- Katılım
- 18 Ara 2004
- Mesajlar
- 566
muritu' Alıntı:Allah sabır versin bize..bende maslak tayım görüşürüz..msn i alabilirsin oradan yazışalım kişisel meseleleri daha fazla buraya taşımayalım olmazsa ok
cometi olan arkadaşlar şöle yüksek çözünürlükte güneşi arkaya alıp 3 açılı fotolarını girselerde milletde motor görse( tabii bende nasıl durduğunanbaksam yeni siyah şasinin.hem alamıyoruz bari fotoları masaüstü yaparız lütfeeeen![]()
bende zaten msn den yazışalım demiştim crato'cum..nasılsın iyisin umarım..ha bide jakob bşk ta çalışıyor şu an da oradan yaneee..
arkadaşlar yokmu yeni şasi comet resmi yükleyecek cengaverler bu sitede yahuu; bide 650 nin yakıtını bilenn??