Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
bir ayda 600 km ancak yapabildim, demekki yaz bitince benim
rodaj ancak bitecek (3000 Km) :)
bu arada genel olarak 6000 devirde hızınız ne oluyor ? benim gösterge
80 - 90 arasını gösteriyor, makul mu acaba ?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
johnny_rook' Alıntı:
bir ayda 600 km ancak yapabildim, demekki yaz bitince benim
rodaj ancak bitecek (3000 Km) :)
bu arada genel olarak 6000 devirde hızınız ne oluyor ? benim gösterge
80 - 90 arasını gösteriyor, makul mu acaba ?
Bu o anki vites pozisyonun (1-6) yol durumun (yokuş aşağıya yokuş yukarı asfalt) akselerasyon yani ivmelenme süratine göre çok değişir ben sanki göstergede görünenden daha hızlı gidiyormuşum gibi hissediyorum bu makinenin bence en güzel noktası 10-15 km hızdan gaz verip devir arttırarak 45-50 km hıza çıkmak sadece bu haz duyduğum motor sesi ona verdiğim parayı helal ettiriyor...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Egzoz Araştırma Sonuç Raporu :p

marka: Xtreme bike
escape32mo.jpg

xtremebike_487.jpg


marka: krieger
42ht5nn.jpg

link: http://www.krieger-competition.com/esp/racing/COMET250.html

marka: High Tes
escapehightesi5gq.png

link: http://www.high-tes.com/

marka: Ixil
untitled6ff2.png

17_04_06_1520_138.jpg

4951.jpg

4051CG.jpg

4051OV.jpg

4051.jpg

link: http://www.ixil.com/
video: http://video.google.com/videoplay?docid=8644817348682551987&q=hyosung

marka: staintune
link: http://www.staintune.com.au/docs/pricelist.pdf 23. sayfa
ücret: 675$AUD
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
DOSTLAR
sizlerin verdiği bilgi ve tavsiyeler sonucunda GT-250 aldım.Umarım pişman olmam ve ilk etapta İzmirdeki Hyosung kullanıcıları ile tanışmama vesile olur.
Tekrar herkese sevgi ve saygılar.Görüşmek üzere...
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
GÜle GÜle Kullan İyİ Bİr Motosİklet Aldin
Dikkat edersen bu başlıkta orası bozuldu şurası şöle diye bir başlık bulamassın sevgiler ....
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
motorla ilgili dikkat etmem gereken özellikler varsa ;bütün arkadaşların tavsiyelerine açığım.36 yaşında ilk motoru alınca insanda biraz korku oluyor.Alışırken nelere dikkat etmem gerekir;bilgilerinize ihtiyacım var.teşekkürler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
bikehoper' Alıntı:
motorla ilgili dikkat etmem gereken özellikler varsa ;bütün arkadaşların tavsiyelerine açığım.36 yaşında ilk motoru alınca insanda biraz korku oluyor.Alışırken nelere dikkat etmem gerekir;bilgilerinize ihtiyacım var.teşekkürler

Aslında bende motor sırtında yeni sayılırım. Ama gördüğüm kadarıyla makinanın pek kronik bir problemi yok, ama yinede birşeyler yazayım.

1- Bazen boş vites ışığı yandığı halde motor 1. viteste kalabiliyormuş. Bu durumda marşa basarken ne olur ne olmaz diye elin debriyajda basılı olsun.(bende henüz olmadı ama yinede temkinli olmakta fayda var)

2-sele altı bagaj kısmının teli sarsıntıyla yerinden çıkabiliyor. (Başıma geldi önceki sayfalarda resimli olarak anlatmıştım) İçerisine malzeme koyarken dikkatli ol.

3-Vitesi boşa alıp uzun süre çalışır durumda bırakma. Hararet aniden yükselir.

4-Arka teker yumuşak olduğu için çakıllı ve bozuk zeminlerde gitmemeye özen göster(çabuk çiziliyor)

5- Aynaları bana yetersiz geldi (race tip motorlarda kronik sorunmuş)

6- motorunu yıkarken radyatörü, yağı rahatça soğutablmesi için özellikle dikkatlice temizle ve hava kanallarının açık olduğundan emin ol

Aklıma başka birşey gelmedi doğrusu.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
126
arkadaşlar hyosung eyer alabilseydim ilk tercihimdi. neyse artık gv 650 istiyorumda sorum bu değil. merakımdan soruyorum; gt 250r birinci viteste kaç basıyor? rodajı aşmış arkadaş varsa tabi... race isteyen herkese bunu öneriyorum. bilelim...
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir) Bu arada arkadaşlar gv 650 ye bindim geçen gün. ben böyle bi cuser görmedim :) Servisten yeni çııkmıştı tanıdık arkadaş. dedim beni bi turlatsana şöyle. Valla arka koltukta bi bant şeklinde tutunma yerivar benim gözüm yemedi onu tutmaya arkadaşa sarıldım bir bastı dedim uçuyoruz arkadaşta ufak bişiy 2mizde düşüyoduk azkaldı :) ben hiç öyle bi cruser a binmemiştim felaket performanslı bi alet eğer cruser alıcak kimseler varise şiddetle tavsiye ediyorum :) 2. si ise kötü haber dün gt 250 r ımı düşürdüm :( hemde hiç olmuyacak biryerde....!!! sinyallambam kırıldı grenajın çok ufak ama çok ufak bir kısmı çok az çizildi. Çok ucuz atlattığımı düşünüyorum eğer grenaj kırılsaydı nolurdu acaba :S lambaların fiyatlarını örendim 40 ytl civarında yanılmıyosam. ama ben tıpkısının aynısı 2 tane sinyal lambasını 20 ytlye taktırdım sağ kırıldığı için soluda değiştirdim ama hiç bir farkı olmadı oyüzden çok mutluyum grenajımı da pastayla temizledim çizik mizik kalmadı. inaşllah böyle bi olay birdaha tekrarşlanmaz düşürdüğüm anda kan beynşme çıktımıştı valla:( üstüne üstün bide grip oldum :S sapıtacam yarebbim!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun gt250 comet (kara) aldim. burada okuduklarim bana cok yardimci oldu. bunun icin hepinize cok tesekkurler.......
fakat hala trafige cikmadim. daha once vitesli sadece surucu kursunda 125lik kanuni kullanmistim. motora alismak icin oncelikle biraz test surusleri yapmaliyim heralde.
takipteyim:)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
hayırlı olasun provomr ,kazasız belasız kullanman dileğiyle...

teh suda sana da geçmiş olsun .vede tebrik ederim pratik zekanla bu işi kolayca hallettiğin için ama nasıl merak ettim doğrusu. pasta cilayı nasıl attırdın tanıdığa felanmı. arabalardaki gibimi yani plastiğe uygulanıyormuymuş.kaça mal oldu ..tekrar geçmiş olsun.

komtannnnnn o resim ne oyle yahuuu napmış cometi kuyruktan kestirip ön farı çıkarımış sanırım. bide şu motorun alt kısmı karteri örten carbonfiber tasarımı her resimde görür oldum yahu yok mu bunun hakkında bilgisi olan sanki bu motora göre yapılmış. bayi getiriyormu acep böle bişi. ahada resim yükleyebilirsem koyucammmm.saygılar efem

hah iişte bunu diyorum..alınca böle bişeyle sarı cometimi mutlaka tamamlamak istiyorum, bence siyah şase hiç yakışmamış. alt kısmı çok karartmış üst tarafla keskin bir çizgi ilen ayrılıyor gibi. önçün bende bunun sarısından istiyorummmm. komtanım nediyorsun .saygılar.

bunuda gösterdik ya artık herkes ister bundan ehe ehehe :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
muritu' Alıntı:
komtannnnnn o resim ne oyle yahuuu napmış cometi kuyruktan kestirip ön farı çıkarımış sanırım. bide şu motorun alt kısmı karteri örten carbonfiber tasarımı her resimde görür oldum yahu yok mu bunun hakkında bilgisi olan sanki bu motora göre yapılmış. bayi getiriyormu acep böle bişi. ahada resim yükleyebilirsem koyucammmm.saygılar efem

Hyosung Fransa Distribütörü Sima Moto satıyor o parçayı,

265€
SAMO100HYODY_AAC.JPG


Diğer aksesuarlar için
http://www.simamoto.fr/Home/SMAACC.Nsf/WEBARTv?OpenView&RestrictToCategory=2055GT125COMET.EQUIPEMENT

Ben kemik rengi jant istiyorum, bana ne :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
Ekli dosyayı görüntüle 1441hah işte o parça yaa .hay yaşşa. ben de alınca bundan istiyorumm. toptan alsak indirim yaparlarmı acaba :) sarının altına bu takılınca nassı durur acaba..güzel olur heralde alt üst alan arasındaki uyumu tamamlar.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
muritu
oalt granaj haricinde başka parçalarda var. biraz tuzlu olur ama motoru tamamlar bence harika görünüyo sitede. 10 numara benden yani.
çakması yayapılamazmı acaba:p
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
126
TheSuda' Alıntı:
valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir)
250cc için doyurucu. kilometrene göre ileride biraz daha açılabilir. benim jinlun marauder şu an 25-30km de sürünüyor. açılınca 50-60 arası 1. viteste bastığını söylüyorlar. bakalım göreceğiz. rodajın kötüyse bekleme tabi.

ayrıca geçmiş olsun. millet alamıyor sen al kır. :p

gv 650 harley 883xl'den iyi makine. bir harleyciyle konuştum bunu kabul etti. zaten bir 883 serisi bir de harley var. harleyciler onu ayrı tutuyor dedi. :) doğrudur ferrari de v8'inin üzerine ferrari yazmamış.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
bikehoper' Alıntı:
DOSTLAR
sizlerin verdiği bilgi ve tavsiyeler sonucunda GT-250 aldım.Umarım pişman olmam ve ilk etapta İzmirdeki Hyosung kullanıcıları ile tanışmama vesile olur.
Tekrar herkese sevgi ve saygılar.Görüşmek üzere...
İzmirden merhaba aramıza hoşgeldin hayırlısı olsun

provomr' Alıntı:
bugun gt250 comet (kara) aldim. burada okuduklarim bana cok yardimci oldu. bunun icin hepinize cok tesekkurler.......
fakat hala trafige cikmadim. daha once vitesli sadece surucu kursunda 125lik kanuni kullanmistim. motora alismak icin oncelikle biraz test surusleri yapmaliyim heralde.
takipteyim:)
Sanada hayırlı olsun aramıza hoşgeldin arkadaşım

TheSuda' Alıntı:
valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir) Bu arada arkadaşlar gv 650 ye bindim geçen gün. ben böyle bi cuser görmedim :) Servisten yeni çııkmıştı tanıdık arkadaş. dedim beni bi turlatsana şöyle. Valla arka koltukta bi bant şeklinde tutunma yerivar benim gözüm yemedi onu tutmaya arkadaşa sarıldım bir bastı dedim uçuyoruz arkadaşta ufak bişiy 2mizde düşüyoduk azkaldı :) ben hiç öyle bi cruser a binmemiştim felaket performanslı bi alet eğer cruser alıcak kimseler varise şiddetle tavsiye ediyorum :) 2. si ise kötü haber dün gt 250 r ımı düşürdüm :( hemde hiç olmuyacak biryerde....!!! sinyallambam kırıldı grenajın çok ufak ama çok ufak bir kısmı çok az çizildi. Çok ucuz atlattığımı düşünüyorum eğer grenaj kırılsaydı nolurdu acaba :S lambaların fiyatlarını örendim 40 ytl civarında yanılmıyosam. ama ben tıpkısının aynısı 2 tane sinyal lambasını 20 ytlye taktırdım sağ kırıldığı için soluda değiştirdim ama hiç bir farkı olmadı oyüzden çok mutluyum grenajımı da pastayla temizledim çizik mizik kalmadı. inaşllah böyle bi olay birdaha tekrarşlanmaz düşürdüğüm anda kan beynşme çıktımıştı valla:( üstüne üstün bide grip oldum :S sapıtacam yarebbim!
Çok geçmiş olsun halletmişsin sevindim Allah beterinden saklasın
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
54
TheSuda geçmiş olsun..benim motorda durduğu yerde düşmeye başladı ikinci düşüşünde sol sinyal vede arka plaka lambası gitti park esnasında bir araba geri geri çıkarken çarpmıştı Nazar mı değiyor nedir anlayamadım.Birde vitesin bağlı olduğu parça kırılmıştı Alemiyum kaynak ile hallettik..Motorunun birinci viteste 60 yapması çok iyi zira ben 40 km süratte ikinci vitese atıyorum.2.vitestede 105 falan yapıyorsa....:cyclopsan çok iyi derim..Tabiki bu süratlere zorlayarak çıkmak hoş değil..Opel arabam varken bir arkadaş bu araba 1. viteste 100 yapar demişti vede yapmaya kalkmıştı bu sayede devir sensörünü yakmıştı..O günden beridir araçlarımı çok devirli kullanmamaya çalışırım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar ben yokken anahtarı babamdan alan komşumuzun, motorumu hurdaya çevirmesi nedeniyle bir süre sizleri tribünlerden izlemekle yetineceğim.

Motosikletimin tamiratı ile ilgili gelişmeleri buradan yazarım. Balalım Globalmotor söylediği gibi yedekperça sorununu hızlı çözebiliyormuymuş.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
Akira geçmiş olsun birader;inan içim sızladı;umarım yedek parça ve tamirinde sıkıcı sorunlarla karşılaşmaz ve motordan soğumazsın.Tekrar geçmiş olsun....Komşunun durumu umarım iyidir.Son kazan olması dileğimle hoşçakal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst