Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı. ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var. bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.).,ardçı tutamağı. iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor.fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradan değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymez diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
muritu' Alıntı:
arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı. ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var. bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.).,ardçı tutamağı. iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor.fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradan değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymez diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.
Bence comet ile R arasında daha bir çok fark var en basiti artçının tutacağı bunlar tbi bizim gözle görebildiklerimiz ben 250 lik olarak rakipsiz olduğu fikrine katılıyorum ancak cbf 250 de dizayn hariç çevremden oldukça övgü alan bir makine ama boyut olarak ufak kalıyor kanaatindeyim seçim senin ince hesapları boşverip istediğini gönlünden geçeni almanı tavsiye ederim
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
eğer ekstra masraflar istemiyorsan tercih Comet olmalıdır. Gt-R larda grenaj çizildi, kırıldı, kasıldı, yamuldu derdin de var unutma... Motor her yattığında canın bir daha sıkılacak.
Eğer kadıköy civarında oturuyorsan birgün gel, hem konuşalım hem motoru incele istersen.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Peki, comet kullanım olarak daha rahat ama nedenleri neler?

Ön amortisörlerin yüksek olması ?
Gidonun yüksek olması ?
Pedalların konumu ?
vs..
vs..
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Comet'in kullanım kolaylığı elbetteki gidon ve amortisör yüksekliğinden kaynaklanıyor, oturuş pozisyonu dik. Bu da sürücü ve artçı için artı rahatlık demek. dönüş açısı bildiğim kadarıyla Gt-R lardan bir miktar daha fazla. Kullanımda rahatlık demek.
Pedalların konumu GT-R ların fabrikasyon ayarları ile aynı, o da zaten touring gibi.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar tavsiye ettiğiniz yetkili satış noktası neresidir ben istanbul motora baktım GT250R için ama ordada kredi kratında vade alıyolar peşindede hiç indirim yapmıyolar sizin bildiğiniz 5000peşin+3.250 si taksit şeklinde vade farkı koymayan veya direk peşin de indirim yapan bi satış noktası var mı bende almayı planlıyorum inşallah mayıs bitmeden üstünde olmak istiyorum


bide fiyat artışı olacak mı olacaksa nezaman olacak ona göre elimi çabuk tutıyım da bari bi sefer olsun zarar etmiyim bilgilendirirseniz sevinirim...
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
muritu' Alıntı:
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
QUOTE]

murti dediğim gibi motoru ilk aldığımda 4.5 lt civarında yakıyodu 100 kmh de. şimdi rodajım bitti yeniden ölçtüm 3.5 litre civarına düştü.( bilgin varmı bilmiyorum motor rodajda fazla yakar) ama yakıtın artıp artmaması tamamen senin narin bileklerine kalıyor :) nekadar basarsan okadar yakıyor. ama ben enfazla 5.5 civarı 6 da olabilir :p yaktırdım 100 kmhde ama çokfazla gazladım ciddi gazladım ondan. ama normal kullanımda diğerarkadaşlarında dediği gibi 380 400 km yapıyo bi deposuyla. seni yakıt konusunda çokfazla üzeceğini sanmıyorum.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
crato' Alıntı:
eğer ekstra masraflar istemiyorsan tercih Comet olmalıdır. Gt-R larda grenaj çizildi, kırıldı, kasıldı, yamuldu derdin de var unutma... Motor her yattığında canın bir daha sıkılacak.
Eğer kadıköy civarında oturuyorsan birgün gel, hem konuşalım hem motoru incele istersen.
Comette oturuş pozisyonundaki dik konum 50 km üzeri süratlerde rüzgar yeme derdini ortaya çıkarıyor hafif yatınca sorun biraz düzeliyor ayrıca grenajın olmaması aerodinamik açıdan hem hızı hem sarfiyatı arttırır diye düşünüyorum sonuçta vücut rüzgara direnç oluşturuyor...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar. Şimdi ben bu eksozu değiştirsem. Sadece eksoz mu (ya da egsoz, egsos herneyse) Garanti dışı kalır, Yoksa topyekün motosiklet mi ?::sos::
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
zipir' Alıntı:
ya dostlar herkes kendi motor grubunu kurmuş toplanıp geziyo cbf 500cülere baktım demin ne güsel geziyolar regalciler keewayciler ......
biz niye toplanmıyoz hiç ayıp bize bea hepsinden şekil motorlarımız var hepberaber bi çıksak şöle bi gövde gösterisi yapsak olmazmıııııııııııı???????
Çok geç kaldık zıpır hemde çok...

Akira' Alıntı:
Arkadaşlar. Şimdi ben bu eksozu değiştirsem. Sadece eksoz mu (ya da egsoz, egsos herneyse) Garanti dışı kalır, Yoksa topyekün motosiklet mi ?::sos::
Zıpır bunu yaptı bilmiyorum sonuç ne bende aylar önce ikinci el bir comet alacaktım topic bile açtım adam egzoz konvertörünü sökmüş servise sordum garanti bitti dediler ama telefon açıp sormak lazım istersen buradaki servisin telefonunu özelden mesaj atarım...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
abicim son susturucuyu deiştirceksiniz siz konventörü falan çıkarmayın 4 tane vida var onda tak orjinali servise giderken olsun bitsin deiştirmesi 5 dakka sürer valla ama ses varya harbi fena olur bence :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
zipir' Alıntı:
abicim son susturucuyu deiştirceksiniz siz konventörü falan çıkarmayın 4 tane vida var onda tak orjinali servise giderken olsun bitsin deiştirmesi 5 dakka sürüy valla ama ses varya harbi fena oluyo yemin ediyorum 500metrden kafayı çevirip bekliyolar ne geliyo diye :cherry:
Benimde aklımı çelmeye başladınız garantiyi bozmayacak orjinal aksesuarlar egzoz gibi mesela bulma imkanı yokmu Türkiyede
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
arkadaşlar burası online bir platform ve burayı eminim isteyen herkes görüntüleyebilir, bu tür şeyleri genel forumda konuşmasak daha iyi olur diye düşünüyorum.

thundersss' Alıntı:
Crato vites pedi ne oldu hallettirdinmi hallolduysa maliyeti nedir
yarın (pazartesi) teslim alacağım motoru. ilk fırsatta da fotoğrafları yükleyeceğim merak etmeyin.
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
muritu´isimli üyeden Alıntı
arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı(OLMAZ). ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor(depo çantası alırsın olur biter) fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var(DOĞRU). bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet(COMETTEDE AYNI) ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.)(KESİNLİKLE FRENLERİ ÇOK DAHA İYİ R+).,ardçı tutamağıartçı tuttamağı deme bana:). iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor daha sonradan alamassın :).fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradanADAMINA GÖRE DEİŞİR BAKINIZ BEN TERSİNİ YAPTIM) değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu(kullanım farkı ben 8000 devirden aşağı vites değiştirmem).
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli 1300 fark vermeyi biliyon ama zamannda bizde örenciydik:) .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymezDEYMEZ diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.


SEYGİLER SAYGILAR...

Yaw Ayarlayin Bi Buluşma Pazar Olsun Mesala Haftaya

bide creto gel sana dönüş açısı göstereyim birazmı fazla yoksa iki katmı:) nerde olm motorun 2 gündür görmüyoyum gecerken?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı. ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var. bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.).,ardçı tutamağı. iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor.fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradan değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymez diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.

arkadaşlar fikirlerini paylaşan arkadaşlara tek ek çok teşekkür ederim.aklıma takılan olursa gene sormak isterim.mesela SUDE sen oturuş pozisyoınunu çözünce rahat ettim-alıştım demiştin bunu biraz anlatabilirmisin nasıl çözdün..
250R ın düşünce masraf çıkarması ve oturuş pozisyonu yorucu olması verdiğiniz bilgiler doğrultusunda dez avantajı gibi duruyor. ve tabii sadce asfalt kullanımına uygun olması .comet ise dağa bayıra (çamura değil elbet fakat stabililize yolara ) girebilecek gibi duruyor. cometin dez avantajları ise daha kötü frenaj ,50 km üzeri rüzgara garkolmak ve hızlanmay etkili aerodinamik özellikleri. (bide aynalar yakışmıyor) .doğrusu ikisinide kullanamdan teorik olarak seçemeyeceğim. haziranda alacağım honda eğitiminden sonra kullanrak almayı düşünüyorum. tekrar teşeküürü borç bilirim.

arkadaşlar bende henüz almamış olsamda sizden sayılırım. toplandığınız zaman bende katılmak isterim,çok memnun olurum. heralde bi kişilik artçıya yeriniz vardır. havalar güzel olduğu bir pazar toplanma fikri çok iyi olur.

CRATO çağrına çok memnun oldum en kısa zamanda seninle bağlantıya geçip,hem tanışmak hemde fikirlerini almak isteim. bu arada fotoğrafa da adım atma aşamasındayım. seninle paylaşacağım çok şey var.sağol
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Arkadaşlar
Aranızda bu motoru kredi çekerek alan varmı? 250comet almak istesem ne kadarına kredi verirler. Koçbankın motosiklet için bi kampanyası varmış şu aralar. 1.10 faiz puanı. Kredi masrafı ne olur. Kaskoyu hemen yaptırmamı isterlermi.
Vs... Siz motorunuzu aldığınızda başka ne masraflar çıkmıştı. Demek istediğim ben hesabımı yaptım ama 7000 liraya motoru almakla bitmez gibime geliyor.
teşekkürler
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
crato' Alıntı:
arkadaşlar, ilk mesajda yer alan komtan ve benim msn adreslerimizi ekleyin lütfen. bize özel organizasyonlarımız için fikir alışverişinde bulunalım istiyoruz.

arkadaşlar bu mesajı okumadınız mı?
bu organizasyonlardan kasıt elbetteki gezi organizasyonları.

hayatımHepyek' Alıntı:
Arkadaşlar
Aranızda bu motoru kredi çekerek alan varmı? 250comet almak istesem ne kadarına kredi verirler. Koçbankın motosiklet için bi kampanyası varmış şu aralar. 1.10 faiz puanı. Kredi masrafı ne olur. Kaskoyu hemen yaptırmamı isterlermi.
Vs... Siz motorunuzu aldığınızda başka ne masraflar çıkmıştı. Demek istediğim ben hesabımı yaptım ama 7000 liraya motoru almakla bitmez gibime geliyor.
teşekkürler

koçbank'tan alacağın kredi ile alman en mantıklısı, zaten kaskoyu da koçtan yaptırmak en mantıklısı :)
kasko olmadan kredin kullanıma açılmıyor.
motorun toplam fiyatı olarak motor+kask+mont+eldiven+dizlik hesaplamanı tavsiye ederim. eğer motoru alacağın yerde beğendiğin ekipmanlar varsa bu ekipmanlar için de proforma kestir. motosiklet aksesuarı olarak krediye dahil edebilirsin, koçbank buna müsaade ediyor.


muritu' Alıntı:
CRATO çağrına çok memnun oldum en kısa zamanda seninle bağlantıya geçip,hem tanışmak hemde fikirlerini almak isteim. bu arada fotoğrafa da adım atma aşamasındayım. seninle paylaşacağım çok şey var.sağol

beklerim.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Arkadaşlar,cometle R'ı karşılaştıranlar için bikaç şey söyleyeyim;
Cumartesi boş asfalt bir alanda çalışırken 40-50 gibi bir hızda dönüş yaparken
bir anda dönüşü yapamayacağımı hissettim dönüş çapım genişlemeye,gözlerim
asfaltın bittiği kaldırım taşlarına kaymaya başladı.Panikleyerek ön frene dokundum (belki de sert çektim) ve motoru yana yatırdım.Yerde hala çalışmakta olan motoru durdurup güç bela yerden kaldırıp incelemeye başladım.
Sol ön sinyal camı yerinden çıkmış ama kırık yok,deponun yan tarafında küçük bir ezik ve çizilme,benzeri kuyruk kısmında da var,debriyaj kolunun topuz kısmı koptu bir de.İçim nasıl burkuldu anlatamam.Dizimde ve elimdeki ezikleri çok sonradan ancak farkettim.
Olayda hiçbir dış etken olmayınca insan kendine daha da çok kızıyor.
Şimdi düşünüyorum da belki basit bir yan yatmada bile R olsaydı sol tarafı düşünmek bile istemezdim.Hala servise uğramadım o şekilde binmeye devam ettim.Sanırım bin bakımında ona da baktırırım.
Herkese kazasız günler diliyorum.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
hayatımHepyek' Alıntı:
Arkadaşlar
Aranızda bu motoru kredi çekerek alan varmı? 250comet almak istesem ne kadarına kredi verirler. Koçbankın motosiklet için bi kampanyası varmış şu aralar. 1.10 faiz puanı. Kredi masrafı ne olur. Kaskoyu hemen yaptırmamı isterlermi.
Vs... Siz motorunuzu aldığınızda başka ne masraflar çıkmıştı. Demek istediğim ben hesabımı yaptım ama 7000 liraya motoru almakla bitmez gibime geliyor.
teşekkürler
Ek masraf olacak ona hiç şüphen olmasın ben hiç hesaplamamıştım ama en büyük sıkıntı motorun konulacağı yer evde tadilat yapıyorum usta parası malzeme falan yaklaşık 400-500 ytl yi buldu birde adamlarla uğraşmak var bana kalırsa kasko hemen yaptırılmalı nedenide alttaki manzara ve hırsızlık olayları forumdan bir abimizin aynı günde iki motorunu ayrı yerden çaldılar biz araba kullanmıyoruz dengede tutmak durumundayız ufak bir hatada yerle yeksan oluyoruz bana ışıklarda kadının biri gelip arkadan çarptı gerçi bende hatalıydım ben taksitle 640 ytl ye kaskoyu yaptırdım içim rahat tavsiye ediyorum arkadaşım.Ben daha mont alamadım biliyormusun durmadan ek bir masraf çıkıyor kask alacaksın mutlaka bunu söylemeye bile gerek yok ayrıca kaliteli iyi korumalı bir şey alacaksın taksit konusunda bir fikrim yok ama peşinde sadece kaskta indirim yaptılar...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bu masraf olayı benide korkutuyo çünkü r istiyorum mont tu bellikti dizlikti dirseklikti eldivendi bottu kaskoydu motor için garajda yapılacak yerdi alarm kilit vs vs vs.:cyclopsan bitmiyo motor 8.250 ama toplamda 10.000 lira gidecek gibi gözüküyo bide bunun üstüne acemilikle bişiler yaparsam gitti grenaj hala comet mi alsam die de düşünmüyo değilim hem motor koruma yapılıyo birinde gördüm haftasonu iyice aklım karıştı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst