- Katılım
- 9 Eki 2008
- Mesajlar
- 611
ben crysis'e onlar ea 'ya hasta :mrgreen:
..........................quake 2...............................
@Osmaniyeli
Valla resimleri gördükçe yaşlandığımı hissettim bir kez daha.
Kendi bilgisayarım olmadan önce amcamın IBM'inde yeşil pikselli ekranda pacman oynadığım zamanları hatırlıyorum. 3,5" lik plak büyüklüğündeki disketleri takarak..
Sonrasında Commodore 64 ve Amiga 500 efsanesi tabiki.
İlk bilgisayarımı hatırlıyorum da;
386 DX-40 işlemci
4 MB RAM
30 MB HDD
2 MB Ekran Kartı
Sound Blaster Ses Kartı
1,44 Floppy Disk
Hey gidi..
Ne oyunlar vardı;
Sensible Soccer
Street Rod
Pre Historik
Cannon Fadder
Desert Strike
vs..
Ben daha o zamandan "Strateji" ciydim ama.
"Dune" efsanesiyle real-time strateji dünyasına adımımı atmıştım.
Sonrasında "Warcraft" serisi ve ardından gelen "Age of Empires", "Command&Conquer" çılgınlığına kapılmıştım.
Bugğn oyun oynamaya pek fırsat bulamasam da, "LOTR Battle for Middle Earth", "Red Alert 3" ve "C&C Generals" serileri haricinde pek fazla oyun oynamıyorum.
Teknolojiye bak, nereden nereye...
pc ne baktım sound blasterın varmış o zamanlar .2mb ekran kartı da çok iyi abi tahminim 94-95 senesinde aldın makineyi. 8 bit veya 16 bit ses kartları vardı. bayağı bi para gitmiştir 2000-3000 dolar
ah abi ah ara ara pc ye kuruyorum eski oyunları nekadar yaşlandığımızı hatırlamak için hafif bir gülümseme içinde gözlerim nemleniyor
sen benden biraz büyüksün ben 5.25 inch disketlere yetişemedim. ben bebeyken babam bana kara kutu atari almıştı ardından 90 senesinde commodore da az joystick kırmadım. o sıralarda amcamda 286 dx 25 mhz vardı ordan chessmaster ,risky ,lotus, prince of percia yı görünce dayanamayıp 486 lar biterken babama bir pentium 133 aldırdım. yaş oldu 27 ben hala oyun oynuyorum
merak ediyorum 60-70 yaşında ne yapacağız
Fifa98 ; Street Fighter2 ; kolay kolay yenileyemiyorum kendimi![]()
hacı bana atari salonu ayarlıcan...içinde bilardo salonuda olacak...Kemal SUnlaın minübüste at yarış sonuclarını bulması gibi ortamı hazırlıcan öyle gelirim...
biyografimi okuyorum gibi hissettim. Üstelik adım da Emre, nelelololoy buldaaa? :queen: :cat:@Osmaniyeli
Valla resimleri gördükçe yaşlandığımı hissettim bir kez daha.
Kendi bilgisayarım olmadan önce amcamın IBM'inde yeşil pikselli ekranda pacman oynadığım zamanları hatırlıyorum. 3,5" lik plak büyüklüğündeki disketleri takarak..
Sonrasında Commodore 64 ve Amiga 500 efsanesi tabiki.
İlk bilgisayarımı hatırlıyorum da;
386 DX-40 işlemci
4 MB RAM
30 MB HDD
2 MB Ekran Kartı
Sound Blaster Ses Kartı
1,44 Floppy Disk
Hey gidi..
Ne oyunlar vardı;
Sensible Soccer
Street Rod
Pre Historik
Cannon Fadder
Desert Strike
vs..
Ben daha o zamandan "Strateji" ciydim ama.
"Dune" efsanesiyle real-time strateji dünyasına adımımı atmıştım.
Sonrasında "Warcraft" serisi ve ardından gelen "Age of Empires", "Command&Conquer" çılgınlığına kapılmıştım.
Bugğn oyun oynamaya pek fırsat bulamasam da, "LOTR Battle for Middle Earth", "Red Alert 3" ve "C&C Generals" serileri haricinde pek fazla oyun oynamıyorum.
Teknolojiye bak, nereden nereye...