Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
Allah sabır versin bize..bende maslak tayım görüşürüz..msn i alabilirsin oradan yazışalım kişisel meseleleri daha fazla buraya taşımayalım olmazsa ok
cometi olan arkadaşlar şöle yüksek çözünürlükte güneşi arkaya alıp 3 açılı fotolarını girselerde milletde motor görse( tabii bende nasıl durduğunanbaksam yeni siyah şasinin.hem alamıyoruz bari fotoları masaüstü yaparız lütfeeeen :)

bende zaten msn den yazışalım demiştim crato'cum..nasılsın iyisin umarım..ha bide jakob bşk ta çalışıyor şu an da oradan yaneee..:)

arkadaşlar yokmu yeni şasi comet resmi yükleyecek cengaverler bu sitede yahuu; bide 650 nin yakıtını bilenn??
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
muritu' Alıntı:
bende zaten msn den yazışalım demiştim crato'cum..nasılsın iyisin umarım..ha bide jakob bşk ta çalışıyor şu an da oradan yaneee..:)

arkadaşlar yokmu yeni şasi comet resmi yükleyecek cengaverler bu sitede yahuu; bide 650 nin yakıtını bilenn??

Özelden mail adresi mesajı at yollayalım ama eski fotoları makinem arızalı yarın sabah ehliyeti alıyorum muammeleler bugün bitti artık yollar benim birde farkındamısınız arkadaşlar topic biraz mevzu dışına kaymaya başladı tıkanma oluşuyor...
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Arkdaşlar özellikle gt 250 R ve comet kullanananlar bilgi verirse sevinirim. Bu motosikletin titreşim durumunu diğer japon motorlarına göre nasıl. En basiti Yamaha YBR ile titreşimini kıyaslayabilirmisiniz.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
aythakan' Alıntı:
Arkdaşlar özellikle gt 250 R ve comet kullanananlar bilgi verirse sevinirim. Bu motosikletin titreşim durumunu diğer japon motorlarına göre nasıl. En basiti Yamaha YBR ile titreşimini kıyaslayabilirmisiniz.

65 derece V silindirli motor olduğu için titreşimsiz olması pek mümkün değildir zaten. ancak titreşim rahatsız edici düzeyde değil. ancak yanlış vites/ devir aralığında kullanılınca rahatsız edici bir titreşim hissedebilirsiniz. o da zaten gayet normal.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
54
muritu' Alıntı:
arkadaşlar herkes 250 cclik mi düşünüyor,yada kullanıyor.. aramızda gt650 sahipleri var onlardan nie ses çıkmıyor hiç yaa. mesela ben gt650ın yakıtının ne olduğunu merak ediyorum..

muritu gt650 comet sport touring kategorisinde bir motorsiklet.Ne kadar performans o kadar yakıt demektir. Hız düşünüyorsan elbetteki yakıtı unutmak gerekiyor.Benim ölçümlerime göre ki 1500 km yaptım daha sağlıklı olmayabilir zira bu motorla ekonomik sürmek için sağlam bir irade gerekiyor 100 km de 4.5 -5 litre gibi yakıtı var. 200+ km süratlere çıkabilen bir motor için fazla olmasa gerek :pl: Daha ayrıntılı olarak deneyimlerim arttıkça yazarım.Bu hft sonu motorumu bakıma sokacağım daha verimli hale geleceğini sanıyorum.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
thundersss' Alıntı:
Özelden mail adresi mesajı at yollayalım ama eski fotoları makinem arızalı yarın sabah ehliyeti alıyorum muammeleler bugün bitti artık yollar benim ...

motor için deli oluyorum artı krüyalarıma girer oldu zatenbunu anlatan bi başlık da açtımm bakmak isteyenlere :http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14518

thunderss gönderdiğin fotolar için çok teşekkür ediyorum ..tekrar cevap yolladım bakarsın.fotoların bende güvende,daha kalitelilerini bekliyorum senden.

hakandemir : sanada teşekkür ederim sağol yaa sen olmasn cevap verecek adamyok valla :) millet tabii bu sıcakalrda motoruyla fink atıyor.. bi kişide bize cevap yazmıyor ..yada aklına da gelmiyor kimsenin değilmi. murat da ne yapar , yav şu adamı da alalım bi boğaz gezintisi yapalım hem motoru da görmüş olsun bak almak da sitiyor bi otursun diyee..
burdan tüm arkadaşlar asesleniyorum.. her türlü gezi hava alma dolanma fikrine açığım.. maslaktayım beklerim.
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
ÇALINTI MOTOR

GT 250 R

PLAKA 34 EB 5379

MOTOR NO:106031
ŞASE:6110355

Arkadaşlar bir arkadaşa sattığım eski motorum çalınmıştır.

SAĞ GRENAJDA UFAK BOYA İZİ
ALPİNE STAR STİCKERLAR VAR
GT 250 YAZISI ÇIKARILMIŞ
STOPLAR YANDA
KIRMIZI RENK,GRİ ŞASE


GÖRENLERİN ÇAĞRI BEYE ULAŞMASINI RİCA EDERİM
05325469408
:( Kaskosuda yokmuş :(
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
Bu arada çalıntı haberinden sonra dün akşam caddede toplam 4 tane comet gördüm sanırım hepsiylede selamlaştık ama ben biraz hızlıydım dün akşam durup muhabbet edemedin creto bişey ayarlayacakta hala buluşacaz :(
Bu arada siyah comet artçısı olan arkada bu sitedemi arkasında artçı vardı bende tişört artı sırt koruma vardı...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
valla kötü bi haber ya arkadaşına büyük geçmiş olsun jacob.. kötü bi durum yaa. comet i alınca sigortasız olmicak gibi... nerden ne durumda çalınmış kilit felan yokmuymuş acaba...nasıl çalıyorlar bunları yahu kilidi mi kesiyorlar,zincirimi açıyorrlar.. habide sanki her motora uygun anahtarları var.. alla alla..Allah kimseye vermesin ,göstermesin..senin motoru bilen biliyor gören olursa mutlaka yazar.ben görür sem inan bi şekilde alırgetiririm motoru sana. (hımm plaka :34 eb 5379)

hakandemir ..teşekkürler.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
muritu dün akşam televizyonda gösterdi, hırsız bir tane mercedesi toplam
12 saniyede açtı, çalıştırdı ve götürdü, artık sen düşün, tek çözüm kasko..

jacab sana katılıyorum, neredeyse motoru alalı iki ay oldu, henuz hiç
bir hyosung kullanıcısı ile tanışamadım, bir şeyler yapma vakti geldi
artık, cratoya sözünü hatırlatma kampanyası düzenleyelim :)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
motor için deli oluyorum artı krüyalarıma girer oldu zatenbunu anlatan bi başlık da açtımm bakmak isteyenlere :http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14518

thunderss gönderdiğin fotolar için çok teşekkür ediyorum ..tekrar cevap yolladım bakarsın.fotoların bende güvende,daha kalitelilerini bekliyorum senden.

hakandemir : sanada teşekkür ederim sağol yaa sen olmasn cevap verecek adamyok valla :) millet tabii bu sıcakalrda motoruyla fink atıyor.. bi kişide bize cevap yazmıyor ..yada aklına da gelmiyor kimsenin değilmi. murat da ne yapar , yav şu adamı da alalım bi boğaz gezintisi yapalım hem motoru da görmüş olsun bak almak da sitiyor bi otursun diyee..
burdan tüm arkadaşlar asesleniyorum.. her türlü gezi hava alma dolanma fikrine açığım.. maslaktayım beklerim.

yukarıda yazdığım üzere sağolsun ilk teklif jakob dan geldi ..belki ayarlayabilirse ct akşam bi sahil gezintisi yapıcaz .bende ilk defa motora çalışırken oturmuş ve gerek titreşimi gerekse hızlanmasına bakabilmiş olucam. .sağolasın jakob düşünmen yeter.. gönül ister arkadaşlarla hepbirlikte toplanalım bir gün..crato da kadıköye çağırmıştı..msn den de foto ile ilgili yardımcı oluyor..ona da teşekkür ederim

johnny ,anlıyorum sence bu hırsızları yoksa sigortascılarmı tutuyor yahu ,haber olsun diye işleri açılsın die..:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
muritu, çok komplocu gördüm seni, aslında ne yalan söyleyeyim düşünmedim değil hani, basit bir maliyet hesabı yapınca, şirketler daha karlı çıkıyor sanki
bu işten

jacob, haziran başı için söz aldık cratodan, bu durumda bir süre daha bekleyebiliriz sanıyorum aksi taktirde hazırladıgın eylem planını acil
olarak uygulamaya geçirebiliriz :)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşın motoru inşallah en kısa zamanda bulunur çok kötü bi durum bu aralar anormal bir motor hırsızlığı var nerede bi polis görsem kesin motor durduruyo bu güven verici okadar para döktüğünüz motosilkletlerinizi en kötü kapalı otoparkta muhafaza edin arkadaşlar ben paramı toplarlayıp alıcam ama hala bi park bulamadım buda beni korkutuyo inşallah karşı apartmanın otoparkını kullanıcam kapalı bi otoparka sahip onun dışında bu istinyedeki reto otomotivin telefon nosunu bilen var mı 118 i defalarca aradım bulanmıyolar internet adresleride bitürlü ulaşılmıyo şimdidden teşekkürler yarın bi uğrıcam

bide bişi sorcam modifiye ile ilgili naked modelinde egzosu selenin altından çıkartma şansımız nedir tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
jakobien' Alıntı:
ÇALINTI MOTOR

GT 250 R

PLAKA 34 EB 5379

MOTOR NO:106031
ŞASE:6110355

Arkadaşlar bir arkadaşa sattığım eski motorum çalınmıştır.

SAĞ GRENAJDA UFAK BOYA İZİ
ALPİNE STAR STİCKERLAR VAR
GT 250 YAZISI ÇIKARILMIŞ
STOPLAR YANDA
KIRMIZI RENK,GRİ ŞASE


GÖRENLERİN ÇAĞRI BEYE ULAŞMASINI RİCA EDERİM
05325469408
:( Kaskosuda yokmuş :(
Çok geçmiş olsun ne yapıp edip kasko patlatılmalı başka çaresi yok bu işin tabi benim gibi kazık yemeden inşallah bulunacaktır otoparktada o kurcalar bu kurcalar inanın bir yerde yanlız bırakıp durunca millet üzerine üşüşüyor bunaldım artık tanımadığım insanların izinsiz kurcalamalarından dün ehliyeti aldım artık yollardayım İzmirli arkadaşlar sizlerle görüşmek isterim belki İstanbul Ankara ve çevre illerden arkadaşlarla da görüşme imkanımız olur
Bende egzoz sesi için serviste bir şeyler yapacağım...
Sabah gelirken 40 km hızla geliyorum yol tek şerit yanlarda kaldırımlarda insanlar var Basmane polis karakolu karşısı şerefsiz taksici geri geri yola çıkıyor ben korna çaldım beni gördü durdu aldırmadı yine geri geri devam etti arka fren kazıklamak zorunda kaldım ara çok kısaydı zorlukla durabildim allahtan stabil kaldı gidip çarpmadım iyi bir bela okudum içerde bana küfür etti karşılığını aldı o indi bende indim üzerine yürüdüm itiştik biraz yıllardır bu tip bir şey olmamıştı utandım kendimden Yemin ederim kafayı çakıyordum zor tuttum kendimi çevredeki insanlardan utandım hanımlar çocuklar falan vardı bana benim motosikletlilerin serseriler olduğunu yolları mahvettiğimizi söyledi arabaların arasından hızla geçtiğimizi milleti korkuttuğumuzu falan kendince acaip basit ve kültürsüz bir ağızla söyledi serseri dediği için küfrettiği için üzerime geldiği için karşılık verdim neyseki vurmadım girdi arabaya yürüdü arkasından o sinirle bastım yetiştim ışıklarda durduk biraz ileride beni kesiyordu herzamanki kaybolup gitti bu tip daha konuşmasını bilmeyen aciz bir insanın bana ne eğitimimi ne alt yapımımı bilmeden kullandığım makine yüzünden polislerin karşısında serseri demesi çok canımı sıktı bu antipati nasıl aşılacak arkadaşlar neden böyle ben akıl sır erdiremiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
zaten bu atipati yüzünden geri geri çıkarken seni gördüğü için durmamış yaa..ne olursa olsun diyor umarsamoyor.. böleleri içi eski bi amerikan kaslı ama sağlam bi araba bulup bide çalıntı plaka. geceleri böleleri ni alicaksın gömüm arkadan inincede kafasına gömecen ki anlayacak. .valla bigün yapacam bunu dayanamıyorum bunlara. kurallar neyse odur,ama yok orda polis gelse inan seni haksız bulurdu.. zihniyet aynı değişmez..üzüldüm valla şimdi.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bi soru sormuştum ama gözden kaçmış heralde bu naked modele egzosu selenin altından verme şansımız olabilir mi modifiye açısından çok hoş gözükür
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
trasher' Alıntı:
bi soru sormuştum ama gözden kaçmış heralde bu naked modele egzosu selenin altından verme şansımız olabilir mi modifiye açısından çok hoş gözükür


gökhancım.. aslında var,evet ama bunu türkiyede yapan yok. yabancı sitelerde gt 650 için yapılmışını görmüşüm fakat marka burda taze olduğu için motorun altına takılan plastik kısmı bile bulamazsın..dur sabretsinler alayın bi motoru ben getirtip ticaretini yapıcam.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
11
Rodaj

Sevgili arkadaşlar..
Bi süre iş için çanakkale de kalmak zorunda kaldığım için motorun rodajı 100 km kadar geçti. Bunun bi sakıncası var mı? Zara görür mü makine?
Sevgiler:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst