Hayırlıolsun güle güle bin dostum. Bu arada ben nasıl resim koyacam

birileri yardımcı olursa çok sevinirim
Bu arada arkadaşlar akira arkadaşımızın verdiği link teki motor videosu birçok alıcıyı caydırmaktadır. (Akira dostum bu söz sana diildi yanlış anlama ) Ben burdan birkaç kişiyle konuştum ben o videoları izleyince almadım dediler. neden diye sorunca " e kardeşim cbr 125 te 160 yapıyo 165 yapıyo diyemi alıcam o motoru" dedi. valla kimse o videoyu kale almasın arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde) Zannediyorumki o videodaki motor %90 rodajda olduğu için 165 te kalıyo. bende ilk seyrettiğimde üzülmüştüm pühya bukalıyo 165 te diye ama alakasının olmadığını rodajdan sonra göreceksiniz. Bu arada daha önceki sayfalarda okumuştum benim motorum 1. viteste debriyaja basarak çalışıyor. ama 2-3-4-5 te hiçbir şekilde çalışmıyor. boş olayıda rodajdan sonra bihayli rahatlıyor. Bide kullandığınız yağada bakıyo tabi viteslerin geçme rahatlığı. unutmayınki motora koyduğunuz yağdan besleniyo şanzumanınız. ben mobilin yağını koydum 10-40 çokta memnunum. Motorum hiç problemsiz boşa geçiyor.dahası bende enterhasan bi problemle karşılaştım. örneğin şehir içinde seyrediyorusunuz biranda cep telefonunuz çaldı ve kenara çekmek ve vitesi boşa almak zorunda kaldınız tabi bu ışıklardada mümkün : ) baktınız vites kolunu hafif yukarı çekiyorsunuz ama vites kaskatı birtürlü boşa geçmiyor. ne yapmalısınız? valla 1. çözüm birazdaha yüklenip 2 ye atmak ve 2deyken az aşağı bastırıp boşa atmak ( ki bu herzman olmuyo 1 e de geçebilyo tekrardan) 2. ve kesin çözüm iste çok az motoru viteste yerinden kıpırdatın yarım debriyaji ile 1 karış gitsebile yetiyo ve ilk hamlede hemen boşa geçiyo. bende bunu keşfettim ki sizin motorlarınızda böyle bir problem varmıdır bilemiyorum. bide benden bir tavsiye sakın (N) işaretine güvenip hemen debriyajdan elinizi çekmeyin bazen

yazıp vitestede kaldığı oluyo.