Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
geçmiş olsun arkadaşım. motorunda geniş ayaklık varmıydı , geniş ayaklıklarda bir nevi koruma demiri görevi görüyor.
 
Katılım
5 Mar 2004
Mesajlar
41
motorum tamamen standart aksesuarlardan oluşuyor, geniş ayaklık fln yok yani ama normal ayaklıkta düşünce kapanmasına rağmen sanki racinglerdeki gibi az da olsa dışa doğru bir çıkıntı yapıyor we anladığım kadarıyla bu çıkıntıda motoru korumaya yetti, ama benim düşüş çok yumuşak oldu, tam duracakken düştüğüm için hızım en fazla 20 flndır heralde, daha hızlı olsaydım kesinlikle motorun bi yerleri hasar alırdı
bu seferlik sadece sol aynam yamuldu ve debriyaj kolunun tam ucu çizildi
yumuşak düştüm diyorum gerçi ama omzum hala ağrıyo...
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
geçmiş olsun

tekrar geçmiş olsun arkadaşım. Bende Gv 250 ile kaza yapmıştım ve geniş ayaklıklar bayuağı işe yaradı. Geniş yayaklıkları unutma sakın arkadaşım sana tavsiyem.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
işte kelepir diye buna denir herhalde...Hayırlı olsun...makina 10 numara...ve 8000 ytl...akıllara zarar...

Mete ciğim çok uçuk bir fiyat değil ki bu. Sıfır alınan her araç kafadan zarardır, yani sıfır aldığın bir motoru 1. senesinde %30-35 düşük fiyata ancak satabilirsin.

Bunun örneklerini ilanlara bakarak anlıyabilirsin.

Honda 600 RR sıfırı 23.000 YTL - 2006 modeli 15-16 bin YTL.

Honda 1000 RR sıfırı 28.000 YTL - 2006 modeli 19-20 bin YTL.

Yamaha Fazer sıfırı 17.600 YTL - 2006 modeli 12.500 - 13.000 YTL.

Kawasaki ZX10R sıfırı 32.000 YTL - 2006 modeli 22.000 YTL

Gibi örnekleri çoğaltabiliriz, verdiğim rakamlar sahibinden.com dan alıntıdır. Yani daha pazarlık payı bile var :cherry:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
1
hyosungculara selam ben mehmet hyosung gt250-r aldım ve aranıza katıldım . bu arada NBC den BorA beye tesekkur edıyorum butun sorunlarla ugrastı ve cozdu bu servıslerden cekecekmıyız hep boyle BorA bey su servısı acında kalıtelı bı hızmet gorelım artık
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
evet arkadaşlar motorumu sattım ve sıra aranıza katılmaya geldi fakat gt 250 mi yoksa r mi karar veremiyorum aslında r yi istiyorum fakat oturuş pozisyonunda ağırlık bileklerde oluyor ve bu da uzun yolculuklarda çekilmez olarak düşünüyorum doğrmu düşünüyorum cometin daha rahat bi oturuş pzisyonu var gibi acaba r modeline cometin gidonu'nu taksak nolur birde satmayı düşünenler var ise bana ulaşsınlar şehir önemli değil ama lütfen makul rakamlarla gelin 1 2 fazla versem zaten sıfırını alırım diyeceğim rakamlarla değil
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
adaminbiriyim comet ile R ın selesi ve boyutları aynı.

Tek fark comette ki gidon farkı, ve evet daha yüksek ve R a göre daha rahat.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
bir kaç saat önce aquleria ya binen birisi olarak nazar değmesin diyorum

sanki yeniden doğdum biraz gaza asılınca fırlıyor alet.. üstünden atıcakmış gibi hissettim

herkeze kazasız şürüşler aman gazaa gelemeyelim
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
kardeş keeway ı naptın gv650 mi gv250 mi annamadım :D hayırlı uğurlu olsun alpere dün mesaj attım ama karşıdaymış görüşemedik
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar motorumu sattım ve sıra aranıza katılmaya geldi fakat gt 250 mi yoksa r mi karar veremiyorum aslında r yi istiyorum fakat oturuş pozisyonunda ağırlık bileklerde oluyor ve bu da uzun yolculuklarda çekilmez olarak düşünüyorum doğrmu düşünüyorum cometin daha rahat bi oturuş pzisyonu var gibi acaba r modeline cometin selesini taksak nolur birde satmayı düşünenler var ise bana ulaşsınlar şehir önemli değil ama lütfen makul rakamlarla gelin 1 2 fazla versem zaten sıfırını alırım diyeceğim rakamlarla değil


aralarında ki fark sele değil gidon farkı
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşlar mart ve haziran arasında motorumu değiştiricem hayırlısı ile,siyah 250 gt arıyorum yardımcı olursanız sevinirim özellikle nisandan sonra satarım diyenler olursa çokda güzel olur:)keyifli sürüşler
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
kardeş keeway ı naptın gv650 mi gv250 mi annamadım :D hayırlı uğurlu olsun alpere dün mesaj attım ama karşıdaymış görüşemedik

abicim gv 650 alet taş taş süper gaza dokun seni geriye atıyor..

şimdi insanların motorlarını neden arttırdıklarını anlıyorum ..

kazasız sürüşler herkeze

keewayim duruyor satıp 250 comet alıcam abim bana bi çıkma yaparsa :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
5
Arkadaşlar öncelikle herkeze selamlar; uzun bir süredir motor merakım var, ama şimdiye kadar hiç motor kullanmadım, başlangıç olarak ehliyete yazıldım inşallah mayıs ayında alacağım, araştırmalarım sonucu GV 250 veya GT 250 almayı planlıyorum, bazı arkadaşlar hiç motor kullanmadığım için taha küçük bir motorla başlamamı istiyorlar mesala scooter la, veya daha ucuz cin malları ile, bende aldığım motorda problem yaşamak istemiyorum, yeni başlayacağım için başlamadan motordan soğumak istemiyorum açıkcası, yorumlarınız ile katkıda bulunursanız sevinirim
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
29
benim tavsiyem scooterla başlama scooterlar daha dengezi aletler bence tekerlekleri küçük ve dengeni kaybedersen ayağını koyamazsın

daha deneyimlilerin fikirlerinede saygılıyım ama ben çin li motorla başladım

keeway im hala sağlam görüntüsüde bence çok ideal sonrada 650 ye zıpla derim :)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ADXADXA.jpg

ADSADA.jpg

ASASASXS.jpg

16.jpg
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
11
hyosung severler slm

ben 250 gtr arıyorum ama 0 km ile 2.el arası çok fiyat farkı varmı? ve orjinalinde repsol rengi varmı?????
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
117
€rKUt;582787' Alıntı:
ben 250 gtr arıyorum ama 0 km ile 2.el arası çok fiyat farkı varmı? ve orjinalinde repsol rengi varmı?????

genelde insanlar 2. el piyasasının pahalılığından şikayet ediyor ama uygun fiyata 2. eller bulunuyor araştırılınca, ki zaten hyosung'un en çok talep gören modelini istiyorsun. renklere gelince türkiye'ye sadece tek renk; sarı, siyah ve kırmızı geliyor şu anda. bu sene çift renkler de gelecekmiş fakat hem yeni model, hem de renkli olmanın getirdiği fiyat farkıyla (1000 lira gibi birşeyden bahsediliyor)... repsol renkleri olacağını sanmıyorum ama aralarında.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
arkadaşım orjinal repsol rengi yok fiyat farkıda yok çünki herkezi kek görüyorlar sıfırı ile 2. el arasında 1 -1,5 fark var oda hepsi nasıl olduysa durduğu yerde yan yatmış yani kimsenin satmaya gönlü yok sıfır bak
2 haftadır 2,el arıyorum gtr 250 en uygunu 5500 ytl granej kırık giderken yatmış yada 7 civarı ki zaten sıfırı 8 çift renkli olnklar 9 civarı

ha bu arada makul fiyata yani oluruna satan varsa para hazır ama motor yok bana ulaşın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst