Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Hyosung GT250R üzerinde 8500 KM geçirdim şimdilik, ve "manyak" bir alet olduğunu cidden söylemek isterim, geçen gün arkamda arkadaşla beraber yokuş yukarı giderken bir aracı geçtim, gazı açtım, sanırım 2. yada 3. vitesti ve resmen alet delirdi uçtu, herhalde bir saniyede falan geçtik o aracı :p

Adrenalini seviyorum! :queen:
-t
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
6
bende 250r kullanıyorum...sanırım makına bazen cıldırıyor hiçte 250'lik gibi gitmiyor...turkıyeyemı alışamadı aceba...ama cidden bazen aklı durdaracak gibi hızlı hareket ediyooo...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
16
rt 125in taksit imkanlarını, kaç ay taksite ne kadar vade farkı koyduklarını bilen, yardımcı olabilecek varsa çok makbul geçer.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
arkadaşlar, o alet çıldırdı dediğiniz olay 6000 devirde karbüratörde 2. boğazın açılması ile gerçekleşiyor. giren benzin miktarı arttığı için çekiş artıyor. bu, performans manasında kazançlı fakat dikkat etmeniz gereken bir durum; zira o ana kadar sakin bir grafik çizen makina bir anda ileri atılıyor.
aklınızda bulunsun özellikle sıkışık trafikte seyrediyorsanız birden atılması başınıza iş açabilir, gözünüz bir yandan da devir saatinde olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
tıgerbmz kesınlıkle onemlı bır noktayı ele almıssın cok dıkkat edılmelı bu konularda:cat:

foreverfenerbahce nick'ini bıraz kısaltmanı tavsıye edıyorum kı zaten mod.arkadaslarım da senı uyaracaktır bu konuda.sayfa duzenı bozuluyor dıkkatını cekecektır senınde..;)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
12
arkadaşlar insallah haftaya p.tesi benim de bir gt250r'im olcak.kaporasi verildi motor 8000kmde simsiyah:D
sormak istediğim bu grenaj korumasi için yapılan takozun maliyeti ne kadar?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Geçen gün cometimle 300km yol yaptım. Hemde sabit durmayan bi gidonla :) Metal boruların ayarını kaçırmış servis sağolsun :D Fenamı oldu erkek gibi kas yaptı kollarım diyerek kendimi avutmakla meşgulüm şuan :D

Şaka maka bi yana da arkadaşlar bu vites olayı canımı çok sıkıyor. Işıklarda 2 saat vitesi boşa almakla uğraşıyorum olmuyor. !. vitese geçti herhalde diyorum kalkmaya çalıştığımda iki gidip stop ediyor. Sebebi tabiiki 2.viteste kalması. Ara gaz bazen işe yarıyo, debriyaj bazen, bazen yavaş basmak vitese, bazen hızlı.. Bazende ne yapsam vites geçmiyo boşa kafayı sıyırıcam. Allahaşkına başka yöntem varmı hemen boşa geçebilmesi için. Tüm yöntemleri denemek zor oluyo trafikte..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen gün cometimle 300km yol yaptım. Hemde sabit durmayan bi gidonla :) Metal boruların ayarını kaçırmış servis sağolsun :D Fenamı oldu erkek gibi kas yaptı kollarım diyerek kendimi avutmakla meşgulüm şuan :D

Şaka maka bi yana da arkadaşlar bu vites olayı canımı çok sıkıyor. Işıklarda 2 saat vitesi boşa almakla uğraşıyorum olmuyor. !. vitese geçti herhalde diyorum kalkmaya çalıştığımda iki gidip stop ediyor. Sebebi tabiiki 2.viteste kalması. Ara gaz bazen işe yarıyo, debriyaj bazen, bazen yavaş basmak vitese, bazen hızlı.. Bazende ne yapsam vites geçmiyo boşa kafayı sıyırıcam. Allahaşkına başka yöntem varmı hemen boşa geçebilmesi için. Tüm yöntemleri denemek zor oluyo trafikte..
Anlattığın sorunların aynısı bende de var :pr:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
1 seneden fazla sürede yüzlerce yerli ve yabancı hyosung sahibi ile bu konuda fikir alışverişi yaptım, gözlemlerime göre boşa geçme sorunu yaşamak istemiyorsanız motorunuza koyulan yağa dikkat edeceksiniz, motorunuza otomobil yağı koydurmayacaksınız.

yağ hakkında herşeyi öğrenmek için http://www.motoaktuel.com/blog/index.php/yag-dosyasi/yazarlar/hasan-alp-inan makalesini okuyabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Hyosung benim oldukça dikkatimi çeken bir marka olmaya başladı.Ufak tefek kronik sorunları dışında memnun olduğunuzu görüyorum.Sonraki motorumu da gt650 olarak düşünmeye başladım şimdiden.Ama ben uzun yola gitmeyi seviyorum, touring tarzı motorları seviyorum aslında.Sormak istediğim bu motorlara hardcase yan çanta takılabilirmi,orjinal aparatı yok sanırım,bunu yapan varmı ?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
lugg gt650.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
13
Geçen gün cometimle 300km yol yaptım. Hemde sabit durmayan bi gidonla :) Metal boruların ayarını kaçırmış servis sağolsun :D Fenamı oldu erkek gibi kas yaptı kollarım diyerek kendimi avutmakla meşgulüm şuan :D

Şaka maka bi yana da arkadaşlar bu vites olayı canımı çok sıkıyor. Işıklarda 2 saat vitesi boşa almakla uğraşıyorum olmuyor. !. vitese geçti herhalde diyorum kalkmaya çalıştığımda iki gidip stop ediyor. Sebebi tabiiki 2.viteste kalması. Ara gaz bazen işe yarıyo, debriyaj bazen, bazen yavaş basmak vitese, bazen hızlı.. Bazende ne yapsam vites geçmiyo boşa kafayı sıyırıcam. Allahaşkına başka yöntem varmı hemen boşa geçebilmesi için. Tüm yöntemleri denemek zor oluyo trafikte..

ben boşa geçme probleminde dikkat ettim eğer fazla kompresörle vites küçülttüysem boşa zor geçiyor,ama dediğim gibi kompesör fazla yapmadan küçülttüğümde çok rahat boşa geçdi,bilmem anlatabildimmi,birde öyle dene ...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Eyong, bu orjinal çanta değil sanırım.Aparatı senmi yaptırdın? Birde artçının binmesine mani oluyormu ?
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
bu cantalar yurt disinda cok populer , sadece hyo icin degil ss le gezenlere yonelik universal cok model var, benimkiler de yolda, yakinda ulasir :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel çantaymış bence :cat:

Rayjay nerden sipariş ettin, koşullardan bahsedermisin biraz( kredi kartı, gümrük vs)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
aslinda bunlar burada da satiliyor ama herseyde oldugu gibi biraz tuzlu fiyatlari var. Biz bir alman sitesinden ettik, paket avusturyada yasayan bir arkadasima gelecek o da getirecek buraya gelirken.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ben boşa geçme probleminde dikkat ettim eğer fazla kompresörle vites küçülttüysem boşa zor geçiyor,ama dediğim gibi kompesör fazla yapmadan küçülttüğümde çok rahat boşa geçdi,bilmem anlatabildimmi,birde öyle dene ...
Saol driver, perşembe günü deneyeceğim bu olayı. İnşallah çare olur ;)
Olcay çantadan çok egzos dikkatimi çekti. Bundan yaptırabilirmiyiz bizim makinalara aceba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst