sevgili bbrr motor 1800 km de 8000 ytl ye aldım daha once 3000 km scooter 12000 km regal raptor tecrübem var ama motoru alalı 3 gu oldu ama 3 gundur yağmur camur daha detaylı bir sürüş gerçekleştiremedim ama performans olarak acyip iyi geldi bana gazı actığımda sanki beni ustunden atacak gibi,birde R1 i olan bir motor ustası tanıdığım var o bir denedi cokbeğendi cok atak falan dedi
havalar düzelsim işallah daha detaylı yazarım,birde resimleri ekleyeceğim işsllah yakında
orhanay kardeşim dün kaza yaptı arkadaşlar...Maçkada tesadüfen şahit olduğum bir kazaydı...kendisi ne yazıkki cometiyle kaldırımda ters istikametten gelirken yayalara çarpmamak adına motorun hakimiyetini kaybetti ve düştü...ben yanına geldiğimde o çarpmamak için kaçtığı yayalarla birlikte motoru kaldırıyordu...fazla hasar yok ama kaldırımda olması tabi beni şaşırttı...kendisi iyi bir kaç çizik vardı galiba motorunda...geçmiş olsun...
Öldürdün beni yaw :queen: :queen: :queen: Carmegadoon diye bir oyun vardı onu hatırlattı bu dediğin ilk işim motorun üzerine yazdıracağım:queen: :queen: :queen:Türküz biz, kurallar ve yayalar çiğnemek içindir.
orhanay kardeşim dün kaza yaptı arkadaşlar...Maçkada tesadüfen şahit olduğum bir kazaydı...kendisi ne yazıkki cometiyle kaldırımda ters istikametten gelirken yayalara çarpmamak adına motorun hakimiyetini kaybetti ve düştü...ben yanına geldiğimde o çarpmamak için kaçtığı yayalarla birlikte motoru kaldırıyordu...fazla hasar yok ama kaldırımda olması tabi beni şaşırttı...kendisi iyi bir kaç çizik vardı galiba motorunda...geçmiş olsun...
"fuardan cıktım beşiktaş merkez ışıklarda allahtan tarfik var yavaş ilerliyodum,soldaki araba aniden sola kırdı ben de ani fren ön teker kaydı yan yattım sola" diye anlatıyor orhanay kardeşim kazayı. araba da basmış gitmiş hatta orada bir polis plakayı almış zabıt tutalım mı demiş de orhanay hasar yok diye uğraşmak istememiş diye biliyordum :silent:
. Bende aldığım ilk hafta durduğum yerde yatırmıştım. Hatta çizilmesin diye altına kendimi atmıştım. ?
dostum o ayrı bir kaza galiba...bu Maçkada havuz civarında kaldırımda oldu...Orhan kardeşime galiba 650 comet pek hayırlı gelmedi...biraz acemi olsa gerek...Allah korusun tecrübesiz ellerde 79 hp olması beni üzer...iyiliği için...
hayırlı olsun keyifle bin:rendeer: birde şu alım satım masrafını yazmışsın çooook teşekkürler 300-500 culer ortalıkta kafamı bulandırırken:cherry:Arkadaşlar kusura bakmayın, dün motoruma kavuştuğum için, saat 07:00 - 23:00 arası dışarıda olduğum için msjlarınıza cevap yazamadım:cherry:
Ewet dün sabah motoru alacağım arkadaşla buluşup işlemleri hallettik ve saat 10:00 itibariyle ilk defa kırmızı GT250R' ımın üzerine bindim.
Daha önce scooter ve 250cc chopper kullandım ve açıkçası ilk defa bir race makineye binince, özellikle virajlarda, başlarda biraz zorlandım, hatta moyumun fazla uzun olmaması nedeniyle, bi ara motoru tutamayıp sabit konumda yan bile yatırdım, içim gittiale: bayaa ağırmış yaw, alışmamışım tabi
Benim boyda olunca biraz dikkatli olmak gerekiyormuş dar ve yavaş dönüşlerde, onu anlamış oldum:cherry:
Benim aldığım motor 7000 km.de, 2006 mayıs trafiğe çıkışlı, kazasız, gayet temiz kullanılmış, bakımları düzenli yapılmış, garanti kapsamında bir makine. Sahibini tanıyorum zaten, o yüzden içim rahattı alırken6500YTL motorun fiyatı arkadaşlar, bu arada alım-satımı da 226YTL bilginize..:wiinkk:
arkadaşlar benım bir sorum olacak lütfen kardeşim git geçmiş sayfaları oku felan demeyin rica ediyorum:salut:
arkadaşlar ben mt honda cbr 125 r bölümündenim;cbr 125 r varda ondansorum şu...
bir arkadaşımdan hyosung 2006 model kırmızı 250 gt naked alma düşüncem var ..fiyatı 5000 ytl... benım tek kuşkum motorlarnızdan mennunmusunuz..uzun yol olsun, servis olsun ,her bakımndan
honda da hiç bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu yuzden soruyorum..
dreamdark saol bilgilere.Ben sadece kendi motorumu pahalıyamı ucuzamı aldım anlamak istedim. İyi durumdaki bir motor için piyasa bu civarlarda sanırım. Ufak tefek yatmalar pek zarar vermiyor grenaja ama genede insanın içi cız ediyor. Bende aldığım ilk hafta durduğum yerde yatırmıştım. Hatta çizilmesin diye altına kendimi atmıştım. Sana en keyifli sürüşler. Bu arada kaza geçiren arkadaşa çok ama çok geçmiş olsun.
Bu arada sizinle paylaşma istediğim birşey var arkadaşlar. Geçen hafta polislere ehliyetimi (B2) kaptırdım.Bazı arkadaşlar alkollü araç kullandığım için kızabilir şimdiden onlara hak veriyorum hatta inanın onlardan fazla kızıyorum kendime. neyse konuya dönelim. motorumu almadan önce ehliyet kursuna yazılmıştım birkaç hafta sonra sertifikam elimde olacak ama ehliyet yok(ağlamak isttiyorumr:
r:
r: :salut: .) Motoruma gerçek anlamda kavuşamadan ayırdılar beni. Soru şu: Siz olsanız sertifika ile motor kullanırmıydınız yada kullandanız polisin tepkisi ne olur? tolerens gösterir mi?. Yoksa eylülü beklermiydiniz. Birde hayatınızda motorla kaç kere ehliyetiniz soruldu?
arkadaşlar benım bir sorum olacak lütfen kardeşim git geçmiş sayfaları oku felan demeyin rica ediyorum:salut:
arkadaşlar ben mt honda cbr 125 r bölümündenim;cbr 125 r varda ondansorum şu...
bir arkadaşımdan hyosung 2006 model kırmızı 250 gt naked alma düşüncem var ..fiyatı 5000 ytl... benım tek kuşkum motorlarnızdan mennunmusunuz..uzun yol olsun, servis olsun ,her bakımndan
honda da hiç bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu yuzden soruyorum..