[MT GAZİANTEP ] Rumkale gezisi

Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
ya tamamda bız nerden bılelım senın 5 ekmek yıyecegını vallahı kolumuzor kacırdım ya bu arada suya gelınece karedesım koca baraj ve pınar var sen suszluk cektıgını soyluyorsun tabı sende haklısın alı abı suyo oyle atlayınca su kalmadı bu araad harun dusundugun ıcın tsklr kanama durdu ama yara bıraz acıldı gıbı bırazda agrıyor ustune basınca o kadar ama bızdekıde ıyı cesaret dımı 75 mt derınlıge dıbını bılmeden gırmek ne var ne yok dıye:):):):)
Süper Ötesi Harika bir gezi oldu herşey mükemmeldi tabi ali abi senin için ayrı şeyler söyleyemiyecem eşek arısı sol omzundan vurdu abi seni..:p:p Benimde fırat'ın kenarındaki kayalar sudan çıkarken ayağımı kesti Fırat'ın suyu gerçekten çok tehlikeli ve çok sert bi suyu var 75 metre derinliğinde ama çok keyifliydi herşeye rağmen her ne kadar karnım doymasada kahvaltı yapmadan gittik hepimizde yahya sağolsun sayesinde karnım doymadı valla 1 ekmekle idare ettim üstüne üstlük yol yorgunluğu susuzluk sıkıntımızda oldu 10 kişi için 10 litre su aldık yanımıza Ordan Çinlinin birisi diyorki kim içecek abi o kadar suyu yaw fazla içemeyiz diyor birisi 15 tane ekmek fazla der bizi aç bırakır birisi su fazla der bizi susuz bırakır bundan sonra zaten suyumuda ekmeğimide yanımda getirecem valla dün kalenin tepesinde beynim sulandı susuzluktan 45 derece sıcaklık vardı herşey çok güzeldi bu saydığım bir 2 şey haricinde..Emeği Geçen herkese teşekkür ediyorum elinize kolunuza sağlık arkadaşlar..Başka gezilerde birlikte olmak dileğiyle görüşmek üzre...:cat::cat:

Not :Gökhan Hariç Pis çinli seni!!!...::dalga::::dalga::::dalga::
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya tamamda bız nerden bılelım senın 5 ekmek yıyecegını vallahı kolumuzor kacırdım ya bu arada suya gelınece karedesım koca baraj ve pınar var sen suszluk cektıgını soyluyorsun tabı sende haklısın alı abı suyo oyle atlayınca su kalmadı bu araad harun dusundugun ıcın tsklr kanama durdu ama yara bıraz acıldı gıbı bırazda agrıyor ustune basınca o kadar ama bızdekıde ıyı cesaret dımı 75 mt derınlıge dıbını bılmeden gırmek ne var ne yok dıye:):):):)

Hade len 10 kişi için 10 tane ekmek aldık 2 şişede 5 lt lik su alındı kişi başı 1 lt su anlamına geliyor buda zaten yarısını sebzeleri felan yıkarken bitirdik geriye kaldı 5 lt su 10 kişiye.. 2 şişede kolamız vardı ama o kadar Pınar vardı demişsiniz ama pınar dediğiniz oturdugumuz yerin az yukarısında yapay bi havuz vardı içinde çocuklar yüzüyordu hatta ordaki taşan su yanımızdan geçiyordu pınar dediğinde o olmalı bi ara şu fıratın suyundan içsemmi diye düşündüm valla düşünmedim değil yosunları felan görünce vazgeçtim:p:p:p :queen::queen::queen: Allah kimseyi açlıkla ve susuzlukla terbiye etmesin çok kötü bişi valla bide ben kan kaybediyordum o bakımdan daha kötü oldu benim....Hehehe senin kanında fıratın suyuna karıştı eminim bütün balıklar zehirlenmiştir:queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
hımmmmmmmm bak sımdı havuzun ustu pınardı akıllım donuste nerden doldurduk pınardanmı senın aclıktan gozun gormemıs gercı 2 ekmek 6 sıs kebap ve 3 sıste patlıcan kebabbını yadın ama hala acıkmıstım dıyorsun bır kere o suları ben tasıdım aldıgımızda 10 lt reydı fakat kolum yorulmus olmalıkı bana 20 lt re gıbı geldı neyse oyle olsun hem sen ayagındakı kan ıcın degıl korktugundan gıremedın desene ya su suya:):):)
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
yaw allah gözünüzü toprak doyurmasın emi:paçınızdan öldünüz kocakoca somunları dürüm edip yerken sesiniz çıkmıyordu.:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
bu hafta aranızda olamadıgım için cok üzüldum benim gormek istedigim ama birturlu goremedigim rum kale gezisini yine işlerim dolayısı ile kacırdım ama bunu telafi edip iş kendim gitmeye kaldı bu pazar allahtan bişey olmassa cuma akşamı cıkıp 2 gun boyunca rum kalede kamp kurmayı duşunuyorum ben mutlaka rum kaleyi gormeliyim tum geziye katılan arkadaşların motoruna salık guzel gezi olmuş
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
yaw allah gözünüzü toprak doyurmasın emi:paçınızdan öldünüz kocakoca somunları dürüm edip yerken sesiniz çıkmıyordu.:)

evet acmi kaldınız.....

bu hafta aranızda olamadıgım için cok üzüldum benim gormek istedigim ama birturlu goremedigim rum kale gezisini yine işlerim dolayısı ile kacırdım ama bunu telafi edip iş kendim gitmeye kaldı bu pazar allahtan bişey olmassa cuma akşamı cıkıp 2 gun boyunca rum kalede kamp kurmayı duşunuyorum ben mutlaka rum kaleyi gormeliyim tum geziye katılan arkadaşların motoruna salık guzel gezi olmuş

irfan usta gıdek gıdek dedin sonrada gelmedin ne yapak o kadar plan vardi geziyide iptal edemedik ama gidelim yıne hanımlarıda alalım iyi bir keyf yapalım ne dersin...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Selamm annteplı kardeslerımm Antep e gıttım cok guzel bir yer antep olarak ınsanları da olsun ıyı kral ınsanlar Foto ve gezılere gelince hepsı bırbırınden guzel Özellıkle de kebaplarr off Arkadasla bı cartlak kebabı yedık o gunler geldı aklıma gercekten agız tadını bılıorlarr Kebaplarda motorlarda gezdıgınız yerlerde guzel emegınıze saglıkkkkk cokguzell resımlerrrrrrrrr... :wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
harika bir gezi yapmışsınız . bu güzel paylaşımlar için çok teşekkürler. Ama kebablar dahada harika gözüküyordu. Muğla mt den selamlar
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Gezinin en güzel yeri virajlar olacaktı fakat belediye sanki motorlular kaysın düşsün, arabalar frene basınca tarlaya savrulsun diye her yeri mucur doldurmuş. Tarihi yerlere giderken dikkat edinde tarih olmayın.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezinin en güzel yeri virajlar olacaktı fakat belediye sanki motorlular kaysın düşsün, arabalar frene basınca tarlaya savrulsun diye her yeri mucur doldurmuş. Tarihi yerlere giderken dikkat edinde tarih olmayın.

Kankacım... iyi güzel söylüyorsun ama duyan kim seni...
Ben gelirken açıkçası çok zorlandım motoru kaydırmamak için..Arabaların teker izini takip ediyorduk zaten geri kalan her yere kuş beyinliler mucur dökmüşler Zaten ne zaman iyi bi iş yaparlarki ancak bütün yollara caddelere kilittaşı döşerler başka bi işleri yok yollar köstebek yuvası gibi düz yolda çukurlardan makas atarak kurtuluyoruz Allah'a emaner gidiyoruz valla Kaza Bela vermesin hiçbirimizede...
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
haklısın gokan o degılde senın arabadan kacım derken motoru nasıl savurdun oyle yawwww alım allah ıyıkı obur tarafa dogru gıtmedeın ya gıtseydın neyse genede guzeldi:):):)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın gokan o degılde senın arabadan kacım derken motoru nasıl savurdun oyle yawwww alım allah ıyıkı obur tarafa dogru gıtmedeın ya gıtseydın neyse genede guzeldi:):):)
Ne diyosun olm sen gökhan ne diyor bu sen bişi anladın mı türkçe konuşsana hangi dili konuşuyorsun sen okunaklı yaz okunaklı kıroo:p:p:p
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
Ne diyosun olm sen gökhan ne diyor bu sen bişi anladın mı türkçe konuşsana hangi dili konuşuyorsun sen okunaklı yaz okunaklı kıroo:p:p:p

akıllım eger yazdılarımı okuyamıyorsan bır goz doktoruna gıttt hem ben gokana bırsey demıyorum zaten de sen varken neden gokana dıyımkı akıllım bu arada o kadar yedın doymadın sımdıde yazdıklarımıza mı taktın ya senın baska ısın yokmu kardesım
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akıllım eger yazdılarımı okuyamıyorsan bır goz doktoruna gıttt hem ben gokana bırsey demıyorum zaten de sen varken neden gokana dıyımkı akıllım bu arada o kadar yedın doymadın sımdıde yazdıklarımıza mı taktın ya senın baska ısın yokmu kardesım
::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
haklısın gokan o degılde senın arabadan kacım derken motoru nasıl savurdun oyle yawwww alım allah ıyıkı obur tarafa dogru gıtmedeın ya gıtseydın neyse genede guzeldi:):):)

Herşeyden bi ders çıkarmak gerekiyor daha önce gaz vererek motoru yan kullandığımda belkide bana kızıyordunuz eğer yan kullanma tecrübem olmasaydı orada motoru büyük ihtimalle yatırabilirdim. yada daha kötü sonuçlar doğurabilirdi. Eğitim Şart :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herşeyden bi ders çıkarmak gerekiyor daha önce gaz vererek motoru yan kullandığımda belkide bana kızıyordunuz eğer yan kullanma tecrübem olmasaydı orada motoru büyük ihtimalle yatırabilirdim. yada daha kötü sonuçlar doğurabilirdi. Eğitim Şart :)

Ne Ne Ne dedin sen yan mı motor kullanıyorsun ne zaman ben niye görmedim hiç seni o anda hiç yan kullanırken sallama be kanka sallama meydanı boşmu buldugunu sanıyorsun pis çinli benim motor yakında çıkıyor havanı indirecem senin gerçek motor sesi duyacaksın az kaldı kanka bugun gittim gördüm canavarı ya sendne bişi rica edecem ya gökhancım banada öğretirmisin yan yan nasıl gidiyorsan o harekete banada öğretecen olum tmmmı hadi bays...:p:p:p:p:p:p:p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
arkadaşlar süpersiniz orada olmak isterdim ağzım sulandı :) cok güzel gezi olmus mekan harika arkadaslık süper tebrik ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst