valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir) Bu arada arkadaşlar gv 650 ye bindim geçen gün. ben böyle bi cuser görmedim

Servisten yeni çııkmıştı tanıdık arkadaş. dedim beni bi turlatsana şöyle. Valla arka koltukta bi bant şeklinde tutunma yerivar benim gözüm yemedi onu tutmaya arkadaşa sarıldım bir bastı dedim uçuyoruz arkadaşta ufak bişiy 2mizde düşüyoduk azkaldı

ben hiç öyle bi cruser a binmemiştim felaket performanslı bi alet eğer cruser alıcak kimseler varise şiddetle tavsiye ediyorum

2. si ise kötü haber dün gt 250 r ımı düşürdüm

hemde hiç olmuyacak biryerde....!!! sinyallambam kırıldı grenajın çok ufak ama çok ufak bir kısmı çok az çizildi. Çok ucuz atlattığımı düşünüyorum eğer grenaj kırılsaydı nolurdu acaba :S lambaların fiyatlarını örendim 40 ytl civarında yanılmıyosam. ama ben tıpkısının aynısı 2 tane sinyal lambasını 20 ytlye taktırdım sağ kırıldığı için soluda değiştirdim ama hiç bir farkı olmadı oyüzden çok mutluyum grenajımı da pastayla temizledim çizik mizik kalmadı. inaşllah böyle bi olay birdaha tekrarşlanmaz düşürdüğüm anda kan beynşme çıktımıştı valla

üstüne üstün bide grip oldum :S sapıtacam yarebbim!