Arkadaşlar öncelikle herkeze selamlar; uzun bir süredir motor merakım var, ama şimdiye kadar hiç motor kullanmadım, başlangıç olarak ehliyete yazıldım inşallah mayıs ayında alacağım, araştırmalarım sonucu GV 250 veya GT 250 almayı planlıyorum, bazı arkadaşlar hiç motor kullanmadığım için taha küçük bir motorla başlamamı istiyorlar mesala scooter la, veya daha ucuz cin malları ile, bende aldığım motorda problem yaşamak istemiyorum, yeni başlayacağım için başlamadan motordan soğumak istemiyorum açıkcası, yorumlarınız ile katkıda bulunursanız sevinirim