Sağolasın kardeşim eğer kaskodan sonuç alamazsan haber ver ben biraz maliyeti yüksek bir şekilde kasko yaptırdım ama sonuç alamazsan elimden geldiği kadar burada şirket ararım Ankarada yaptıran arkadaşlar oldu orası uygun bir seçenek olabilir...Akira' Alıntı:Geçmiş olsun thundersss. Bende kasko için Samsun'u alt üst ettim yapan yok..!
Olmadı başka bir şehirden yaptırmayı deneyeceğim. Böyle tipler her ana hayatımıza girip alt üst edebilirler.
Sağolasın Muritu fotoğraf makinem gelsin net fotolar yollayacağım aksesuar çıkartma falan araştırıyorum şimdi.Egzozun koltuk altına alınması gerçekten çok hoş görünür ama monifoldun değişmesi gerekecektir ayrıca alttaki plastik kısım ısıya dayanamaz gibi geliyor bana kaplama yapmak gerekebilir.muritu' Alıntı:zaten bu atipati yüzünden geri geri çıkarken seni gördüğü için durmamış yaa..ne olursa olsun diyor umarsamoyor.. böleleri içi eski bi amerikan kaslı ama sağlam bi araba bulup bide çalıntı plaka. geceleri böleleri ni alicaksın gömüm arkadan inincede kafasına gömecen ki anlayacak. .valla bigün yapacam bunu dayanamıyorum bunlara. kurallar neyse odur,ama yok orda polis gelse inan seni haksız bulurdu.. zihniyet aynı değişmez..üzüldüm valla şimdi.
Hayırlı olsun arkadaşım aramıza hoş geldin kazasız belasız deneyimlerini paylaşman dileğiyle...kaptaniderya' Alıntı:Selamlar , dün teslim aldığım Hyosung GV250 ile aranızdayım , forumu inceleyeceğim ama GV250 kullanıcısı arkadaşların kullanım önerilerine açığım ,
sakaryadan selamlar
trasher' Alıntı:arkadaşlar bişi sorcam iyi bisiklet kullanırım bi okadarda scooter ama vitesli motor olayı bi başka tabii ki eğitimini alıcam ama temmuz ayı gibi bu zaman zarfında motoru haftaya almış oldugumu düşünürsek sizce motorun üzerinde durmayı ve düz yolda ilerlemeyi kaç saatte öğrenebilirim bu benim için çok önemli 1 ay motoru alıp yatırmak istemiyorum çünkü cevaplarınızı bekliyorum tşk. bu arada gt250 comet almayı planlıyorum ama oraya gidince gt250r a dönebilirim siz buluşmadan ben motoru alıp aranıza girecem söz benim motor almam sizin buluşma olayına döndü her 2 sinide engeç haziran ortası bitirmiş olalım![]()
mete_han' Alıntı:çok beğendim bu başlığı...tebrikler...bu topiği oku kimseye danışmadan motorunu al valla...:cat:
thunderss ve muritu 40 sayfayı geçmiş valla...Hyosunglarınızın fotoları nerede acaba..


eyvallah çok saol çok severek ve uzun bir araştırma sonunda aldım gv 250 yi ama gel görki daha kullanamıyorum motor bursada ve ben denizliye 2 hafta için getirmek istemedim finallerim var bekliyorum.bu arada benim gv 250 kırmızı gri başka kırmızı gri olan varmı bi tek bursada gördüm diğer gördüklerim hep siyah gri olanlardı...Prometheus06' Alıntı:Sevgili f-ender ve Kaptanıderya...
Cok iyi bi tercih yapmışsınız:cat: . Makineleriniz üzerinde. yüzünüzde hep gülücüklerle kullanın...:cherry:
Hayırlı olsun...:rendeer:
benimki de kırmızı-gri..f-ender' Alıntı:eyvallah çok saol çok severek ve uzun bir araştırma sonunda aldım gv 250 yi ama gel görki daha kullanamıyorum motor bursada ve ben denizliye 2 hafta için getirmek istemedim finallerim var bekliyorum.bu arada benim gv 250 kırmızı gri başka kırmızı gri olan varmı bi tek bursada gördüm diğer gördüklerim hep siyah gri olanlardı...
sorma abi sıcaklardan bu haldeyim artık malum denizli çooook sıcakmete_han' Alıntı:rodaj kolay...heheh...ender avatarın demin başkaydı...bayağı bi evrim geçirmişin yav...![]()
bursadan gazcılar motordan aldım ben ve söyledikleri %15 civarı tahmini ama ne olur bilmiyorum tam kesin birşey söylemiyorlar daha de zam gelmeden kredi çıkartmak mantıklı olur :silent:lautreamont' Alıntı:Arkadaşlar gelecek zam yüzdesi ile ilgili bir tahmini ya da duyumu olan kimse var mı acaba?
Ben geç kaldıkça her gün zamlanıyor yaw bu yaz da yalan olacak sonunda![]()
bikehoper' Alıntı:arkadaşlar;2006 model 250 cometlerde yakıt musluğu varmı?Varsa nerede?kullanma kılavuzunda gösteriyor ama motorun üzerinde yok.Yada ben körüm.
Yedek benzin deposu yada yedek benzin depo anahtarı varmı?Lütfen bilenler,bilmeyenlere anlatsın.
Yoksa bu kullanma kılavuzları eski modeller için mi?