Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Peki rezerv benzini nasıl kullanıyoruz benzin musluğu yoksa?
Bu arada yeni Hyosung'larına kavuşan arkadaşlar hayırlı olsun.
Hoşgeldiniz aramıza.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
bikehoper/açıkyol rezerv mezerv deposu yok bu motorda, zamanında
ben de sormuştum valla, o kadar arayıp bulamamıştım, halbuki kitapçıkta
yazıyor, benzin göstergesi oldugu için rezerv depo olayına gerek duymamışlar
diye düşünüyorum, bu arada hala mantıklı bir benzin tüketim oranı
çıkartamadım, korkumdan kırmızıya gelmeden depoyu dolduruyorum,
işin ilginç tarafı normalde sitesinde yazan tutar kadar benzin dolduramadım
henüz yani 17 litre, ya benim depo küçük yada gösterge kırmızıya gelince
çok uzun süre gidiyor bu alet
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
açıkyol' Alıntı:
Peki rezerv benzini nasıl kullanıyoruz benzin musluğu yoksa?
Bu arada yeni Hyosung'larına kavuşan arkadaşlar hayırlı olsun.
Hoşgeldiniz aramıza.
Kullanamıyoruzki çünkü öyle bir musluk yok daha önce bunu konuşmuştuk lock kilitleme ile ilgili fikri olan yokmu arkadaşlar Ben umarım yanılıyorumdur ama 3 litre benzinle 2 keredir 50 km de kalıyorum özellikle test için bu miktarı alıyorum Aramıza katılan yeni arkadaşlara hayırlı olsun...

ceko35' Alıntı:
arkadaslar bu hafta icinde zam gelmeden bende bi comet alıcam...

bana yardımcı olabilecek bayi önerisi ve ödeme kolaylıkları hakkında bilgi verecek olan varmıdır???

kızıltopraktaki istanbul motorla anlasıyoruz bu aralar konusuyoruz ama pek kolaylık yaptıgı soylenemez...

goruslerinizi bekliyorum dostlar... tesekkurler simdiden.
Kardeş gel İzmirden alalım makineni ...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bnde gt250r baktım istinye motorda yok HA-CAR da sarı varmış haftasonu gidip bakıcam güneşte nasıl durduklarına ona göre alıcam yada sipariş vericem çünkü zam kapıda arkadaşlar HONDA zamı çakmış hissettirmeden yangından mal çakırır gibi alacaz makinleri hayırolsun dielim :D
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
istanbul motorda sanırım her rengi var su an habire onunden gecerken goruyorum
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
reto motor isitnye motor aynı trasher. sen haftasonu arkadaşınla gidecektin noldu. ulan yardım edelim diyoruz yaranamıyoruz bee .sen bilirsin:p

arkadaşlar yakıtı için 3-3.5 litre demişti eralp abi testinde noluyor size yahu. thunderss 6 litre çıkarmış100 kmde ..doğru değerler verelim ki yen ibakan arkadaşlar yanılmasın..yoksa doğrusu mu 6lt :)

bide 250r düşünen arkadaşlar için. akirayla bi görüşün isterseniz. granajın kaza durumunda nekadar tututğunu ona göre alın. tamam dizaynı çok heycanlı süpper fakat sigortasıda burada yazıldığına göre 1400ytl. cometlerin 500ytl. aradaki fiyat farkını aynı motor için siz hesaplayın.benden uyarması.ha bide k.çnız havada gideceksiniz :mrgreen: ..

öperim:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
açıkyol' Alıntı:
Peki rezerv benzini nasıl kullanıyoruz benzin musluğu yoksa?
Bu arada yeni Hyosung'larına kavuşan arkadaşlar hayırlı olsun.
Hoşgeldiniz aramıza.


johnny_rook' Alıntı:
bikehoper/açıkyol rezerv mezerv deposu yok bu motorda, zamanında
ben de sormuştum valla, o kadar arayıp bulamamıştım, halbuki kitapçıkta
yazıyor, benzin göstergesi oldugu için rezerv depo olayına gerek duymamışlar
diye düşünüyorum,

3lt lik rezerv deposu var ancak benzin bitince otomatik olarak geçiyor. benzin göstergesinde 8 kademe (yeşil olanlar) tükenip de kırmızıya geçince rezerve geçmiş oluyor.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
crato süpersin, bak işte bunu çözmeye çalışıyordum,
o zaman şunu söylebiliriz değil mi, gösterge tamamen kırmızı
olunca, 40km civarı gidebilecek benzinimiz kalıyor, korkularım
yersizmiş

muritu, k.ç havada gitmek mi yoksa yoldaki ne kadar rüzgar
varsa onu yemek mi, artık tercih meselesi diyorum :)
bizim motorlarında (gt250) böyle bir sorunu var, uzun yola kesinlikle
öncamsız çıkılamaz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaslar bende keeway superlıgth var belkı bılırsınız ama ben hysoung 250r granajlısını almak ıstıyorum yanı cok hosuma gıdıo sız ne dersınız nasıl motordur aranızda kullanan varmı sızce kaç basar bu:) tesekkurler sımdıden..
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
muritu' Alıntı:
reto motor isitnye motor aynı trasher. sen haftasonu arkadaşınla gidecektin noldu. ulan yardım edelim diyoruz yaranamıyoruz bee .sen bilirsin:p

arkadaşlar yakıtı için 3-3.5 litre demişti eralp abi testinde noluyor size yahu. thunderss 6 litre çıkarmış100 kmde ..doğru değerler verelim ki yen ibakan arkadaşlar yanılmasın..yoksa doğrusu mu 6lt :)

bide 250r düşünen arkadaşlar için. akirayla bi görüşün isterseniz. granajın kaza durumunda nekadar tututğunu ona göre alın. tamam dizaynı çok heycanlı süpper fakat sigortasıda burada yazıldığına göre 1400ytl. cometlerin 500ytl. aradaki fiyat farkını aynı motor için siz hesaplayın.benden uyarması.ha bide k.çnız havada gideceksiniz :mrgreen: ..

öperim:rendeer:

kardeş gitmedim daha aöf sınavları var başımı kaldıramıyorum zaman bulamıyorum msn i bile açamıyom bu aralar zam olayı hala belli değil inşallah biz alıncaya kadar gelmez
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar ben demın bırısyle konustum hyosung gt 250 r satıo granajlı tabı kaç gıdıo bu kaç bastın dedım 180 dedı bana vay bee bayada gıdıomus tabı dedıgı dogruysa ama sagdan soldanda duyuyorum tabı o kadar gıttıgını

f-ender sende o motordanmı var yoksa bıraz anlatırmısın nasıl iimi falan fln almayı dusnuyorumda
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
resim yapıştırmaya çalışıyorum arkadaşlar.Umarım ben başarırım ve sizler beğenirsiniz!!Resim kalitesi için özür...Elimde bu makine vardı...






canlarım benim(hepsi)









Motorumu evimde sakladığımın farkındasınız herhalde!!!!Üstüne toz,güneş,polen,göz gelmesin diye demek isterdim ama malesef demirci ustalarından gına geldiği için garajı hala yaptıramadığımdan.Bizde beraber televizyon seyrediyoruz.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Arkadaşlar Gv 650 kullanan yok mu aranızda hiç yaw.
Yok mu bu makinayı kullanan memlekette anlamadım gitti bir ben mi istiyorum bu makineyi :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
f-ender' Alıntı:
hortlamış sanki başlık:silent: :queen:



+1000:cat: :cherry:

Birazda ben hortlamasına yardımcı olayım

Gv 650 düşünüyorum ben
Gv 650 ya da bir boşka model hyosung düşünen var ise toplu alalım ve bayilerle pazarlık gücümüz olsun. Ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bikehoper kaskını ii bişilerle değiştirmeyi düşünmüyormusun bu arada fikir süper ve motorunda çok güzel güle güle kullan....
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
lautreamont' Alıntı:
Arkadaşlar Gv 650 kullanan yok mu aranızda hiç yaw.
Yok mu bu makinayı kullanan memlekette anlamadım gitti bir ben mi istiyorum bu makineyi :)

gv 650 kullanan çok kişi var fakat sitede rastlamadım pek bence en temizi sen yolda bulduğunu çevir onlarla konuş...:) ben deneme sürüşü yapmıştım alet fazla hızlı sadece onu söyleyebilirim:)
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
usta şu ara fırsatın varsa eğer zam gelmeden bursadaki bayide olan gv 650 yi kaldır derim :) çünkü ondan sonrakiler büyük ihtimalle zamdan etkilenmiş olacak
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
f-ender' Alıntı:
gv 650 kullanan çok kişi var fakat sitede rastlamadım pek bence en temizi sen yolda bulduğunu çevir onlarla konuş...:) ben deneme sürüşü yapmıştım alet fazla hızlı sadece onu söyleyebilirim:)


Ben de bir deneme sürüşü yaptım evet fazlaca hızlı :) Ne bilim takıldım bir kere ve makina ile kullananlardan bilgi almak istiyorum kimse yok. :)
Yoldan adam çevbirmeye de zaman yok sabah giittt akşam gel hayırlısı bakalım :) Ben kitledim bir kere Ocak şubat gibi o makinayı alacağım sanırım millet dünyanın en rezil makinası bile dese. Kitledik bikere :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
f-ender' Alıntı:
usta şu ara fırsatın varsa eğer zam gelmeden bursadaki bayide olan gv 650 yi kaldır derim :) çünkü ondan sonrakiler büyük ihtimalle zamdan etkilenmiş olacak


Ya dostum şimdi nasıl anlatayım sana. İmkan var aslında. Ama ben evliyim hatun tutturdu Ocak Şubat diye. Eğer bir tolu alım gazı falan veremezsem ona anca onun dediği zamana olur. Evli olunca böyle. Yoksa İstanbul da Kızıltopraktaki İstanbul motorda da var hem de nakit alırsam 1000 ytl indirim yapıyor. Ama gel gör ki hatun Ocak Şubat diye takıldı bir kere. Onu ikna etmeye bir yol arıyom ben de :))))))))))))))) (BU arada tüm hyosung larda Nakit alımlara 1000 ytl indiriyo) alacak arkadaşların dikkatine.
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
sadece teklifti ya belki uyar diye söyledim olsun biz geliriz usta istanbula yol yapmış oluruz hem özledim zaten istanbulu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst