcuk bil bu resmı aprillanın sahibi bu motora senın bındıgını görse tazminat davası açar :queen::queen::queen:
ne uyuz bi adamım ya :D
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
" Sarı " Namı sitelere TAşınmış:.. aman allahım Extrema yada Attraction ikisili bişey yapın bu adamı bizim siteye kayıt edin gelsin oda Gördüm Fotoları koptum yahu :D

Sen birde orada olmalıydın özer adamı izlerken koptum :queen:
kaşla göz arasında selçuğa akvaryum satıyodu :queen:
Siteye üye aslında ama nickini unutmuş öyle diyor kendisi :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
La cengaver ne ettin Emrahgilin yanında...Ben sana fuara git dedim..
Sen Lüleburgaz'a gitmişsin...:p

Mete abinin dediği gibi valla...Kanatlanmışsın..Hemde uçmaya başlamışsın bile...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst