Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
sunflorist' Alıntı:
merhaba arkadaşlar,

bu sıralar aşırı yoğun iş ve okul tempom nedeni ile sizlerden biraz uzak kaldım:salut: neyseki bu aralar nispeten daha rahatladım :) we işte gene buradayım

koçalyanz hakkında burada pek konusulmayan birşey warki, o da 250cc altı motorlarda hırsızlık için kapalı garaj şartı araması. ewet belki kapalı garajınız da olabilir. ama araç eğer dışarıya bir yere gittiğinizde çalınırsa kasko bunu hiçbir şekilde ödemez deniyor.:pr: bu konuyu ısrarla 3 tane acenteye we istanbul merkeze sordum hepsi bu durumu onayladı. (motorun kilo olarak ağır olması da bu durumu değiştirmez deniyor) böyle olunca benim için koçtan kasko yaptırmanın bir anlamı kalmadı. bende daha sora başak sigortaya sordum herşey dahil 800ytl fiyat çektiler we bugün en son ray sigortaya sordum çalıntıda %25'i ödemiyor we istediği fiyat tam tamına 1450ytl (çüş!!).

Bu durumda elimde muafiyet sorunu olmayan bir tek başak sigorta kaldı, onunda fiyatı biraz yüksek geldi ama :pale:

Ewet arkadaşlar warmı bildiğiniz uygun fiyatlı we muafiyetsiz bir kasko??? Bu kasko işini halletmeden için rahat etmicek we de yawas yawas sıkılıorum en sonunda başağa yaptırcam kurtulcam artık öff....

Hepinize sewgiler :rendeer:
Evet diğer şirketler astronomik fiyatlar ve bir çok zorluk çıkartıyorlar çalınma bence heryerde aynıdır bana sadece kapalı yerdemi dediler evet dedim gelip bakmadılar bile dışarıda çalınırsa yapılabilecek bir şey yok mecbur kasko karşılayacak sana burada sigorta yaptırdığım yerin telefonunu verebilirim bence açıkyolla irtibata geç o bu işi halletti...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Sunflorist selamlar sende sanırım GV250 var , 2-3 gun once bu modelle ilgili gorusleri sormustum ama arkadaslar gormedi sanırım :) Senin deneyimin nedir , neler önerirsin , artık alayımmı diye sormuyorum siparisi verdim ama en azından kullanıcı deneyimleri önemli diye düsünüyorum gerisini tecrube edecegiz.

Sigorta konusunda acele etmemenizi ve bir kac acente ile pazarlık yapmanızı oneririm , her zaman indirim yapılacabilecek bir oran vardır arkadaslar , kasko icin tanıdıgınız veya tanıdıgınız olan acenteleri sorusturunuz , her firmanın onerdigi fiyatlarda belli bir prim yuzdesi mevcut ve bu pazarlıga acıktır , ilk verilen fiyata ok dememenizi öneririm ,

syg

sunflorist' Alıntı:
merhaba arkadaşlar,

Ewet arkadaşlar warmı bildiğiniz uygun fiyatlı we muafiyetsiz bir kasko??? Bu kasko işini halletmeden için rahat etmicek we de yawas yawas sıkılıorum en sonunda başağa yaptırcam kurtulcam artık öff....

Hepinize sewgiler :rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
bu kasko işi ,açık yerde hırsızlığa karşı sigortalaması ve vergi işi muallak yani. bayiden bayiye değişiyor anlaşılan.ne sorun yumağı bi durum bu yaa. motora binip gazlayana kadar bela üstüne bela. otobüsten de bıktım ama bunlarda hevesini kursanda bırakırlar adamın..

en azından plakayı kendinmiz çıkartabiliyormuyuz. çıkartırsak daha ucuza gelmezmi. başka bi başlıkta bi arkadaş 116 ytl demişti .bilgisi olan paylaşırsa sevinirim..

yaşasın hyosung birliği..:)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
plakayı elbette akendiniz de çıkartabilirsiniz, sitede nasıl olacağı ile ilgili bir başlık olması lazım. Ayrıca, Hyo kullanıcısı olarak Gelişim Sürücü Kursu (ebo) nickli arkadaşlımız da kendisi çıkarttı plakasını.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
15
önümüzdeki hafta içinde ben bu işi kesinleştirmek istiyorum.Yani kredi olayını..Birikmiş bir param yok + biraz borcum var. Borcları bitirmeye kalksam motosiklet alamayacağım. Taşıt kredisi mantıklı görünüyor ama ek masraflar içinde bir kredi gerekiyor. Bu işi direk tüketici kredisiyle mi halletsem diye karar veremedim. bana bir fikir verir misiniz...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
arkadaşlar
kasko olayında nasıl oluyor da bu kadar farklı yorumlar geliyor,
cidden anlamıyorum, bu işin standartı yok mu gerçekten ?
ben 504 YTL ye koç allianzdan kapalı yerde olma şartı aranmadan
full + full kasko yaptırdım, şimdi sunfloristin yazdıklarından
sonra acaba dedim kazıklandım mı ? fiyat olarak değilde şart olarak
halbuki sigortacı bir tanıdığa da poliçeyi göstermiştim, şartlar gayet iyi
demişti bana
şimdi aklıma gelen tek şey, mantıksız ama acaba gv 250 ile
gt 250 arasında mı böyle bir fark oluşuyor, benimki gt 250

bir de alakasız olacak ama şu İstanbul buluşmasını yapalım artık diyorum,
zamanı gelmedi mi ?
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
johnny_rook' Alıntı:
arkadaşlar
kasko olayında nasıl oluyor da bu kadar farklı yorumlar geliyor,
cidden anlamıyorum, bu işin standartı yok mu gerçekten ?
ben 504 YTL ye koç allianzdan kapalı yerde olma şartı aranmadan
full + full kasko yaptırdım, şimdi sunfloristin yazdıklarından
sonra acaba dedim kazıklandım mı ? fiyat olarak değilde şart olarak
halbuki sigortacı bir tanıdığa da poliçeyi göstermiştim, şartlar gayet iyi
demişti bana
şimdi aklıma gelen tek şey, mantıksız ama acaba gv 250 ile
gt 250 arasında mı böyle bir fark oluşuyor, benimki gt 250

iki model arasında fark olabilir.


bir de alakasız olacak ama şu İstanbul buluşmasını yapalım artık diyorum,
zamanı gelmedi mi ?
minicik, azıcık sabredin :wiinkk:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Selam Arkadaşlar.

Dün Kadıköy'e İstanbul motor'a gittim ve Hyosung'u bizzat gördüm.

Bütün modellerinede denedim. benim istediğim comet gt 250

Motora Hayran Kaldım Açıkçası. :) benim tahminimden büyükmüş resimlerinde ufak duruyordu.

gece uyuyamadım motoru düşünmekten. :)

valla ben bu motoru almak istiyorum ancak mayıs 20 de evleniyorum ve nakit sıkıntısı çekiyorum.

hanımda gördü düyor ancak okadar para veremeyiz diyor.
ben keeway 250cc super shadow alıcaktım ve ona göre para bulabilirdim ancak bu motoru gördükten sonra başka motora binmem gibi geliyor. :(

Evlilik hazırlıkları yüzünden zaten stresli ve uykusuz günler geçiriyordum. bu hyosung'da yarama tuz biber oldu.

Kazasız günler, Rüzgarınız Bol olsun,
Bu sevda Bitmez..........
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Arkadaşlar bu fiyat farkları hyosung'un adının henüz sigorta listesinde olmamasından kaynaklanıyor.Her acenta farklı bir modeli emsal alınca farklı fiyatlar ortaya çıkıyor.Ben Haojin diye bir markayı emsal olarak yazdırdım.Dipnot olarak da Hyosung'u belittiler.Ayrıca kapalı garaj dışarda çalınma vs gibi hiçbir ek şart koymadılar.
Çoğu acenta motosiklet olayına yabancı,siz onları yönlendirin.
Ve mutlaka kaskonuzu yaptırın kafanız rahat olsun.
Koç Allianz düşünenler web sitesinden acenta adres tlf alıp kolayca halledebilir.
Ben mail yoluyla ulaşmıştım.
 
Katılım
5 Mar 2004
Mesajlar
41
açıkyol' Alıntı:
Arkadaşlar bu fiyat farkları hyosung'un adının henüz sigorta listesinde olmamasından kaynaklanıyor.Her acenta farklı bir modeli emsal alınca farklı fiyatlar ortaya çıkıyor.Ben Haojin diye bir markayı emsal olarak yazdırdım.Dipnot olarak da Hyosung'u belittiler.Ayrıca kapalı garaj dışarda çalınma vs gibi hiçbir ek şart koymadılar.
Çoğu acenta motosiklet olayına yabancı,siz onları yönlendirin.
Ve mutlaka kaskonuzu yaptırın kafanız rahat olsun.
Koç Allianz düşünenler web sitesinden acenta adres tlf alıp kolayca halledebilir.
Ben mail yoluyla ulaşmıştım.

Arkadaşlar artık Hyosung'ların bazı modelleri de mayıs 2006 itibari ile sigorta listesine geçmiştir. Kasko yaptıracak arkadaşlar artık başka model üzerinden yaptırmayacaklardır. Kayda geçen modeller ve değerleri aşağıdaki gibidir:

HYOSUNG GT 250 R 2006 - 8,250
HYOSUNG GT 650 R 2006 - 12,900
HYOSUNG GV 250 2006 - 7,250
HYOSUNG KARION RT 125 2006 - 6,950

ve lütfen kasko yaptırırken acenteye muafiyet warmı yokmu diye ısrarla sorunuz, çünkü motosiklet sigortaları hakkında annadığım kadarıyla her acenteninde adam gibi bilgisi olmayabiliyor malesef

GV250 hakkında görüş bekleyen tüm arkadaşlara da: Bu aralar iş yoğunluğundan bende pek binemiyorm malesef we bir şeyleri gerçekten tecrübe etmeden de kafadan atma senaryolar buraya yazmamak için bende bekliyorum. Şimdilik tek diyebileceğim motorun denge olayı gayet iyi, sürüşü çok rahat (çünkü benim amortisörler en yumuşak posizyonda). Motor gücü hakkında ise rodajın bitmesini bekliyoum
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Az önce poliçeyi aldım 6850 ytl fatura bedeli üzerinden 1 + 7 taksit:
Kasko 633 ytl sürücü 22 ytl ihtiyari 3.58 ytl toplam sigorta pirimi 649 ytl ilaveten bms vergisi 32 ytl genel toplam 681 ytl
Buna deprem dahil ferdi kazada sürücü ölüm 10000 ytl sakat kalma 10000 ytl (Allah korusun)
Sıkı durun beyler:Hırsızlık veya hırsızlığa teşebbüs rizikosu motosikletin ancak kilitli ve tamamen kapalı bir mahalde bulundurulması halinde temin edilmiştir
ilave maddesi var

crato' Alıntı:
söylentiye göre stoklar bitince.
Crato senin motosiklet ne oldu daha servisten almadınmı?

okanogur' Alıntı:
Selam Arkadaşlar.

Dün Kadıköy'e İstanbul motor'a gittim ve Hyosung'u bizzat gördüm.

Bütün modellerinede denedim. benim istediğim comet gt 250

Motora Hayran Kaldım Açıkçası. :) benim tahminimden büyükmüş resimlerinde ufak duruyordu.

gece uyuyamadım motoru düşünmekten. :)

valla ben bu motoru almak istiyorum ancak mayıs 20 de evleniyorum ve nakit sıkıntısı çekiyorum.

hanımda gördü düyor ancak okadar para veremeyiz diyor.
ben keeway 250cc super shadow alıcaktım ve ona göre para bulabilirdim ancak bu motoru gördükten sonra başka motora binmem gibi geliyor. :(

Evlilik hazırlıkları yüzünden zaten stresli ve uykusuz günler geçiriyordum. bu hyosung'da yarama tuz biber oldu.

Kazasız günler, Rüzgarınız Bol olsun,
Bu sevda Bitmez..........
Eğer seni mutlu etmeyecek bir makine alacaksan bence hiç alma önemli olan insanın içine sinmesi bu hyosung yada başka bir şeyde değil herşeyde geçerli aklın kalmasın sonra birde imkanlar tabi umarım gönlünden geçen motosiklete sahip olursun...

açıkyol' Alıntı:
Arkadaşlar bu fiyat farkları hyosung'un adının henüz sigorta listesinde olmamasından kaynaklanıyor.Her acenta farklı bir modeli emsal alınca farklı fiyatlar ortaya çıkıyor.Ben Haojin diye bir markayı emsal olarak yazdırdım.Dipnot olarak da Hyosung'u belittiler.Ayrıca kapalı garaj dışarda çalınma vs gibi hiçbir ek şart koymadılar.
Çoğu acenta motosiklet olayına yabancı,siz onları yönlendirin.
Ve mutlaka kaskonuzu yaptırın kafanız rahat olsun.
Koç Allianz düşünenler web sitesinden acenta adres tlf alıp kolayca halledebilir.
Ben mail yoluyla ulaşmıştım.
Asya as 150 t (787) olarak modeli geçiyor ama ruhsatta hyosung gt 250 comet motosiklettir ibaresi var
Senin poliçendede şu alttaki ibare varmı yanıtlarsan sevinirim
(Hırsızlık veya hırsızlığa teşebbüs rizikosu motosikletin ancak kilitli ve tamamen kapalı bir mahalde bulundurulması halinde temin edilmiştir)

johnny_rook' Alıntı:
arkadaşlar
kasko olayında nasıl oluyor da bu kadar farklı yorumlar geliyor,
cidden anlamıyorum, bu işin standartı yok mu gerçekten ?
ben 504 YTL ye koç allianzdan kapalı yerde olma şartı aranmadan
full + full kasko yaptırdım, şimdi sunfloristin yazdıklarından
sonra acaba dedim kazıklandım mı ? fiyat olarak değilde şart olarak
halbuki sigortacı bir tanıdığa da poliçeyi göstermiştim, şartlar gayet iyi
demişti bana
şimdi aklıma gelen tek şey, mantıksız ama acaba gv 250 ile
gt 250 arasında mı böyle bir fark oluşuyor, benimki gt 250

bir de alakasız olacak ama şu İstanbul buluşmasını yapalım artık diyorum,
zamanı gelmedi mi ?
işte poliçem ortada sen değil ama galiba kazığı yiyen ben oldum poliçe kargoyla geldi gidip görüşeceğim...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
erdal abimiydi şu testi yapıp sitede yayınlayan.abinin başlığını bulamadım ya arattım ama abinin başlığını bulamadım biriniz yazıverse. iyi geceler.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
thunderss,
benim kaskoda emsal olarak yazdıkları marka HAOJIN HJ 250, sende
başka bir marka yada model yazılı olabilir mi ?
eger öyle ise bir de bu model üzerinden hesaplat istersen gittiginde
(en son bahsettigin kilit altında tutma şartı da yok bende ayrıca)
bence acentalar işi bilmiyor, sigorta şirketlerinin yeni uygulamalarından
haberdar değiller diye düşünüyorum
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
thundersss;
sana emsal olarak alakasız bir marka model göstermelerinden kaynaklanmış.
bende kilit kapalı yer vs şartı YOK(sendeki yine emsal alınan motordan-asya T1 scooter-kaynaklanıyor)
benim poliçe bedeli 7000 YTL
Poliçeni acilen düzelttir.Haojin 250'yi emsal göstermelerini söyle.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
11
Sevgili arkadaşlar...
Ankaradan GV250 kullanıcısıyım.:queen:
Forumlarda belki yayınlanmıştır ama ben bulamadım. benim 2 sorum :silent: olacak.
1) GV250, GT250R ve GT650R kulanan arkadaşlar rodaj bittikten sonra makinelerini zorladıklarında gördükleri son hızları yazarlarsa sevinirim.
2) Benim makine henüz 450 km'de. Aynı modeli kulanan arkadaşlar rodajlarında maximum kaç bin devire kadar çıkıyorlar?
Herkese kazasız belasız ve zevkli sürüşler ...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
1) GT250R kullanıcısı olarak gördüğüm maksimum hız 175 km/h, daha da gidiyordu ama ben bıraktım.

2) rodaj süresince genelde 6000-6500 devirden yukarı çıkmamak lazım. ama arada bir sıkıştırmak da gerek.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Aha,Ankara'dan2.Pro!
Selam arkadaş benim cometim var.Ben de 450 civarındayım.4bin devri geçme dediler.Öyle yapmaya çalışıyorum.Biraz sabır.Rodaj sonrası üst devirlerde görüşürüz.
Bu arada Ank'da nerdesin?
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
11
açıkyol' Alıntı:
Aha,Ankara'dan2.Pro!
Selam arkadaş benim cometim var.Ben de 450 civarındayım.4bin devri geçme dediler.Öyle yapmaya çalışıyorum.Biraz sabır.Rodaj sonrası üst devirlerde görüşürüz.
Bu arada Ank'da nerdesin?
ahada açıkyol dostum kaç zamandır msn adresini arıyom ya...ben sıhhıyede çalışyıyorum...toplandığımız, tanışacağımız, kaynaşacağımız bi yer yok mu?
sevgiyle...
bu arada benim msn [email protected]
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
açıkyol' Alıntı:
thundersss;
sana emsal olarak alakasız bir marka model göstermelerinden kaynaklanmış.
bende kilit kapalı yer vs şartı YOK(sendeki yine emsal alınan motordan-asya T1 scooter-kaynaklanıyor)
benim poliçe bedeli 7000 YTL
Poliçeni acilen düzelttir.Haojin 250'yi emsal göstermelerini söyle.
Az önce yine şirketle görüştüm(Ege bölge müdürlüğü Acenta değil) 250 cc tüm modellerde fiyatlandırma aynıdır dediler bundan bir ay önce fiyatlar daha düşüktü şu an için arttı diyede eklediler galiba talep artışı nedeni ile zamlandırdılar diğer arkadaşlar kasko yaptırırlarsa yeni bir fikir oluşturacağım şu an poliçe oluştursak fiyat yine değişecektir diyorlar gerçekten garip bir durum...

2) rodaj süresince genelde 6000-6500 devirden yukarı çıkmamak lazım. ama arada bir sıkıştırmak da gerek.[/QUOTE]
Arada bir sıkıştırmak derken kasıt nedir devrini arttırmakmı gerekiyor ara sıra böyle ise örneğin kaç RPM ben bir kaç kez 8000 civarı çevirdim 11500 de görebiliyormuş
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
thundersss' Alıntı:
Arada bir sıkıştırmak derken kasıt nedir devrini arttırmakmı gerekiyor ara sıra böyle ise örneğin kaç RPM ben bir kaç kez 8000 civarı çevirdim 11500 de görebiliyormuş

5000-6000 devirlerde kullanırken müsait durumlarda (bu müsait durumu tamirciler genelde hafif rampa aşağı yollar için söylüyorlar) devri 10-15 saniye için 9000 dev/dak. çıkarmak anlamında söyledim.
genel olarak 3000 km ye kadar böyle kullanmak gerekiyor. ama motor 12000 dev/dak a kadar gayet güzel çeviriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst