- Katılım
- 4 Ağu 2007
- Mesajlar
- 189
ya tamamda bız nerden bılelım senın 5 ekmek yıyecegını vallahı kolumuzor kacırdım ya bu arada suya gelınece karedesım koca baraj ve pınar var sen suszluk cektıgını soyluyorsun tabı sende haklısın alı abı suyo oyle atlayınca su kalmadı bu araad harun dusundugun ıcın tsklr kanama durdu ama yara bıraz acıldı gıbı bırazda agrıyor ustune basınca o kadar ama bızdekıde ıyı cesaret dımı 75 mt derınlıge dıbını bılmeden gırmek ne var ne yok dıye


Süper Ötesi Harika bir gezi oldu herşey mükemmeldi tabi ali abi senin için ayrı şeyler söyleyemiyecem eşek arısı sol omzundan vurdu abi seni..Benimde fırat'ın kenarındaki kayalar sudan çıkarken ayağımı kesti Fırat'ın suyu gerçekten çok tehlikeli ve çok sert bi suyu var 75 metre derinliğinde ama çok keyifliydi herşeye rağmen her ne kadar karnım doymasada kahvaltı yapmadan gittik hepimizde yahya sağolsun sayesinde karnım doymadı valla 1 ekmekle idare ettim üstüne üstlük yol yorgunluğu susuzluk sıkıntımızda oldu 10 kişi için 10 litre su aldık yanımıza Ordan Çinlinin birisi diyorki kim içecek abi o kadar suyu yaw fazla içemeyiz diyor birisi 15 tane ekmek fazla der bizi aç bırakır birisi su fazla der bizi susuz bırakır bundan sonra zaten suyumuda ekmeğimide yanımda getirecem valla dün kalenin tepesinde beynim sulandı susuzluktan 45 derece sıcaklık vardı herşey çok güzeldi bu saydığım bir 2 şey haricinde..Emeği Geçen herkese teşekkür ediyorum elinize kolunuza sağlık arkadaşlar..Başka gezilerde birlikte olmak dileğiyle görüşmek üzre...:cat::cat:
Not :Gökhan Hariç Pis çinli seni!!!...::dalga::::dalga::::dalga::