Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
41
yok be arkadasım o kadarda değil ne bu artık oyuncakmı takma kafana sen 100-200-300 olmuş o kadar sorun degil.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Selamlar , dün teslim aldığım Hyosung GV250 ile aranızdayım , forumu inceleyeceğim ama GV250 kullanıcısı arkadaşların kullanım önerilerine açığım ,

sakaryadan selamlar
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Arkadaşlar bugün makinemle eldiven almak için tamirciye uğradım kontak anahtarını lock konumunda bıraktım adam bana bunun uzun süre bu şekilde bırakılmasının sorun çıkaracağını söyledi bana pek mantıklı gelmedi ama sonuçta işin uzmanı o fikri olan varmı????Ben çalışmaya başladığımda abartılı mesai saatlerimiz yüzünden 4 yada 5 gün kullanamıyorum o zaman kontağı lock konumunda bırakıyorum Lastikler için bakım varmı malum en önemli olan parça onlar bizi hayata bağlıyorlar...



Akira' Alıntı:
Geçmiş olsun thundersss. Bende kasko için Samsun'u alt üst ettim yapan yok..!

Olmadı başka bir şehirden yaptırmayı deneyeceğim. Böyle tipler her ana hayatımıza girip alt üst edebilirler.
Sağolasın kardeşim eğer kaskodan sonuç alamazsan haber ver ben biraz maliyeti yüksek bir şekilde kasko yaptırdım ama sonuç alamazsan elimden geldiği kadar burada şirket ararım Ankarada yaptıran arkadaşlar oldu orası uygun bir seçenek olabilir...

muritu' Alıntı:
zaten bu atipati yüzünden geri geri çıkarken seni gördüğü için durmamış yaa..ne olursa olsun diyor umarsamoyor.. böleleri içi eski bi amerikan kaslı ama sağlam bi araba bulup bide çalıntı plaka. geceleri böleleri ni alicaksın gömüm arkadan inincede kafasına gömecen ki anlayacak. .valla bigün yapacam bunu dayanamıyorum bunlara. kurallar neyse odur,ama yok orda polis gelse inan seni haksız bulurdu.. zihniyet aynı değişmez..üzüldüm valla şimdi.
Sağolasın Muritu fotoğraf makinem gelsin net fotolar yollayacağım aksesuar çıkartma falan araştırıyorum şimdi.Egzozun koltuk altına alınması gerçekten çok hoş görünür ama monifoldun değişmesi gerekecektir ayrıca alttaki plastik kısım ısıya dayanamaz gibi geliyor bana kaplama yapmak gerekebilir.

kaptaniderya' Alıntı:
Selamlar , dün teslim aldığım Hyosung GV250 ile aranızdayım , forumu inceleyeceğim ama GV250 kullanıcısı arkadaşların kullanım önerilerine açığım ,

sakaryadan selamlar
Hayırlı olsun arkadaşım aramıza hoş geldin kazasız belasız deneyimlerini paylaşman dileğiyle...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bu şekil bi egzos gerçekten gt250 ye çok yakışır die düşünüyorum
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

buda çok güzel duruyo böle bişi yapmak kaça mal olur acaba
0510206-rb-fd.jpg
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar bişi sorcam iyi bisiklet kullanırım bi okadarda scooter ama vitesli motor olayı bi başka tabii ki eğitimini alıcam ama temmuz ayı gibi bu zaman zarfında motoru haftaya almış oldugumu düşünürsek sizce motorun üzerinde durmayı ve düz yolda ilerlemeyi kaç saatte öğrenebilirim bu benim için çok önemli 1 ay motoru alıp yatırmak istemiyorum çünkü cevaplarınızı bekliyorum tşk. bu arada gt250 comet almayı planlıyorum ama oraya gidince gt250r a dönebilirim siz buluşmadan ben motoru alıp aranıza girecem söz benim motor almam sizin buluşma olayına döndü her 2 sinide engeç haziran ortası bitirmiş olalım :D
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
mete_han, iltifatın için teşekkür ederim ama bütün mesajı alıntı yapmasaydın keşke yahu :) koca sayfa iki mesajda dolmuş neredeyse :) :wiinkk:

trasher' Alıntı:
arkadaşlar bişi sorcam iyi bisiklet kullanırım bi okadarda scooter ama vitesli motor olayı bi başka tabii ki eğitimini alıcam ama temmuz ayı gibi bu zaman zarfında motoru haftaya almış oldugumu düşünürsek sizce motorun üzerinde durmayı ve düz yolda ilerlemeyi kaç saatte öğrenebilirim bu benim için çok önemli 1 ay motoru alıp yatırmak istemiyorum çünkü cevaplarınızı bekliyorum tşk. bu arada gt250 comet almayı planlıyorum ama oraya gidince gt250r a dönebilirim siz buluşmadan ben motoru alıp aranıza girecem söz benim motor almam sizin buluşma olayına döndü her 2 sinide engeç haziran ortası bitirmiş olalım :D

dostum, hayırlısı neyse o olsun öncelikle. benim naçizane tavsiyem gt250 comet alman ve bir yerde veya bir bilenin nezaketinde bir süre eğitim almadan motora binmemendir.. sebeplerini daha önceki mesajlarda anlatmıştık sanırım. kesin bir süre verilemez elbetteki, bu senin yeteneklerine, kararlılığına vs. kalmış.
iyi şanslar.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
eğitimini profesyonel bir merkezden alıcam zaten ya honda (boş yer bulursam bi türlü) ya auto drom yada süleyman memnun un eğitim akademsinde alıcam onun dışında bi ark.ta bana yardımcı olacak inşallah bnde haftaya aranıza girmiş olucam
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
herkese selamlar uzun süredir takip ediyordum forumları en sonunda bende gv 250 ile aranıza katıldım zamdan etkilenmeden kredi çıkarmayı başardım herkese kazasız belasız sürüşler...benide ekleyiverin listeye:bounce:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
mete_han' Alıntı:
çok beğendim bu başlığı...tebrikler...bu topiği oku kimseye danışmadan motorunu al valla...:cat:


thunderss ve muritu 40 sayfayı geçmiş valla...Hyosunglarınızın fotoları nerede acaba..

Cep tel ile çektiğim ambalajdan çıkmış ilk fotoları aşağıda ekledim , iyi dileklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkürler ,

bugün ilk 50 km mi yaptım ama plaka ve ehliyet olmadığı için bu deneme dürüşü kısıtlı bir bölgede oldu , profesyonel bir sürücü arkadaşıma kendi motorumda artçı olarakda binerek gerçek gücünü hissetme şansı buldum ,

crusier sınıfı ve 250 cc için güçlü bir makine , kullanan abimiz motorun ivmelenmesinden ve buna paralel gücünden memnun kaldı ( ben 37 abimiz 47 yaşındadır bu arada , kendisi 22 yıllık sürücü ) ,

Bu başlık altındaki bilgilendirmeler ile aldım benim delikanlıyı , zam gelmeden getirebildik Allahtan :) Kasko olayını araştıracağım , finans sektöründe çalışıyorum gene burada yazarım kısmetse





 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
Prometheus06' Alıntı:
Sevgili f-ender ve Kaptanıderya...
Cok iyi bi tercih yapmışsınız:cat: . Makineleriniz üzerinde. yüzünüzde hep gülücüklerle kullanın...:cherry:
Hayırlı olsun...:rendeer:
eyvallah çok saol çok severek ve uzun bir araştırma sonunda aldım gv 250 yi ama gel görki daha kullanamıyorum motor bursada ve ben denizliye 2 hafta için getirmek istemedim finallerim var bekliyorum.bu arada benim gv 250 kırmızı gri başka kırmızı gri olan varmı bi tek bursada gördüm diğer gördüklerim hep siyah gri olanlardı...
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
11
f-ender' Alıntı:
eyvallah çok saol çok severek ve uzun bir araştırma sonunda aldım gv 250 yi ama gel görki daha kullanamıyorum motor bursada ve ben denizliye 2 hafta için getirmek istemedim finallerim var bekliyorum.bu arada benim gv 250 kırmızı gri başka kırmızı gri olan varmı bi tek bursada gördüm diğer gördüklerim hep siyah gri olanlardı...
benimki de kırmızı-gri..
Hani arabesk bi söz vardır: "Beklenen gün gelecekse, çekilen acı kutsaldır." diye.:salut: Sanırım böyle bi ayrılıktan sonra daha tatlı olur binmesi.:queen: tekrar güle güle kullan. Eğer sormak istediğin ve bizim bilgimiz olan bi konu olursa seve seve...:cat:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkadaşlar hertürlü hyosung alımlarınızda bayi yeri gösterme ve alımda yanında arkadaş olma gibi servis hizmetimiz mevcuttur vede ücrete tabii değildir..maksat tanış olalım sevelim sevilelim..

trasher anlamışsındır umarım:)
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
arkadaslar bu hafta icinde zam gelmeden bende bi comet alıcam...

bana yardımcı olabilecek bayi önerisi ve ödeme kolaylıkları hakkında bilgi verecek olan varmıdır???

kızıltopraktaki istanbul motorla anlasıyoruz bu aralar konusuyoruz ama pek kolaylık yaptıgı soylenemez...

goruslerinizi bekliyorum dostlar... tesekkurler simdiden.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Arkadaşlar gelecek zam yüzdesi ile ilgili bir tahmini ya da duyumu olan kimse var mı acaba?
Ben geç kaldıkça her gün zamlanıyor yaw bu yaz da yalan olacak sonunda :)
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
lautreamont' Alıntı:
Arkadaşlar gelecek zam yüzdesi ile ilgili bir tahmini ya da duyumu olan kimse var mı acaba?
Ben geç kaldıkça her gün zamlanıyor yaw bu yaz da yalan olacak sonunda :)
bursadan gazcılar motordan aldım ben ve söyledikleri %15 civarı tahmini ama ne olur bilmiyorum tam kesin birşey söylemiyorlar daha de zam gelmeden kredi çıkartmak mantıklı olur :silent:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
zam motor sevdalılarına vurulan bir darbedir..ne zammı şimdi yahuu.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
arkadaşlar;2006 model 250 cometlerde yakıt musluğu varmı?Varsa nerede?kullanma kılavuzunda gösteriyor ama motorun üzerinde yok.Yada ben körüm.
Yedek benzin deposu yada yedek benzin depo anahtarı varmı?Lütfen bilenler,bilmeyenlere anlatsın.
Yoksa bu kullanma kılavuzları eski modeller için mi?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
valla bu c.tesi ye kadar dişini sıksınlar bari bu kadar uğraştım c.tesi en kötü kapora vermek istiyorum muritu mesaj alındı pederle gitmezsem çağıracam olmadı alıpta kullanmayı öğrenince ilk iş yanındayım haberin olsun ben motoru almadan buluşma yapmayın bekleyin geliyom bu arada bende siyahtan vazgeçip sarı ve grenajlı almaya karar verdim çünkü hem görünüş süper hemde ben belimde agrısa kolupda kopsa zaten racing istiyodum gülü seven dikenine katlanır okuluna da gidecez yavaş yavaş öğreniriz....

bide bişi daha sorucam reto otomotiv = isitnye motor mudur yoksa 2 side farklı yerler mi dir tşk.


azönce bi bayii ile konuştum heran zam gelebilir dedi takribi %10 civarı gelicekmiş arkadaşlar almak isteyenler elini çabuk tutsun haber bayiilere geçen hafta p.tesi gelmiş heran artabilir yada global motor teşvik için böle bi yola başvurmuşta olabilir dedi haberiniz olsun ben en kötü siparişini vermeyi düşünüyorum bari bundan kar edelim....
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ceko, kağıthane ya da maslak sanayi içindeki bayi yi tavsiyew ederim.


bikehoper' Alıntı:
arkadaşlar;2006 model 250 cometlerde yakıt musluğu varmı?Varsa nerede?kullanma kılavuzunda gösteriyor ama motorun üzerinde yok.Yada ben körüm.
Yedek benzin deposu yada yedek benzin depo anahtarı varmı?Lütfen bilenler,bilmeyenlere anlatsın.
Yoksa bu kullanma kılavuzları eski modeller için mi?

cometlerde yangın musluğu yok, kontak anahtarı ile benzin deposu da açılıyor ve motorunuz toplam 2 anahtar ile geliyor.

***edit***
yangın musluğu ne ki? olmaz tabi motorda... o kadar istiyosan yangın tüpü koy değil mi? :) neyse, benzin musluğu yok arkadaşlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst