Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
gokhankose' Alıntı:
Bende boşa atamıyorum kolay kolay.servis de rodajda olduğu icin kolay gecmedigini soyledi.bana da ileride duzelir dediler. 800 km olunca servise goturecegim tekrar.simdilik trafik isiklarinda bosa alamadigim icin 1.viteste komik komik beklemekteyim.
Viteste debriyaja basınca çalışmıyor kesinlikle sehpa inikkende çalışmıyor hatta motor çalışırken sehpayı indiriyorum stop ediyor ayrıca 2 hafta önce vites boşta ledi yanarken çalıştı makine altımdan fırlıyordu neredeyse galiba vitesteydi başka bir izahı yok sanırım az önce koç sigorta bölge müdürlüğüne gittim 639 ytl fiyat çıkardılar 185 peşin 6 taksit Çarşamba günü kaskoyu yaptırıyorum hemen hemen tüm sigorta şirketlerini dolaştım bir sürü bahane ve nasihat dinledim üstelik 1000 ytl altı fiyat tek burada çıktı...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
derya_motor' Alıntı:
bu motorun sesi hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim[/QUOTE

Ayrıca clubrn egzozun konvertörünü sökmüş alev atıyor müthiş bir hırıltısı var kulak tırmalıyor bu sesle mukayese bile edilemez...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
arkadaşlar, ilk mesajda yer alan komtan ve benim msn adreslerimizi ekleyin lütfen. bize özel organizasyonlarımız için fikir alışverişinde bulunalım istiyoruz. :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
54
thundersss' Alıntı:
Öncelikle hayırlı olsun aramıza hoş geldin benim motosikletim üzerine bindiğim kullandığım ilk motosiklet cesaret edip gidip aldım zamanla alışacağız inşallah henüz 40 kilometrede kullanmam için garajı bitirmeye uğraşıyorum ehliyeti alınca kullanacağım demin 3 kilometre kadar kullandım inan 10 gündür anahtarı açmadım bir kerede marş basıyor senin kadar tecrübem olsa bende gider 650 lik almak isterdim için rahat olsun tecrübeli arkadaşlar çok iyi yorumlar yapmışlar gaza tepki olayı benide delirtiyor dokunuyorum aniden fırlıyor geçen arkadaşın javasını kullanayım dedim inan çok yavaş geldi unutma ben daha topu topu 40 kilometrelik bir sürücüyüm ama makinemi çok seviyorum önemli olan senin ne istediğin Ayaklar yere basmama konusunda arkadaşın biri İzmirde ön tarafı alçalttırdı sorun biraz çözüldü bende 186 boy var bacaklarım tam dik açıda yere değiyor düşün artık hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah...


Benim motoru aldığım 1 hft oldu ama sadece 3 kere binebildim.İlki alacağım zaman denemek için idi Zaten evede motosiklet sürüş eğitimi veren hocam getirdi.Ve motor 4 gün evde yattı.sebebide gelirken motoru denemek için sürat yapan hocamın akşam üzeri başdönmesi bulantı kusma gibi şikayetlerle acile gelmesi idi.İlk müdahelesini ben yaptım.Ama bu olay beni motordan biraz soğuttu.Gelirken yüksek süratlerde çok makasa girmiş Var olan bir rahatsızlığı alevlendirdiği düşüncesine kapıldım vede binmedim..650cc lik 79 hp motora nasıl binebilirim diye karşısına geçip seyrederek birkaçgün geçirmiştim.en sonunda hocamın da cesaret vermesi ile bindim Dediğim gibi kullanımı çok rahat bir motor..zaten beklemeklede tecrübe edinilmiyor Bindikten ve sürmeye başladıktan birkaç dakika sonra kullanımım daha da rahatladı.Sonra da test etmeye başladım.sorunlarım selesinin yüksek olması birde yüksek süratlerde motorun üzerine yeterince yatılamaması bugün R tipine baktım gidonun konumu itibari ile yatış daha sorunsuz..Ama zaten bu motorla fazla hız yapmayıda düşünmüyorum.Bundan önceki motorumu almadan önce hyosung gv250 düşünüyordum..Nasip değilmiş alamadım..Motoru gören herkes harika diyor ama insanlardaki genel kanaat ''hyosung ne kadar kaliteli olursa olsun servis sorunu olduğu müddetçe alınacak motor değil..''evet bunu çoğu insandan duydum..Kimse motorun kalitesine birşey demiyor hatta japon motorlarına fiyatıda işin içine katarsak iyi alternatif olur diye düşünen kişi sayısı az değil ama servis konusu insanların aklında soru işareti.Bu konuda gerekli çalışmalar yapılırsa Hyosung bir numara bile olabilir.saygılarımla
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
Hayırlıolsun güle güle bin dostum. Bu arada ben nasıl resim koyacam :) birileri yardımcı olursa çok sevinirim :)

Bu arada arkadaşlar akira arkadaşımızın verdiği link teki motor videosu birçok alıcıyı caydırmaktadır. (Akira dostum bu söz sana diildi yanlış anlama ) Ben burdan birkaç kişiyle konuştum ben o videoları izleyince almadım dediler. neden diye sorunca " e kardeşim cbr 125 te 160 yapıyo 165 yapıyo diyemi alıcam o motoru" dedi. valla kimse o videoyu kale almasın arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde) Zannediyorumki o videodaki motor %90 rodajda olduğu için 165 te kalıyo. bende ilk seyrettiğimde üzülmüştüm pühya bukalıyo 165 te diye ama alakasının olmadığını rodajdan sonra göreceksiniz. Bu arada daha önceki sayfalarda okumuştum benim motorum 1. viteste debriyaja basarak çalışıyor. ama 2-3-4-5 te hiçbir şekilde çalışmıyor. boş olayıda rodajdan sonra bihayli rahatlıyor. Bide kullandığınız yağada bakıyo tabi viteslerin geçme rahatlığı. unutmayınki motora koyduğunuz yağdan besleniyo şanzumanınız. ben mobilin yağını koydum 10-40 çokta memnunum. Motorum hiç problemsiz boşa geçiyor.dahası bende enterhasan bi problemle karşılaştım. örneğin şehir içinde seyrediyorusunuz biranda cep telefonunuz çaldı ve kenara çekmek ve vitesi boşa almak zorunda kaldınız tabi bu ışıklardada mümkün : ) baktınız vites kolunu hafif yukarı çekiyorsunuz ama vites kaskatı birtürlü boşa geçmiyor. ne yapmalısınız? valla 1. çözüm birazdaha yüklenip 2 ye atmak ve 2deyken az aşağı bastırıp boşa atmak ( ki bu herzman olmuyo 1 e de geçebilyo tekrardan) 2. ve kesin çözüm iste çok az motoru viteste yerinden kıpırdatın yarım debriyaji ile 1 karış gitsebile yetiyo ve ilk hamlede hemen boşa geçiyo. bende bunu keşfettim ki sizin motorlarınızda böyle bir problem varmıdır bilemiyorum. bide benden bir tavsiye sakın (N) işaretine güvenip hemen debriyajdan elinizi çekmeyin bazen (n) yazıp vitestede kaldığı oluyo.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ben yeni distribütör ile servisten ya da parçadan dolayı sorun yaşayanı görmedim henüz.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
TheSuda' Alıntı:
Hayırlıolsun güle güle bin dostum. Bu arada ben nasıl resim koyacam :) birileri yardımcı olursa çok sevinirim :)

Bu arada arkadaşlar akira arkadaşımızın verdiği link teki motor videosu birçok alıcıyı caydırmaktadır. (Akira dostum bu söz sana diildi yanlış anlama ) Ben burdan birkaç kişiyle konuştum ben o videoları izleyince almadım dediler. neden diye sorunca " e kardeşim cbr 125 te 160 yapıyo 165 yapıyo diyemi alıcam o motoru" dedi. valla kimse o videoyu kale almasın arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde) Zannediyorumki o videodaki motor %90 rodajda olduğu için 165 te kalıyo. bende ilk seyrettiğimde üzülmüştüm pühya bukalıyo 165 te diye ama alakasının olmadığını rodajdan sonra göreceksiniz. Bu arada daha önceki sayfalarda okumuştum benim motorum 1. viteste debriyaja basarak çalışıyor. ama 2-3-4-5 te hiçbir şekilde çalışmıyor. boş olayıda rodajdan sonra bihayli rahatlıyor. Bide kullandığınız yağada bakıyo tabi viteslerin geçme rahatlığı. unutmayınki motora koyduğunuz yağdan besleniyo şanzumanınız. ben mobilin yağını koydum 10-40 çokta memnunum. Motorum hiç problemsiz boşa geçiyor.dahası bende enterhasan bi problemle karşılaştım. örneğin şehir içinde seyrediyorusunuz biranda cep telefonunuz çaldı ve kenara çekmek ve vitesi boşa almak zorunda kaldınız tabi bu ışıklardada mümkün : ) baktınız vites kolunu hafif yukarı çekiyorsunuz ama vites kaskatı birtürlü boşa geçmiyor. ne yapmalısınız? valla 1. çözüm birazdaha yüklenip 2 ye atmak ve 2deyken az aşağı bastırıp boşa atmak ( ki bu herzman olmuyo 1 e de geçebilyo tekrardan) 2. ve kesin çözüm iste çok az motoru viteste yerinden kıpırdatın yarım debriyaji ile 1 karış gitsebile yetiyo ve ilk hamlede hemen boşa geçiyo. bende bunu keşfettim ki sizin motorlarınızda böyle bir problem varmıdır bilemiyorum. bide benden bir tavsiye sakın (N) işaretine güvenip hemen debriyajdan elinizi çekmeyin bazen (n) yazıp vitestede kaldığı oluyo.

Arkadaşlar makinenin son hızına takmayın bence çünkü ülke şartlarında o hızlar çoğu kez ölümcül olabiliyor hele de deneyim azsa.Ben kullandığm 250 km boyunca daha 60-65 km/saat sınırını aşmadım rodajdan dolayı ama oldukça keyif alıyorum.Vites sıkıntısı bende de var,yazdıklarınızı okuyana kadar kendi acemiliğime bağlıyordum bunu.Viteste çalışmaması özellikle ilk km.lerde ışıklarda falan stop edince çok sorun olmuştu benim için.Ama güvenlik açısından iyi.Bu arada siz rodaj süresince hangi devir aralığında kullanıyorsunuz?
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
açıkyol' Alıntı:
Bu arada siz rodaj süresince hangi devir aralığında kullanıyorsunuz?

6000 dev/dk. aşmazsan iyi olur diye söylemişlerdi. Gittiğim yetkili servis de rodaj süresince, arada bir kısa süreli olarak makineyi sıkıştırıp bırakmak gerektiğini, bu tür motorların rodajının böyle yapılması gerektiğini söylemişti.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde)
motosikletin kırmızı çizgisi 10500 devirden sonra başlıyor. 13000 devire kadar zorlamak sizce doğrumu? Her nekadar rodaj 1000 km dense de aslında 3000 km yi kapsayan bir işlemdir. km 1001 oldu rodaj tamam derseniz 10.000 km den sonra motorunuzdaki performans düşüşünü hissedersiniz.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Bu şanzıman olayı herkeste aynı oluyorsa, fabrikasyon bir problem var demektir.
servislerin alışınca geçer söylemi bir mazeret değildir.

bence bu konunun daha iyi araştırılması gerekir. Tehlikeli durumlara yol açabilecek bir olay...:farao:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
bende vites boşta ışığı yandığında viteste olduğu hiç olmadı.
geçişler biraz nazlı oluyor ama kullandıkça kemikli vitesin yumuşayacağını düşünüyorum.Yani bende de kafaya takacak bi sorun yok.
Tek sorun zaman. motorumu özlüyorum.
Geçen farlar yolu göstermiyo diye yazmıştım biraz kurcalayınca vidanın gevşemiş olduğunu gördüm.Farı aşağı eğince biraz harika ışıttı.
Demek ben karanlıkta kullanıyormuşum diye şaştım kendime!
Daha öğrenecek çok şey,gidilecek çok yol var...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
41
Sevgili hyosungcu kardeşlerim size bir sorum olacak benim motosikletimde 288 km de ve aklıma takılan bir durum var;Şimdi motor üzerinde yanda yağ seviyesini gözlemliyebileceğimiz cam bölüm varya orada bazen bakıyorum camda buğu oluyor bu havalarda normal olduğu söylendi bana motor ısındığında değil ama soğuduğunda oluyor her zaman.
Bende düsünüyorum motorun içinde acaba su mu var,Sonuçta buğuyu yapan su değilmidir.Servisteki arkadaşda yağda su olsa motorun yağ rengi beyaz olur dedi aklım iyice karıstı yani bende yağını 1000 den önce değistirmek istiyorum.

Birde motorunuzdan ısınmadan önce eksoz dan pat pat diye ses geliyormu?Sanırım tam ısınmadığı için çiğ benzin atıyor.Şimdiden teşekkürler.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Buğu olayı şu ana kadar bende hiç olmadı.

Eksozdaki patlama seside olmadı.

Boş vitesi bulmakta şu ana kadar sadece iki defa zorlandım.

Vitesten atma gibi bir problem hiç yaşamadım.

Bence yağı madeni bir yağla (rodaj için madeni yağ tavsiye ediliyor )değiştirmen motor ömrü açısından iyi olur.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
6
merhaba arkadalar bende aranıza yeni katıldım gt 250 r alalı 3 hafta oldu 1500kmdeyim ve hiç bir problem yasamadım benim tek sorum 3. viteste 5000-6000 arasındaki devirde motor hızlanmıyor ve vibrasyon artıyor ama 6000i gecince bir anda hızlanıyor bu hepsinde aynımı yoksa sadece benim motordamı boyle merak ediyorum?
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
triathlet' Alıntı:
merhaba arkadalar bende aranıza yeni katıldım gt 250 r alalı 3 hafta oldu 1500kmdeyim ve hiç bir problem yasamadım benim tek sorum 3. viteste 5000-6000 arasındaki devirde motor hızlanmıyor ve vibrasyon artıyor ama 6000i gecince bir anda hızlanıyor bu hepsinde aynımı yoksa sadece benim motordamı boyle merak ediyorum?

aramıza hoşgeldin, kendini tanışma kısmında da tanıt, arada kaynama :rendeer:

öncelikle yeni motorun hayırlı olsun, ortalama 6500 deviri geçtiğin zaman motorda bir hareketlenme bir canlanma oluyor, doğru vites aralığı ve doğru devirlerde kullanım olduğu sürece vibrasyonun hissettirecek kadar rahatsız edici olmayacağını düşünüyorum.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Arkadaşlar merhaba,
Ben Keeway SL 150 kullanıyorum. İlk motorum ve kullanmayı öğrenmek için düşük hacimli ve parçalarsam üzülmeyeceğim bir motor olsun dedim ve şık görünümlü SL'i pek de araştırmadan aldım. Verdiğim para çok olmadığı ve fazla beklentimde olmadığından memnunum ancak öğrenme amaçlı aldığım için bir süre sonra Kymco Venox ile değiştirmeyi planlıyordum. Venox'u da çok araştırdım. İyi bir marka ve kaliteli bir motor.
Bugün sizin topicinizin tamamını okudum. Gerçekten çok güzel ve değerli bilgiler içeriyor. Okuduğum 24 sayfanın sonunda, incelediğim teknik veriler ve fotolar neticesinde GT250R'ı çok beğendim. Siyah severim ama bu motorda kırmızı bir başka güzel. Ducati'ye çok benziyor.Aslında hep gönlüm racinglerden yanaydı ama kullanım rahatlığı nedeni ile chopper düşünüyordum.
Değerli paylaşımlarınızla Hyosung almak isteyenlere ışık tutuyorsunuz.:cat:
Hepinize çok teşekkürler.
Bu arada kafamı çok karıştırdınız arkadaşlar.:pale:
Rüzgarınız bol olsun.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Efendim, söylemesi ayıptır az önce arkadaşlarla canımız kadayıf çekti. Kilerde kalmamış Yürüme yarım saat uzakta markete gidilmek suretiyle tedariki gerekmekteydi. Kura çekilmiş bana çıkmış, yapacak birşey yok.

Gece vakti yola çıkma konusunda regalden kalma yolu aydınlatamamaktan kaynaklanan yusuflama duygusunuda yanıma alarak motorumu garajdan çıkardım ve ilk gece yolculuğuma besmelelerle hazırlandım. Bastım kontağa çalıştırdım. " Farlar güzel yanıyor la ben giderim yola bu ışıkla" diyerek atladım ana yola biraz gittikten sonra karşıdan gelen araç sürücülerinin gözünü kamaştırmasın diyerekten centilmence bir hareketle kısa farları yakmak için far şiddeti düğmesini kendime doğru bastırdım.

Ne oldu tahmin edin ? Far söndü. "Ula ula düşecem şimdi" nidalarıyla düğmeye tekrar bastım yandı. Hımm kısa farlar bozuk anlaşılan diye düşünürken düğmeye baktım. O ne ! Bir kademe daha var. Düğmeyi sonuna kadar bastım. Bir ışık yaydı sormayın cehennemin dibindeki tabelalar yansıdı:mrgreen: Meğer ben uzun diye kısalarla gidiyormuşum.O an yanımdaki yusuflama duygusunu bir tekmeyle attım motorumdan aşağı :p Farlar son derece kuvvetli kaliteli bir otomobilden aşağı değil:cat:

Kadayıf kalmamış, yaz helvası alıp, memleketi aydınlata aydınlata geri geldim.Bu motor iyice hoşuma gitmeye başladı.Almakla iyi etmişim galiba. Mutlu yarınlara mı koşsam bu motorla ne:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
6
hepinize tesekkur ederim...komtan kendimi tanıtım kısmında tanıtmadan girilmiyecegini bilmiyordum ilk işim şimdi tanıtım kısmına girmek kusra bakma:cat: PrOleTeR rodajı ilk 1000km 6000 devrin üstüne cıkmamaya calıstım 1600e kadarda 8000devri gecmemeye calısıyorum son zamanlarda bikaçkere 9000km gördük oda hakkımız 1500km oldu 100km kaldı sunun surası sonra zaten istedigim gibi gazlıcam:bounce:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar ben de bır tane 250 gt r almak uzereyım crato nun katkılaıyle:) kırmızı mı sıyah mı?? ne dersınız..?
thundersss' Alıntı:
Viteste debriyaja basınca çalışmıyor kesinlikle sehpa inikkende çalışmıyor hatta motor çalışırken sehpayı indiriyorum stop ediyor ayrıca 2 hafta önce vites boşta ledi yanarken çalıştı makine altımdan fırlıyordu neredeyse galiba vitesteydi başka bir izahı yok sanırım az önce koç sigorta bölge müdürlüğüne gittim 639 ytl fiyat çıkardılar 185 peşin 6 taksit Çarşamba günü kaskoyu yaptırıyorum hemen hemen tüm sigorta şirketlerini dolaştım bir sürü bahane ve nasihat dinledim üstelik 1000 ytl altı fiyat tek burada çıktı...
hocam kasko polıcesının detaylarını bızımle paylasırsan faydası olabılır. calınma durumunda ne kadarını karsılıyor vsvs..
selamlar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst