Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
4
Merhabalar bu GV 250 nin test sürüşü acaba ne zaman yapılacak, bilgisi olan varmı?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
selam jozi kendini tanıtırsan bize seviniriz ayrıca formda hyosung gv 250 kullanan arkadaşlarımızdan tecrübelerini alabilirsin onlar zaten bayaa bi test etti motoru gerekli cevapları verecektir..
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
bu yığılma olayını ben tam anlamadım şimdi şöle ben elimi gazdan çekince duracak gibi yavaşlıyor bu normal mi yoksa bi terslik mi var yavaşlama olacağını biliyorum ama bi anda zonk die durması bişilerin ters gittiği anlamındamı acaba


birde geçen yağmurda çok ıslandım bugün kornam bi çalıyo bi çalmıyo neden olabilir acaba bi temassızlıkmıdır yoksa paslanma mı oluşt acaba servise bırakmaya hiç ama hiç zamanım olmuyo inşallah ramazandan sonra bırakıcam kornayı servisse gitmeden ben halledebilirmiyim tecrübeli arkadaşların bilgisini rica ediyorum...

dostum korna olayı aynene dediğin gibi bendede olluyor..su temas ettıgı için yıkayınca yada ysgmurda oluyor..kablolardan deıl..kornaya su kacıyor tabii daha sonra su cıkınca düzeliyor
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
25
Arkadaşlar yağmurdan sonra zinciri yağlamadım ve zincirim paslandı.Çok yağan günlerde motoru kullanmadım ve işyerimde rutubetli ama bu pas olayı beni üzdü açıkçası.Zinciri mazotla temizledim ve kulanıyorum dikkat edin yağmur sonrası temizliği aksatmayın.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Arkadaşlar,rodaj yeni bitti motoru zorluyorum birkaç gündür.5.viteste 8000 devirde 120km, 9000 devirde 140km yaptım.Yol musait olmadığından daha fazla çıkamadım.120 den sonra ivmelenmesı azalıyor motorun.11000devirde susturucuya girdigini düşünürsek yavas bir ivmelenmeyle de olsa 180 yapar herhalde.Sizlerde de devir/hız/ivmelenme verileri böyle mi?
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Teşekkürler uyarı için - bir ustadan duydum HER BENZİN ALDIĞINIZDA ZİNCİRİ YAĞLAYIN. Dedi. Ayrıca 4 yağlamadan birinde de gazla yıkayın zinciri, temizleyin, tekrar yağlayın.. -turgut
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
trasher
Bak ben her parça var demiyorum ellerinde hatta hangi parçalar var onuda bilmiyorum...belkide her parça var ellerinde ...benim dediğim honda yamaha ve suzukide de her parça yok her modelin her parçasını stoklu tuttmak imkansızdır...Ancak yunanistan italya gibi motorun trafikte sıklıkla kullanıldığı ülkelerde parçalara daha rahat ulaşılır..Kawasaki yi bu kıyaslamaya sokmuyorum bile ...kawa parçaları resmen sorundur...KTM ,Ducati,triumph, te ona keza ...Hyo kullanıcıları artmasına paralel olarak bu motor daha çok parçası bulunan bir motor haline gelecektir.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Arkadaşlar bir sorun baş gösterdi.

Malum motor tıoplandıktan bir süre sonra motor çekişten düştü. Hani bizim motorların 6500 devirden sonra bi canlanması vardı ya. Artık o yok varsa bile çok zayıf. Hızlanırken son derece nazlı. gazı yedire yedire verdiğimde 130 a kadar hızlanıyor sonra gazı aniden sonuna kadar açınca resmen yığılıyor, epey yavaşlıyor. rampada bayılmalar cabası. (yakıt hava oranı dengesizliğinden gibi geldi)

Sanırım problemim yakıt pompasıyla alakalı, çünkü bazen motor yarım saniyeliğine bir anda cana gelip tekrar bayılıyor. neredeyse 1 aydır yattığı için yakıt pompası içerisindeki diyafram gevrekleşti ve tam açmıyor gibi geliyor. Yoğunluktan dolayı servise götüremedim ama nedenini merak ettim şimdi.

Bu konuda fikri olan ya da böyle bir şey yaşayan var mı?

Ertugrul, trasher, benzer bir sorun ben de olmuştu, bilmem hatırlarmısınız, motor 5 vitesteyken durup duruken gaz kesiyordu ve stop ediyordu yolda giderken, bir kaç yere sorduktan sonra maslak da Yücel motora götürdüm ve Yasin usta halletti, hatırladıgım kadarı ile benzin çıkış ayarlarında bir şeyler yaptı, karbüratörü temizledi, şu an bu sorunu yaşamıyorum, daha teknik bilgi istersen bence yücel motoyu bir ara, telefonu global motorun sayfasında var, şimdi yanımda olmadıgı için yazamıyorum
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
ben bu 4.000 bakıma gittiğimde zaten hava filtresini değiştiricem yağ filtresini değiştiricem yağı değiştiricem ve tek tek kontrol ettiricem bütün ayarlarını ayrıca bi soru daha sorucam hava ve yağ filtresi serviste değiştirilirken gördünüz mü orjinal mi orjinalse nerden anladınız üzerinde sticker veya etiket var mı ne malı ayrıca bunları dışardan tedarik etmemiz mümkün mü son bir soru daha ama çok önemli benim sol ön sinyal hala yok onun için başka hangi markaların sinyalleri olabilir merak ediyorum.

joony Rook senin olayı hatırlıyorum tek fark stop etmemesi bunada serviste baktırıcam cevaplar için teşekkürler arkadaşlar...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
yedek parçada sorun yok diyosun buna bende inanmak istiyorum çünkü bnde bu motoru kullanıyorum. Yedek parça ve servis sıkıntısı olmadığı yorumuna kesinlikle katılmıyorum. Ben artık bazı şeylerden süphe etmeye ve korkmaya başladım insan 30 iş günü süresi var die müşteriyi 30 iş günü bekletir mi bi parça için bunun geri dönüşü ona ne olur hiç düşünmez mi bu firma ben bu zamana kadar arkadaşlarıma tavsiye ettiğim bu motoru bundan sonra edermiyim serviste sen motorla ilgilenmez filtre yok die değiştirmeye gerek yok dersen başından savarsan yolda kalınca sormazlar mı hesabını tek söylediğim bu aralar hep olumsuz yorumların dolaştıgı bunlara inanmak istemiyorum ama yadsınacak gibide değiller. Global'in en azından bu seneki pick atan artışlarının çerçevesinde yedek parça stogunu genişletmesi ve servis ağına bilgili tecrübeli elemanlar alması gerektiğidir yok bulamıyosa yetiştirecek

1 Eylül tarihinde servise bıraktığım motorsikletimi bu akşam teslim alabildim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşlar servislerin çoğu müşteriyi yoklar baktılarki kuşsun ..direk yolma çabasına girerler...bu tür servisleri direk açıklayalım ...hatta bazı bayiler motorun yanında hediye için verilen anahtarlık kalem ve kullanma klavuzunun olduğu mavi çantayı iç ediyo ..napacaklarsa ..hyoyu 4 yıldır kullanan biri olarak her parçasına kolayca ulaşmak servisin yeterli olması en büyük beklentimdir...muhakkak sizinde öyledir..ben yaşadığım ilk sorunu (vites boşa alma sorunu) burdan hemen ilan ettim ..sizlerde bu tip sorunlarınızı paylaşın ...ben 50000 km yapmış 4yaşında bi rx sahibiyim ..motor hala cillop gibi en baba 200 cc çinliye 5 avans verir 5 boyda fark atar... motorun kalitesinden şüphem hiç olmadı..bu gün öğrendim marmariste çok iyi bir ustaya verilmiş yetkili servislik..çok sevindim ..eski iyi bir usta ..milleti kazıklayim diye uğraşan cinsten değil yani...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
usta önemli mevzu. konya yetkili servisini de aynı zamanda kawasaki yetkili servisi olan mehmet çal almış. kendisi iyi ustadır. konyada bir iki sene içinde hyosung satışları artar.

genelde sorunlar servisten yaşanıyor. servisiniz iyi olursa tüm Türkiye'deki servislere sorar bulur parçayı. servisiniz iyi değilse garantili parçadan para alır bir de 1 ay bekletir.

motor alırken bulunduğumuz ildeki ustayla görüşmek en mantıklısı. güzel kaliteli motorlar bile bazı ustaların elinde telef olup gidiyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar servislerin çoğu müşteriyi yoklar baktılarki kuşsun ..direk yolma çabasına girerler...bu tür servisleri direk açıklayalım ...hatta bazı bayiler motorun yanında hediye için verilen anahtarlık kalem ve kullanma klavuzunun olduğu mavi çantayı iç ediyo ..napacaklarsa ..hyoyu 4 yıldır kullanan biri olarak her parçasına kolayca ulaşmak servisin yeterli olması en büyük beklentimdir...muhakkak sizinde öyledir..ben yaşadığım ilk sorunu (vites boşa alma sorunu) burdan hemen ilan ettim ..sizlerde bu tip sorunlarınızı paylaşın ...ben 50000 km yapmış 4yaşında bi rx sahibiyim ..motor hala cillop gibi en baba 200 cc çinliye 5 avans verir 5 boyda fark atar... motorun kalitesinden şüphem hiç olmadı..bu gün öğrendim marmariste çok iyi bir ustaya verilmiş yetkili servislik..çok sevindim ..eski iyi bir usta ..milleti kazıklayim diye uğraşan cinsten değil yani...

baktılarki kuşsun
abi geyik olsun diye sormuyom cidi ciddi bu kuş olmadıgımızı veya kuş olupta göstermememizin yolları var mı? servise gittigimzde nasıl davranmalıyız."valla motordan anlamam siz bakın işte neyi var neyi demek" sence saglıklı bir yontem mi??
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
sol sinyal yok mu...:silent: :cyclopsan

maalesef hala yok başka modellerin sinyalleri olur dediler ama daha araştıramadım ayna içinde honda aynalar ı oluyomuş hatta biri takmış öyle satıyodu motoru yanlış hatırlamıyorsam


BBRR
Arkadaşlar servislerin çoğu müşteriyi yoklar baktılarki kuşsun ..direk yolma çabasına girerler...bu tür servisleri direk açıklayalım ...hatta bazı bayiler motorun yanında hediye için verilen anahtarlık kalem ve kullanma klavuzunun olduğu mavi çantayı iç ediyo ..napacaklarsa ..hyoyu 4 yıldır kullanan biri olarak her parçasına kolayca ulaşmak servisin yeterli olması en büyük beklentimdir...muhakkak sizinde öyledir..ben yaşadığım ilk sorunu (vites boşa alma sorunu) burdan hemen ilan ettim ..sizlerde bu tip sorunlarınızı paylaşın ...ben 50000 km yapmış 4yaşında bi rx sahibiyim ..motor hala cillop gibi en baba 200 cc çinliye 5 avans verir 5 boyda fark atar... motorun kalitesinden şüphem hiç olmadı..bu gün öğrendim marmariste çok iyi bir ustaya verilmiş yetkili servislik..çok sevindim ..eski iyi bir usta ..milleti kazıklayim diye uğraşan cinsten değil yani...

boşa alamama sorunu halen devam etmekte inşallah 4.000 de düzelir yoksa elim yapışacak elciğe :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
... son bir soru daha ama çok önemli benim sol ön sinyal hala yok onun için başka hangi markaların sinyalleri olabilir merak ediyorum...

Aslinda universal sinyaller uyar ama ikisini birden degistirmen lazim.

Gecen gun feribotta bir Derbi Sendra Cross motoru gordum. Sinyaller bizimkine cok benziyordu. Motorlar yanyana dururken sinyallerde bir fark goremedim. Ama sokup takmisligim da yok, denemek lazim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst