- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 687
Hyosung GT250R üzerinde 8500 KM geçirdim şimdilik, ve "manyak" bir alet olduğunu cidden söylemek isterim, geçen gün arkamda arkadaşla beraber yokuş yukarı giderken bir aracı geçtim, gazı açtım, sanırım 2. yada 3. vitesti ve resmen alet delirdi uçtu, herhalde bir saniyede falan geçtik o aracı
Adrenalini seviyorum! :queen:
-t
Adrenalini seviyorum! :queen:
-t