- Katılım
- 18 Ara 2004
- Mesajlar
- 566
zıpır noldu yaa niye satıyorsun ki motoru daha nekadar oldu ki alalı merak ettim motor da yada serviste mi beyenmediğin bişey var..zipir' Alıntı:vaaar ben
2200km siyah yanında performans egzos
2006 model sarı
6000ytl
valla senin motoru yeni alıp açtığın işte motorumdaki fotolara hala bakıyorum. oldumu şimdi ben alınca gelecektim bşk yanına gezecektik.
Son düzenleme:











