Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
Hayırlı olsun Ayıp olmazsa Durumu ne? kaç kmde? hocam kaça aldın? trafiğe çıkışı falan filan..... söylersen piyasayı bilelim bari.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevgili bbrr motor 1800 km de 8000 ytl ye aldım daha once 3000 km scooter 12000 km regal raptor tecrübem var ama motoru alalı 3 gu oldu ama 3 gundur yağmur camur daha detaylı bir sürüş gerçekleştiremedim ama performans olarak acyip iyi geldi bana gazı actığımda sanki beni ustunden atacak gibi,birde R1 i olan bir motor ustası tanıdığım var o bir denedi cokbeğendi cok atak falan dedi
havalar düzelsim işallah daha detaylı yazarım,birde resimleri ekleyeceğim işsllah yakında

orhanay kardeşim dün kaza yaptı arkadaşlar...Maçkada tesadüfen şahit olduğum bir kazaydı...kendisi ne yazıkki cometiyle kaldırımda ters istikametten gelirken yayalara çarpmamak adına motorun hakimiyetini kaybetti ve düştü...ben yanına geldiğimde o çarpmamak için kaçtığı yayalarla birlikte motoru kaldırıyordu...fazla hasar yok ama kaldırımda olması tabi beni şaşırttı...kendisi iyi bir kaç çizik vardı galiba motorunda...geçmiş olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
orhanay kardeşim dün kaza yaptı arkadaşlar...Maçkada tesadüfen şahit olduğum bir kazaydı...kendisi ne yazıkki cometiyle kaldırımda ters istikametten gelirken yayalara çarpmamak adına motorun hakimiyetini kaybetti ve düştü...ben yanına geldiğimde o çarpmamak için kaçtığı yayalarla birlikte motoru kaldırıyordu...fazla hasar yok ama kaldırımda olması tabi beni şaşırttı...kendisi iyi bir kaç çizik vardı galiba motorunda...geçmiş olsun...


Geçmiş olsun....Olacaksa her yerde olur...Kaldırım maldırım hikaye....
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
9
Bu ülkede yaşıyorsan ne önemi var... Motorla kaldırıma da çıkarsın, tankla havaalanına da girersin..
:D

Türküz biz, kurallar ve yayalar çiğnemek içindir.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar kusura bakmayın, dün motoruma kavuştuğum için, saat 07:00 - 23:00 arası dışarıda olduğum için msjlarınıza cevap yazamadım:cherry:

Ewet dün sabah motoru alacağım arkadaşla buluşup işlemleri hallettik ve saat 10:00 itibariyle ilk defa kırmızı GT250R' ımın üzerine bindim.

Daha önce scooter ve 250cc chopper kullandım ve açıkçası ilk defa bir race makineye binince, özellikle virajlarda, başlarda biraz zorlandım, hatta moyumun fazla uzun olmaması nedeniyle, bi ara motoru tutamayıp sabit konumda yan bile yatırdım, içim gitti:pale: bayaa ağırmış yaw, alışmamışım tabi:p Benim boyda olunca biraz dikkatli olmak gerekiyormuş dar ve yavaş dönüşlerde, onu anlamış oldum:cherry:

Benim aldığım motor 7000 km.de, 2006 mayıs trafiğe çıkışlı, kazasız, gayet temiz kullanılmış, bakımları düzenli yapılmış, garanti kapsamında bir makine. Sahibini tanıyorum zaten, o yüzden içim rahattı alırken :) 6500YTL motorun fiyatı arkadaşlar, bu arada alım-satımı da 226YTL bilginize..:wiinkk:

Daha çok yeni alıştığım için fazla limitleri zorlamak istemedim ama, bu sabah köprü yolunda, 155 km.ye kadar çıktım bi ara, motorun yüksek devirlerdeki ivmelenmesi ve sesi çok hoş gerçekten:mrgreen:

Arkadaşlar ilk fırsatta görüşmek üzere diyorum, bu arada benim adım Emre, saygılarrrr..:bounce:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
117
orhanay kardeşim dün kaza yaptı arkadaşlar...Maçkada tesadüfen şahit olduğum bir kazaydı...kendisi ne yazıkki cometiyle kaldırımda ters istikametten gelirken yayalara çarpmamak adına motorun hakimiyetini kaybetti ve düştü...ben yanına geldiğimde o çarpmamak için kaçtığı yayalarla birlikte motoru kaldırıyordu...fazla hasar yok ama kaldırımda olması tabi beni şaşırttı...kendisi iyi bir kaç çizik vardı galiba motorunda...geçmiş olsun...

"fuardan cıktım beşiktaş merkez ışıklarda allahtan tarfik var yavaş ilerliyodum,soldaki araba aniden sola kırdı ben de ani fren ön teker kaydı yan yattım sola" diye anlatıyor orhanay kardeşim kazayı. araba da basmış gitmiş hatta orada bir polis plakayı almış zabıt tutalım mı demiş de orhanay hasar yok diye uğraşmak istememiş diye biliyordum :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
"fuardan cıktım beşiktaş merkez ışıklarda allahtan tarfik var yavaş ilerliyodum,soldaki araba aniden sola kırdı ben de ani fren ön teker kaydı yan yattım sola" diye anlatıyor orhanay kardeşim kazayı. araba da basmış gitmiş hatta orada bir polis plakayı almış zabıt tutalım mı demiş de orhanay hasar yok diye uğraşmak istememiş diye biliyordum :silent:


dostum o ayrı bir kaza galiba...bu Maçkada havuz civarında kaldırımda oldu...Orhan kardeşime galiba 650 comet pek hayırlı gelmedi...biraz acemi olsa gerek...Allah korusun tecrübesiz ellerde 79 hp olması beni üzer...iyiliği için...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
dreamdark saol bilgilere.Ben sadece kendi motorumu pahalıyamı ucuzamı aldım anlamak istedim. İyi durumdaki bir motor için piyasa bu civarlarda sanırım. Ufak tefek yatmalar pek zarar vermiyor grenaja ama genede insanın içi cız ediyor. Bende aldığım ilk hafta durduğum yerde yatırmıştım. Hatta çizilmesin diye altına kendimi atmıştım. Sana en keyifli sürüşler. Bu arada kaza geçiren arkadaşa çok ama çok geçmiş olsun.

Bu arada sizinle paylaşma istediğim birşey var arkadaşlar. Geçen hafta polislere ehliyetimi (B2) kaptırdım.Bazı arkadaşlar alkollü araç kullandığım için kızabilir şimdiden onlara hak veriyorum hatta inanın onlardan fazla kızıyorum kendime. neyse konuya dönelim. motorumu almadan önce ehliyet kursuna yazılmıştım birkaç hafta sonra sertifikam elimde olacak ama ehliyet yok(ağlamak isttiyorum:pr: :pr: :pr: :salut: .) Motoruma gerçek anlamda kavuşamadan ayırdılar beni. Soru şu: Siz olsanız sertifika ile motor kullanırmıydınız yada kullandanız polisin tepkisi ne olur? tolerens gösterir mi?. Yoksa eylülü beklermiydiniz. Birde hayatınızda motorla kaç kere ehliyetiniz soruldu?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
117
dostum o ayrı bir kaza galiba...bu Maçkada havuz civarında kaldırımda oldu...Orhan kardeşime galiba 650 comet pek hayırlı gelmedi...biraz acemi olsa gerek...Allah korusun tecrübesiz ellerde 79 hp olması beni üzer...iyiliği için...

tamam o zaman o kazayı söz konusu bile etmedi o zaman birşey olmadı diye herhalde, benim dediğimde vites pedalıyla aynası kırılmıştı. umarım bundan sonra daha dikkatli olur, kimsenin başına kötü birşey geldiğini duymak istemeyiz Allah korusun :pale:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
arkadaşlar benım bir sorum olacak lütfen kardeşim git geçmiş sayfaları oku felan demeyin rica ediyorum:salut:
arkadaşlar ben mt honda cbr 125 r bölümündenim;cbr 125 r varda ondan:) sorum şu...
bir arkadaşımdan hyosung 2006 model kırmızı 250 gt naked alma düşüncem var ..fiyatı 5000 ytl... benım tek kuşkum motorlarnızdan mennunmusunuz..uzun yol olsun, servis olsun ,her bakımndan
honda da hiç bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu yuzden soruyorum..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Arkadaşlar kusura bakmayın, dün motoruma kavuştuğum için, saat 07:00 - 23:00 arası dışarıda olduğum için msjlarınıza cevap yazamadım:cherry:

Ewet dün sabah motoru alacağım arkadaşla buluşup işlemleri hallettik ve saat 10:00 itibariyle ilk defa kırmızı GT250R' ımın üzerine bindim.

Daha önce scooter ve 250cc chopper kullandım ve açıkçası ilk defa bir race makineye binince, özellikle virajlarda, başlarda biraz zorlandım, hatta moyumun fazla uzun olmaması nedeniyle, bi ara motoru tutamayıp sabit konumda yan bile yatırdım, içim gitti:pale: bayaa ağırmış yaw, alışmamışım tabi:p Benim boyda olunca biraz dikkatli olmak gerekiyormuş dar ve yavaş dönüşlerde, onu anlamış oldum:cherry:

Benim aldığım motor 7000 km.de, 2006 mayıs trafiğe çıkışlı, kazasız, gayet temiz kullanılmış, bakımları düzenli yapılmış, garanti kapsamında bir makine. Sahibini tanıyorum zaten, o yüzden içim rahattı alırken :) 6500YTL motorun fiyatı arkadaşlar, bu arada alım-satımı da 226YTL bilginize..:wiinkk:
hayırlı olsun keyifle bin:rendeer: birde şu alım satım masrafını yazmışsın çooook teşekkürler 300-500 culer ortalıkta kafamı bulandırırken:cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
slm beyler bende hyo istiom ama öğrenci adam alamıyo ki.napacam bilmiyom.
bugün motor satan bir arkadaşın dükkanındayım.hyosung gt 250 var vitrinde.motordan anlamıyan biri geldi.bu motor çin malımı yoksa maket mi diye sordu.bizim cevabımızda şu oldu.'yog abi maket değil o süngerden yapılıyo.adam haaaaaaa'.dedi gitti.garibim ne bilsin 8500 ytlik motor olduğunu....koptum yaaa.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
117
arkadaşlar benım bir sorum olacak lütfen kardeşim git geçmiş sayfaları oku felan demeyin rica ediyorum:salut:
arkadaşlar ben mt honda cbr 125 r bölümündenim;cbr 125 r varda ondan:) sorum şu...
bir arkadaşımdan hyosung 2006 model kırmızı 250 gt naked alma düşüncem var ..fiyatı 5000 ytl... benım tek kuşkum motorlarnızdan mennunmusunuz..uzun yol olsun, servis olsun ,her bakımndan
honda da hiç bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu yuzden soruyorum..

ben gt kullanmıyorum ama kullanan çok tanıdığım var ve hepsi çok memnunlar. motorlar kaliteli ve ithalatçısı global müşteri memnuniyetine çok önem veren bir firma. istanbul'da beğenilmeyen servisler olsa da iyi olanlar yetiyor. senin tek dikkat etmen gereken nokta bursa'daki servis durumu. açıkçası bursa'dan servis şikayetleri geliyordu, onu bir araştırman lazım, muhtemelen global konuyla ilgili birşeyler yapmıştır veya yapacaktır ama.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark saol bilgilere.Ben sadece kendi motorumu pahalıyamı ucuzamı aldım anlamak istedim. İyi durumdaki bir motor için piyasa bu civarlarda sanırım. Ufak tefek yatmalar pek zarar vermiyor grenaja ama genede insanın içi cız ediyor. Bende aldığım ilk hafta durduğum yerde yatırmıştım. Hatta çizilmesin diye altına kendimi atmıştım. Sana en keyifli sürüşler. Bu arada kaza geçiren arkadaşa çok ama çok geçmiş olsun.

Bu arada sizinle paylaşma istediğim birşey var arkadaşlar. Geçen hafta polislere ehliyetimi (B2) kaptırdım.Bazı arkadaşlar alkollü araç kullandığım için kızabilir şimdiden onlara hak veriyorum hatta inanın onlardan fazla kızıyorum kendime. neyse konuya dönelim. motorumu almadan önce ehliyet kursuna yazılmıştım birkaç hafta sonra sertifikam elimde olacak ama ehliyet yok(ağlamak isttiyorum:pr: :pr: :pr: :salut: .) Motoruma gerçek anlamda kavuşamadan ayırdılar beni. Soru şu: Siz olsanız sertifika ile motor kullanırmıydınız yada kullandanız polisin tepkisi ne olur? tolerens gösterir mi?. Yoksa eylülü beklermiydiniz. Birde hayatınızda motorla kaç kere ehliyetiniz soruldu?


Benim bir kere sormuştu polis, olmadığını söyleyince bişeyler koparmaya çalıştı, baktı gerçekten param yok, bırakmıştı gitmiştim:p Ben 4 ay ehliyetsiz kullandım, bu süreçte sadece 1 defa çievrildim dediğim gibi, tabi yolda nerden gideceğini bileceksin, hep çevirme noktalarından ve yolun en sağ tarafından uzak durdum ben o dönemde.:cherry: ama bence havalar da daha soğukken, sık biraz daha, herşeyin tamamken, için rahat bir şekilde bin bence, onun da keyfi ayrı oluyo:cat:

arkadaşlar benım bir sorum olacak lütfen kardeşim git geçmiş sayfaları oku felan demeyin rica ediyorum:salut:
arkadaşlar ben mt honda cbr 125 r bölümündenim;cbr 125 r varda ondan:) sorum şu...
bir arkadaşımdan hyosung 2006 model kırmızı 250 gt naked alma düşüncem var ..fiyatı 5000 ytl... benım tek kuşkum motorlarnızdan mennunmusunuz..uzun yol olsun, servis olsun ,her bakımndan
honda da hiç bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu yuzden soruyorum..


walla ben motoru daha yeni aldım ama, fiyat olarak gayet makulmüş bence düşündüğün motor, sezon açılmak üzere, kaçırma derim, ayrıca benim hyosung'un kalitesinden şüphem yok, servis-parça olayını zamanla görücez bakalım:)

----------

Bu arada bugün motora komple pasta cila attım arkadaşlarrrrrrr

yanıyo resmen yanıyooooo:queen:

:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şuna dikkat ettim...comet kasa biraz kısa kalıyor...şasi biraz daha uzun olmalıydı...bunu yeni farkettim inanın...yahu dedim bir problem var ama ne diyordum...şasi kısa beyler...


tabi bu benim görsel anlamdaki gördüğüm kusur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst