Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum GT 250 ile GT 250R arasında tek fark granajlarmıdır,Çükü bir arkadaşımın GT 250 sini var satmak istiyor bende talibim ama gönlüm 250R modelinde,bana arasında tek farkın granaj olduğunu granajında 1000 ytl ya taktırabileceğimi söyledi bunun aslı varmıdır.Hyosungcular olarak yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
valla daha r modeline bire bir uygun bi grenaj görmedim ben far takımıda değişecek falan sanırım bu sana baya pahalıya patlar ama zannetmiyorum böyle bi parçanın globalin elinde oldugunu ayrıca bence r al hiç uğraşma eğer r istiyosan ma naked da güzel 2 sinide tavsiye ederim...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ARCHANGEL' Alıntı:
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum GT 250 ile GT 250R arasında tek fark granajlarmıdır,Çükü bir arkadaşımın GT 250 sini var satmak istiyor bende talibim ama gönlüm 250R modelinde,bana arasında tek farkın granaj olduğunu granajında 1000 ytl ya taktırabileceğimi söyledi bunun aslı varmıdır.Hyosungcular olarak yardımcı olursanız sevinirim.

granaj, gösterge paneli, far vs. dışında kafa kısmındaki şasi bağlantıları da farklı. öyle 1 milyara falan taktırılabileceğini sanmıyorum. zaten sadece granajlar toplamı [(2*180$)+(2*111$)] yaklaşık 590$ yapıyor ki bunun daha kdv si bayi kârı vs. yanında farlar, gösterge paneli, şasi bağlantıları, aynaları falan da var :)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkadaşlar , arkadaşlar ,arkadaşlar bizsiz buluşma mı olur yahu :)
motorsuz hyosungcu bi artçıya ihtiyacı olan varsa ben yardımcı olayım:) yok bende fazladan boşyer var ve avrupa yakasından geçişcem buluşup gelebilirsin diyen varsa çok sevinirim bana yardımcı olsun, ordaki yeri bilmiyorum ?? :(

ibrahim cim bu sefer yavuzun verdiği kaskı unutmazsan sevinirim:) görüşürüz.

evet beklliyorum avrupa yakasındayım ...




hyosung racıng team' Alıntı:
Ben Hyosung gt 250 r sahibiyim motor bi harika motoru olsun sürüşü olsun mükemmel.Duyduklarıma göre yedek parça sıkıntısı falan var diyolar öyle bişe yok global motor da var.Global motora çok teşekkür ediyorum çok iyi bi firma artık 4 büyük hyosungla 5 büyük oldu.

evet hyosung 5 büyüğün içine 5 olarak girer fakat keşke fiyatı girmeseydi.. dün istinye motordan hakan beyle konuşmamda temmuzdan itibaren yeni fiyatlarla satacaklarını söylediler. .. artık iyice ulaşılmaz oldu benim için..kala kala kymco ck 125 pulsara kalacağım galiba :) tabii alabilirsem..

jakobien' Alıntı:
Çok Yorucu bir yolculuğun ardından olm motorlar çok güsel repliği altında dün akşam çekilen foto atlar dinleniyor:)



untitled6sw.jpg


be bu resmin ben zerini dün akşamdan bi yerden hatırlıyorum ama..:)

neler yaptınız bakim benden sonra jakob, ballantyn anlatın bakalım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Arkadaşlar,haftasonu Ankara'dan Emok festivaline gidip geldik.600 km civarı yol yaptım.Giderken düşük tempoda sürüş yaptık 60-80 arası gittik ve ortalama 3,5 /100 km tükettim.Dönüşte 80-100 arası tempoda gittik ben arada 130'lara çıktım ve ortalama 4l/100 km yaktım.Tamamen sorunsuz ve keyifli bir yolculuk oldu.Ancak 5. vites hızlanması özellikle 120'den sonra çok tatmin etmedi.Düzlükte tek kişi olmama rağmen 135'in üstüne çıkamadım.Acaba cok devirli hızlanmamış olmamdan veya henüz 2bin km'de olmamdan kaynaklanıyor olabilir mi?Motor daha açılır mı?Bildiğim kadarıyla 170'leri görenler var.
Ancak uzun yolda da çok keyifli bir makinamız var arkadaşlar.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
açıkyol, ben izmite giderken 160 ı gördüm, bıraktım, daha gaz vardı gidecek, senin 135 i geçememen ilginç, uzun yolda beni tek rahatsız eden rüzgar yüzünden kaskıma dolan uğultuydu, seneye kesinlikle full face kask alacagım, çenesi açılanlarda uğultu problemi var
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
açıkyol' Alıntı:
Arkadaşlar,haftasonu Ankara'dan Emok festivaline gidip geldik.600 km civarı yol yaptım.Giderken düşük tempoda sürüş yaptık 60-80 arası gittik ve ortalama 3,5 /100 km tükettim.Dönüşte 80-100 arası tempoda gittik ben arada 130'lara çıktım ve ortalama 4l/100 km yaktım.Tamamen sorunsuz ve keyifli bir yolculuk oldu.Ancak 5. vites hızlanması özellikle 120'den sonra çok tatmin etmedi.Düzlükte tek kişi olmama rağmen 135'in üstüne çıkamadım.Acaba cok devirli hızlanmamış olmamdan veya henüz 2bin km'de olmamdan kaynaklanıyor olabilir mi?Motor daha açılır mı?Bildiğim kadarıyla 170'leri görenler var.
Ancak uzun yolda da çok keyifli bir makinamız var arkadaşlar.

jonny rook un da dediği gibi bu stede bi çok arkadaş 165 gi gördü..yakıt değerlerin normal açıkyol fakat son hız kesinlikle normal değil. bu senin rodajı tam uygun tamamlamayıp motoru yeterince açamamış olmandan kaynaklanıyor olabilir. yada motor devir ayarlarından da olabilir. bi servise göster istersen..bu arada 9-9.5 sn arası 0-100 hızlanman nasıl oda fazlamı ??

bu arada arkadaşlar avrupa yakası buluşma noktasına yani inönü stadı altına maslak üzerinden gidecek ve barbarostan devam edecekarkadaş varsa beni alabilirse çarşamba akşamı çok sevinirim.. ben muritu :wiinkk: eyw.
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
3
jakobien' Alıntı:
5000 milyara comet bulduysan hemen al grenajı mrenajı düşünme bile cbrdan sonra ucak gibi gelir zaten beenmessen muriteye satarsın :)
arkadaşlar akıl vermek gibi olsında.ne diye comete grenaj takip uydurma yapmaya uğraşıyorsunuz ki..gt 250r ne kadar..8250ytl değil mi?
ama aramızda birlik olup bir bayiilik alsak.bize toptan bu motorlar 6.145ytl mal oluyor.bence grenaj takacanıza bunun organizasyonuna girin ve hepimiz bir hyosung sahibi olalım.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
arkadaşlar
biri naked bike diger de race, yani ayrı sınıflar, biri diğerinin daha hesaplısı falan değil, makinaları niye birinden alıp ötekine çevirmeye çalışıyorsunuz anlamadım, zamanında şahin alıp doğan görünümü vermeye çalışanlar vardı, biraz o eyleme benzemeye başlamış muhabbet :)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
comet mi race mi okuyun ona göre alın !!!

arkadaşlargt comete grenaj takarsanız uygun olmaz çünkü biri race dğeri naked .bu arada 2 motor arasındaki farka değecek kadar farklılık var mesela kafa grenajı ,dijital gösterge, odaklı (mercekli) çift far, çift disk fren ve kaliperler ve ardçı tutamağı.. işte bunları o farka yaptırmak mümkün değil. bide didonun alçaltılması (direksiyon diyeyim) olayı var.ha bide duruşun race uygun olması için ayak takımlarının yerleri de farklıdır... kısaca iş grenaj işi değil katagori işi. aero dinamik yol tutuş işi. paranız varsa ve sevecekseniz ki bu yollardan geçmiş biri olarak hep söylüyrum mutlaka oturup hatta sürüp deneyin diye çünkü race yoruyor sürekli eğik yada trafik direği yutmuşunuzda dik durmaya çalışıyorsunuz gibi gidiyorsunuz. yok ama ben yarışcı ruhluyum uzun yol yapmam diyorsanız alın..değilse her ihtiyaca cevap verecek cometi alın..ha alırken bana gelin nerden nası kaça alacağınıza yardımcı olayım.. bilen bilir,motor aldırdığımı ama hala alamadımı :) yokmu şu arkadaşınıza bi comet satacak arkadaş:)

huooop alooooo beni kim alacak söyleyin bakalım buluşmaya avrupa yakası maslak yada inönüden???
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
ya millet ben feneryolunda oturuyorum herkes fenerbahçeden tesadüften bahsediyor ben oralardayım ama kimseyi görmedim???dünya göz hastenesinin ışıklarda 3-4 kere kırmızı gt gördüm bir ikisinde korna çaldım cewap vermedi bana arkadaş...bi keresinde merhaba bilem dedim kafasını çevirdi anlamadm yani ben bi o arkadaşı gördüm o da sallamadı beni :D nerdesiniz siz yahu??
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
20
crato' Alıntı:
cruisererdem evet o bendim ve hatta sana sitemizi ziyaret etmeni de önermiştim hatırlarsan :)
bu arada yaptığın o büyük iyilik için sonsuz teşekkürlerimi tekrar sunmak isterim :)

crato rica ederim ne demek. Bu arada bu saatten sonramı mesajıma alıntı yapıyorsun diyerek yuh diyebilirsin bana. Tamam kabul ediyorum birazcık geç oldu. Bıraktığım yerden 50-60 sayfayı okuyarak son sayfaya kadar geldim. Bundan sonra günlük takip edeceğim. Böyle zor oluyormuş yahu. :)

Yarınki buluşmada Dolmabahçe de görüşmek üzere arkadaşlar. :)

muritu İş Kulelerinden gideceğim buluşma yerine, seni alabilirim. Maslaktaysan Kanyon' un önüne gelebilirsin mesela. Saat 18:30 gibi. :wiinkk:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
102
ARCHANGEL' Alıntı:
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum GT 250 ile GT 250R arasında tek fark granajlarmıdır,Çükü bir arkadaşımın GT 250 sini var satmak istiyor bende talibim ama gönlüm 250R modelinde,bana arasında tek farkın granaj olduğunu granajında 1000 ytl ya taktırabileceğimi söyledi bunun aslı varmıdır.Hyosungcular olarak yardımcı olursanız sevinirim.

Granaj taktıramazsın zira; far, aynalar, göstergeler, direksiyon ve şasenin bazı kısımları farklı yaptırmaya başarsen bile maliyeti değmeyecektir

reco58' Alıntı:
Arkadaşlar GT250 Race mi enduro mu? 2. el ilanlara baktım. Bazıları Race bazıları enduro demiş.

Ben chopper düşünüyorum. Ama benim gibi gezmeyi seven dostlarım ısrarla "enduro al" diyor. Sizlerin tavsiyesi nedir?

Bir de istanbul içinde açıkça korkuyorum trafikten. Gidip çalışabileceğimiz, motor kiralayabileceğimiz bir pist var mı Avrupa yakasında?

selamlar tüm dostlara


GT 250 naked veya naked sport olarak tanımlanan sınıfa giriyor enduro kesinlikle değil zaten enduro sınıfında HYOSUNG XRX 125 - 400 var sadece.

Oturma pozisyonu ne spor kadar yatık ne de enduro kadar dik
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
istinye motoru tanımam buluşmada tanışırız benim de farkettiğim bişiler var istanbul motor ve istinye motoru lütfen karşılaştırma olayını bitirelim muruti seni günlük hayattada tanıyorum eğer bir reklam yapılacaksa bunun site üzerinden adminlere parası ödenerek yapılması gerekmekte aygün motor bu sitenin sponsorudur ve siteyi ayakta tutan gelirlerden biridir verdiği reklamla kadıköy yakasında kızıltoprak civarı tek bayi ve servisin bu kadar laf yemesi benimde canımı sıkmaya başladı ki istanbul motorda düzelmeler olduğunu hepimiz biliyoruz
bayileri birbirinden ayırmayın kim nereye yakınsa oraya götürsün veya memnun olduğuna buda toplam kaliteyi oluşturan sebeplerden biridir ayrıca kimseye dayatma beyin yıkama muabbetleri yapılmasına özellikle bu topicte izin vermedik vermedim vermeyeceğiz...bilmem anlatabildimmi
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
73
arkadaşlar kendime bitane 250gv almak istiyorum.parası problem değilde motor nasıl onu bilmiyorum.burada yazılanları okudum.motor hakkında kötü konuşulmuyor.Fakat kesin bir açıklamada yok.uzun yolda performansı nasıl,sollamaya çıktığında atakmı ki bu gerçekten çok önemli,yokuş çıkarken hızda düşme oluyormu,frenleri,gidonu tutuşu,uzun yolda yorgunluk yapıyormu?bu ve buna benzer aslında basit gibi görünen ama gerçekten önemli olan şeylere pek açık bir makale bulamadım.bu konularda gerçekten bu motoru kullanan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.artısıyla eksisiyle nasıl bir motordur bilmek isterim.unutmayınki sizlerin anlattıklarıyla bu motoru alıcam yada almıyacam.beni yanlış yönlendirmezseniz sevinirim.
şu an aranızda değilim ama inşallah yakında aranızda olacam:cat:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
basbali arkadaşım bende gv 250 yok ..ama bildiğim kadarıyla kometle benzer motoru kullanıyorlar ve de sorunsuz bi motor ..eleştirilerin olumlu olduğunu biliyorum. sitedeki arkadaşlardan kullnanlar:
fuat_rr (2006)
-MUSTURAKİ- (2006)
gokhankose (2006)
sunflorist (2006)
cruiserdem (2006) Gri - Siyah
blackone (2006) Gri - Siyah
Chief of HardAffairs Dept (2005)
moonlight123 (2005)
yavuzk2004 (2005) Gri - Siyah
tweety81 (2005)
Sindoman (???)
Prometheus06 (???)
CRaCKHeR (???)
maxcimus (???)
otisss (???)
kaptaniderya (2006) Gri - Siyah
dentist63 (???)
f-ender (2006) Bordo - Gri
vioref (2005) Gri - Siyah
Roland (2005) Gri - Siyah
Ramon Salvatore (2006) Gri - Siyah

bu arkadaşlardan birisi yardım ederse sevinirim. senden özelden bu arkadaşlara msj atabilirsin.msj atma kısmına nick leri yazman yeterli. umarım yardımcı olabilmişimdir. kolay gelsin.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
DUYURU (bugünkü otoyaşam dergisinden aldım arkadaşlar iç sayfada isteyen bakabilir)

Axess'le bir motosiklet sahibi olmanın tam zamanı. Motor malzemeleri ve motorsiklet alışverişlerinizde şimdi peşin fiyatına Axess'e özel +4 taksit ve vade farklı 32 taksit fırsatı sizi bekliyor. Motosikletinizi Axess'le şimdi alın, güzel havaların keyfini çıkartmaya başlayın. AXESS KAZANDIRIR.

İŞTE KAMPANYA DAHİLİNDEKİ MARKALAR

GLOBAL MOTOR VESPA, HONDA, BİANCHİ, MONDİAL, ASYA, KANUNİ, RAMZEY, SİLKAR KYMCO, ÜNVERDİ, JİNLUN, HBİ MOTOR, OSMANLI, ŞAHSUVAROĞLU, MONERO,

sanırım yavaş yavaş ortalığı canlandırmak için değişik kampanyalar başlıyo e artık peşini olmayan arkadaşlar hadi sizde motor alabileceksiniz...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
selam arkadaşlar
listeye gt250 R ımı eklemeyi unutmayın madem bu konu sayesinde aldım :flower: bu listede adı olsun diymi ama :flower:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Arkadaşlar comet ile GT R arasında düşündüğünüzden çok daha fazla fark var bir yerde parça dökümlerine rastlamıştım PDF formatında.Comet 100 km sonrası çok rüzgar yediriyor ben bu nedenle ufak çaplı bir grenaj düşünmüştüm ama yanıt alamadım bu revizyon öyle 1000 ytl gibi bir fiyata olabilecek iş değil en mantıklısı jakobien gibi yapmak motosikletleri diğer modeliyle değiştirmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst