Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
zipir' Alıntı:
vaaar ben
2200km siyah yanında performans egzos
2006 model sarı
6000ytl
zıpır noldu yaa niye satıyorsun ki motoru daha nekadar oldu ki alalı merak ettim motor da yada serviste mi beyenmediğin bişey var..
valla senin motoru yeni alıp açtığın işte motorumdaki fotolara hala bakıyorum. oldumu şimdi ben alınca gelecektim bşk yanına gezecektik.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
dün GT 250 nin Türkçe kullanma kılavuzu ile garanti belgesini
teslim aldım.
Bir şey dikkatimi çekti, kitapçıkta motorun sol üst tarafında
yakıt musluğu diye gösterilen bir bölüm var, ama ben tüm
aramalarıma rağmen bu bölümü bulamadım. GT 250 de yakıt
musluğu var mı arkadaşlar ?
bu musluk ile yakıt bittiginde yedek depodaki benzine ulaşabiliyormuşuz.
Bir de diyelim ki bir iki gün kullanmayacaksınız musluğu off
konumuna getirmek gerekli mi her seferinde ? tabi önce yerini
bulursam :)))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
johnny_rook' Alıntı:
dün GT 250 nin Türkçe kullanma kılavuzu ile garanti belgesini
teslim aldım.
Bir şey dikkatimi çekti, kitapçıkta motorun sol üst tarafında
yakıt musluğu diye gösterilen bir bölüm var, ama ben tüm
aramalarıma rağmen bu bölümü bulamadım. GT 250 de yakıt
musluğu var mı arkadaşlar ?
bu musluk ile yakıt bittiginde yedek depodaki benzine ulaşabiliyormuşuz.
Bir de diyelim ki bir iki gün kullanmayacaksınız musluğu off
konumuna getirmek gerekli mi her seferinde ? tabi önce yerini
bulursam :)))

Cometlerde var ama bizimkilerde yok anlaşılan.Eralp hocam testte bundan bahsetmişti sanki.Bizimkilerde kontak açıldığı zaman on konumuna geçen bir selenoid valf olması gerekli diye hatırlıyorum (Nereden hatırladığımı hatırlayamadım:silent: )
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Akira' Alıntı:
Cometlerde var ama bizimkilerde yok anlaşılan.Eralp hocam testte bundan bahsetmişti sanki.Bizimkilerde kontak açıldığı zaman on konumuna geçen bir selenoid valf olması gerekli diye hatırlıyorum (Nereden hatırladığımı hatırlayamadım:silent: )
Ben o musluğu aldığımdan beri arıyorum bulabilen varsa beri gelsin.

jakobien' Alıntı:
Hyosonglarım :)

Bu ilk aldığım Gt 250 r(çok ateşliydi:) )





Buda ikincisi Comet 250 (Daha iyi anlaşıyoruz sözümü dinliyor)




aşırı istek üzerine arka plaka değişikliği resmi:



BUda Yoshimurası


Bu mudur budur...
Arkadaki Ferraride seninmi????
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
öyle bir musluk yok onun yerine benzin göstergesi var:)

benimdi cometle takas ettim(ferrari)
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
15
Selam herkese..Büyük bir ilgi ile okudum yazılanları. Ufak bir pürüzü halledince ben de aranıza katılacağım..GT250 (siyah) düşünüyorum. Ama hiç motosiklet tecrübem yok -Sadece ehliyet sınavında kullandım diyebilirim- beni zorlar mı acaba...Gerçi zorlasada.. zorlamasa da alacağım da ben aslında yakından icelemek istiyorum siyah olanını. Özellikle yenilerin jantları bile siyahmış. Üzerine oturup hissetmek istiyorum. Acaba izmirli arkadaşlar biliyormu nerde inceleyebileceğimi (siyah olanını)..
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
54
Arkadaşlar motosikletle ilk vukuatımı 1 saat önce yaptım .Temizlemek için bahçede biraz manevra yaptırdığım motorum ayağımın kayması sonucu sağ yanı üzerine hafifçe yattı.(hafifçe yattı diyorum zira bunun için ayağımı ister istemez düşüşü yavaşlatmak için kaldıraç gibi kullandım ama tavsiye etmem.) netice ayak ön kısmında hafif morluk ve motora bişi olmadı Olmamasının sebebide daha dün bahçeye beton atılması idi tam kurumamıştı.
Asıl anlatmak istediğim nokta motor yatıca yere temas eden noktaları elcik peg eksoz susturucusunun başlangıç kısmı(buraları yaş betonla sıvanmıştı). Radyatör temas eden noktalardan değil .Bunun sebebide elcikler.ama gidon dönük vaziyette temas edebilir Motor dengeli ama olduğu yerde yaklaşık 30 derece lik bir yana yatış açısından sonra ağırlık kontrolü zor oluyor. Bir anlık dikkatsizliğin kurbanı oluyordum.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
size bi soru hyosung un yedek parça sorunun olmıyacağını ve geliştiğini babama nasıl anlatabilirim uzun süren kavga ve gürültüden sonra bugün bi şok gelişme yaşandı bu mu istediğin motor dedi çok güzelmiş markası ne ne malı bu servisi yedek parçası olayın nasıldır dedi bende geçiştirdim ama oturaklı bi cevap vermem gerekiyo çünkü scooter bile alamazsın dien ve burayada üzülerek bırakıyorum bu sevdayı dediğim anda bi bakalım yarın demesi üzerine hazırlıksız yakalandım şimdi sorun tam olarak parçanın gelmemesinden mi kaynaklanıyo bira anlatırmısınız acemiyim gt250 veya gt250r düşünüyorum çok memnun kaldıgınız satış ve servis noktası hangisi (istanbul) yardım please...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
size bi soru hyosung un yedek parça sorunun olmıyacağını ve geliştiğini babama nasıl anlatabilirim uzun süren kavga ve gürültüden sonra bugün bi şok gelişme yaşandı bu mu istediğin motor dedi çok güzelmiş markası ne ne malı bu servisi yedek parçası olayın nasıldır dedi bende geçiştirdim ama oturaklı bi cevap vermem gerekiyo çünkü scooter bile alamazsın dien ve burayada üzülerek bırakıyorum bu sevdayı dediğim anda bi bakalım yarın demesi üzerine hazırlıksız yakalandım şimdi sorun tam olarak parçanın gelmemesinden mi kaynaklanıyo bira anlatırmısınız acemiyim gt250 veya gt250r düşünüyorum çok memnun kaldıgınız satış ve servis noktası hangisi (istanbul) yardım please...


eski distribütöründen kaynaklanan bir sorundu ve halloldu sayılır. www.globalmotor.com.tr adresinde yer alan forumda serviste yaşadıklarını anlatan arkadaşlar var, onları okutursan yeterli olur sanırım.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
arkadaşlar benim hyosung lar geldi.hepside çok güzel çverdiğiniz bilgiler için sağolun
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
1) Doğru olabilir. Ben eski motorumla (regal raptor) giderken rüzgara baya bi direniyordum buda özellikle yüksek hızlarda kafaya uygulanan baskı nedeniyle azda olsa ense ağrısı çekerdim. Bu motorda bu yok ama sürekli şınav çekme pozisyonunda (ve yarı domalma halinde) bir yolculuk durumu sözkonusu

2) Comet kullanmadım ama çanta taşıma konusunda aralarında birbirine üstünlük durumu olacağını düşünmüyorum. Sırtçantam şimdilik bana yeterli ama uzun yol için depo üstü çanta ve artçının oturduğu yere başka bir çantayı fileyle sabitlemek bana yeterli.

3) Ben o rakamı bulamadım gibi (belkide rodajdan sonra) sert kullanımla beraber 4- 4,5 litre gibi tüketim hesapladım.

4) Satan adam servisim dedi serviş fişini bile imzaladı ama global motor servisliğini iptal etti. Motorun 1000 bakımınıda yaptırdım. Belki motor garanti dışı kalmış bile olabilir.

5) ben nake olanını daha çok seviyordum ama ellerinde birtek bu vardı.:)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
Şimcik şöyle oluyor :) ben comet da kullandım bende r var kesinlikle comet r dan rahat bu tartlışılmaz ve uzunyolda uçmayacağına göre comet çok daha az yorar.(ki ben yorulmuyorum artık ilk hafta çok yormuştu beni sonra oturuşu çözünce gayet rahat geliyo bana benim oturumla ilgili bi problemim yok)fakat r'ın rügar alışı comet a göre daha dengeli olduğu için rüzgarlı havada daha hızlı gitme şansına sahip oluyorsun ama yatmak koşuluyla. r da istesende istemesende yatmak zorunda kalıyosun. şuda bi gerçek r comet dan çok daha az rüzgar alıyo ve birazdaha performanslı bi motora sahip. Eralp abinin verileri ile benimkilerde aynı 3-3.5 lt yaıyo 100kmh de.(tabi bu rodajdan sonra rodajda 4.5 lt yakıyor)servis ve yedek parçada pek problem olmuyo. hemen temin ediyolar. Sonra r a da comet a da depo üstü ve arka koltuğa konulan bagajlar var o yüzden bagaj konusunuda problem etme. benim fikrimce uzunyol yapacaksan comet al derim ben.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
evet arkadaşlar topiklerden takip edenler zaten bilir gözüm gibi baktıım motorumu büyütme amacıyla satıyorum
2500km de tüm bakımları servisi olan yücel motorda yapıldı
170 rahat gidiyo şehiriçi kullanım çok rahat
kasası tam bi 600lük kasası
17litre deposu var bi depoyla rahat 400km gidiyo
yanında da bi tane performans egzos hediye edicem
istanbuldayım
takas olabilir daha büyük motorlarla
6000ytl düşünüyorum pazarlık payı vardır
tel:05324859440 hakan







 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.

arkadaşlar 4.soruya eklem yaptım ,eğer aklında sorusu olan varsa ekleme yaparak aklına takılanları sorsun. yeni alacak arkadaşlara da yol gösterilmiş olsun.. CRATO,THUNDERESS, ZIPIR,AKİRA,KOMTAN,SPEEDRUNNER,JAKOBİEN
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
romulosus' Alıntı:
Selam herkese..Büyük bir ilgi ile okudum yazılanları. Ufak bir pürüzü halledince ben de aranıza katılacağım..GT250 (siyah) düşünüyorum. Ama hiç motosiklet tecrübem yok -Sadece ehliyet sınavında kullandım diyebilirim- beni zorlar mı acaba...Gerçi zorlasada.. zorlamasa da alacağım da ben aslında yakından icelemek istiyorum siyah olanını. Özellikle yenilerin jantları bile siyahmış. Üzerine oturup hissetmek istiyorum. Acaba izmirli arkadaşlar biliyormu nerde inceleyebileceğimi (siyah olanını)..
Bende siyah comet var makinemi alayım gelip inceleyebilirsin altta sarı amortisörlü olan şu an depoda duruyor sana özelden aldığım yerin telefonunu vereceğim adresini orada bir çok seçenek var 650 lik 250 lik detaylı anlatacaklardır Zorlanma konusunu takma benim üzerine bindiğim ilk motor bu cesaret edip gidip aldım alışıyorum yavaş yavaş ehliyetide 13 Mayıs gibi inşallah
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Muritu,

Comet ve R arasında bir kere oturuş pozisyonu farkı bulunuyor ki comet bu konuda R lara göre çok daha avantajlı. Sürekli şehirlerarası kullanma şansı ne kadardır bilemiyorum ama şehiriçinde bunu çok rahatlıkla hissedebilirsiniz.

Hiç comet kullanmadım ama Cometi yine uzun yol için avantajlı gördüğümü bir önceki paragraftan anlayabilirsin.

rodaj döneminde karışık kullanımda 4,5lt/100km hesapladım. Rodajtan sonra bir kere hesaplayayım dedim 5,5lt/100km çıktı :silent: nasıl oldu anlamadım. :) Büyük ihtimalle biryerde hata yaptım ama zaten bu sefer daha çok devirli kullanmıştım.

Motor koruma aksesuarı yok ama bugün cometi biraz inceledim, bence piyasadaki bir koruma demiri adapte edilebilir ya da custom birşey yapılabilir. depo çantası, file vs gib ürünleri bayilerini sormakta fayda var. Servis konusunda bir sıkıntı çekmedim, oturduğum yerdeki (kadıköy) servisi kullanıyorum, gayet de memnunum. İleri de farklı bir motor kullanırsam da muhtemelen aynı servise giderim. o derece yani :)

race ile comet arasında oturuş pozisyonundan kaynaklanan bir sürüş farkı var bunun dışında ben bir fark göremedim. bir de sanırım granajlar ve sürüş pozisyonundan kaynaklanan hızlanma değer farkları bulunuyor.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
muritu' Alıntı:
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.

Benim tercih sebebim açıkçası naked seviyorum daha kaslı görünüyor gt 250 R vardı kırmızı yan yana durunca içime sinmedi sanki bana küçük duruyor gibi geldi tabi bu tercih ve zevk meselesi ben motosikletimden memnunum beni hiç yormadı kullanırken herhangi bir vücut sıkıntısı yaşamadım sadece yeni başladığım için ağırlığı biraz sıkıntı yaratıyor mesela elle yokuş yukarı itmek imkansız gibi manevra yaparken yada park ederken dikkatli olmak gerekiyor hafif yan açıda bile gerçekten ağırlığı hissediliyor 170 kilogram motosikleti önden tutup biraz yana almak kaldırmak için çok güçlü olmak gerekiyor 6000 devir altında yavaş ve sakin seyrediyor fakat 6000 devri geçtiğim anda motor son derece ataklaşıyor sanki kişiliği değişiyor o zaman rüzgarı iyice hissediyorsunuz motorda fream slid. yada koruma demiri montajı yapılabilecek bir nokta yok bu eksiklik diye düşünüyorum benim tüketimim 4-4.5 litre gibi gidiyor Ben henüz yedek parça ve servisten globale geçiş sonrası yakınan görmedim ama öncesi çok problemliymiş bağaj için ben file kullanıyorum işimi görüyor hatta kask bile giriyor...
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
uzun yol race motorlamı?Yok hocam ya olmaz o iş Comete bi cam takarsın touring olur comet bence comet yani aslında bu soruya en iyi cevabı ben veririm gibi neden dersen ikisinide kullandım.
Benim için avantaj dezavantaj

R:
+Çok güsel Çok ilgi çeken bir motor(uyolda durdurup resim çektiren bile oldu)
+Hızlanması daha iyi (üzerine yatınca dirsekleride yapıştıralı hah tamam oldu aç bakiim gazı)
-Yorucu(bel ağrısı,bilek ağrısı,diz ağrısı,artçı binerse bide onu ağrısı:))
-Düşerse masrafı çok(düştüğün taktirde olduğu yerde bile düşşe orası burası patlarsa 400 milyon)
-Rake açısı çok dar(park ederken dönerken iterken çekerken severken?)

Hocam yedek parça diğerlerinde nasılsa bundada öyle 40 milyon 400 km yapıyorum ımm sonra,
7 milyarlık motor alıyon servis bakımını soruyosun alemsin 50 milyon hocam :)

Zevk senin...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bugün incelemek için istanbul motora gitmiştim orda bi siyah comet vardı motora kendisi koruma demiri yaptırmış çok sağlam görünüyodu ayrıca motoru mat siyah olarak rengini değiştirmiş gerçekten hoş duruyodu bn race olan tipi daha çok begendim bi sorun çıkmazsa almak istiyorum tavsiye edeceğiniz herhangibir satış noktası var mı mesela ben 8.250 den aşaa inemem dedi bu fiyata vade yapan veya peşinde indirim yapan bir yer var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst