- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 144
ah bu nöbetler niye pazarın köründe beni bulurki nasıl yandım gelemediğime bilseniz okadar olur yani
r:
gerçi eren ve ismail geliyo diye ben katılmadım
biliyodum onların yüzünden herkesin ıslanacağını adamlar tepelerinde bulutla geziyo kardeşim
adam buluta tanınmayayım diye saçları kestirdi tip değiştirdi hatta motoru evde bıraktı ama nafile......
hepinizin yüreğine sağlık en kötü anılarınız hep böyle olsun....:cat:
gerçi eren ve ismail geliyo diye ben katılmadım
adam buluta tanınmayayım diye saçları kestirdi tip değiştirdi hatta motoru evde bıraktı ama nafile......
hepinizin yüreğine sağlık en kötü anılarınız hep böyle olsun....:cat:
