MT-Eskişehir kuzu çevirmeye gitti :)

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
ah bu nöbetler niye pazarın köründe beni bulurki nasıl yandım gelemediğime bilseniz okadar olur yani:pr:
gerçi eren ve ismail geliyo diye ben katılmadım:pbiliyodum onların yüzünden herkesin ıslanacağını adamlar tepelerinde bulutla geziyo kardeşim:p
adam buluta tanınmayayım diye saçları kestirdi tip değiştirdi hatta motoru evde bıraktı ama nafile......:p
hepinizin yüreğine sağlık en kötü anılarınız hep böyle olsun....:cat:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
geziye katılan arkadaşlarıma ve yardımı dokunan herkeze birkere daha teşekkürler!bundan sonra köy yolu yok asfaltdan gidicez çamur bizi bozuyor:)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401

Ah Eskişehir ah...Cuma oradaydım ve yine cıvıl cıvıldı...Eski öğrenci alışkanlığımıza uyup Yıldız Lokantasını ziyaret edip orman kababı+pilav+tatlıyı ve üzerine buz gibi kalabak suyunu 4.50 YTL'ye mideye indirdim ya benden iyisi yok artık.:p
Ne Antalya,ne İstanbul,ne Ankara,ne İzmir,ne de diğerleri....Genç adam için kışın insanı çıldırtan soğuğu dışında Eskişehir'i tek geçerim.Paran varsa zaten hayatını yaşarsın,kıtsa da,hele hele öğrenciysen de yine hayatını süper yaşarsın Eski'de.Genç adam Eskişehir'de Doktorlar'a ya da Adalar'a çıkıpta yanına bi kız arkadaş almadan günü ya da geceyi tamamlamışsa ya yolda başına taş düşmüştür,ya da dünyanın sonu gelmiştir bilenler bilir...:cat:

Bu arada polislerin altındaki simsiyah Transalp'ler süper olmuş ve çok yakışmış.

Sizleri de bu güzel gezi için kutluyorum ama resimdeki olay doğru,gerisi yalaannn...:)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
o kuzu bensiz gitti yaa....

alacağı olsun o kuzunun..ama yetişemedik işte:(
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
resimler için çok sağol eren.vallaha kendim gitmiş gibi oldum resimlere bakarken.gerçi gelseydim o çamurda sürebilirmiydim motoru bilmiyorum. heralde benimde gözüm yemezdi, aynı engin gibi.evin içindeki resimler süper olmuş.inşallah böyle ilerleyen zamanlarda yapılan bi geziye bende katılırım. askerlik anısı gibi olur be böyle geziler. anlat anlat bitmez valla. sadece yaşanır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçi eren ve ismail geliyo diye ben katılmadım:pbiliyodum onların yüzünden herkesin ıslanacağını adamlar tepelerinde bulutla geziyo kardeşim:p
adam buluta tanınmayayım diye saçları kestirdi tip değiştirdi hatta motoru evde bıraktı ama nafile......:p
hepinizin yüreğine sağlık en kötü anılarınız hep böyle olsun....:cat:

yahya abı dogru soyluyon walla..gezıye katılan gruptakı bıkac kısıden daha aynı seyı duydum:mrgreen: bıktı benımle gezenler ıslanmaktan..sacları kestırmenın motorsuz dolasmanın bıseye yaramadıgınıda tecrubeyle ogrenmıs olduk..:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
garacava
Yaw yemek resimlerini alıntı yapıp durma ağzım sulandı zati:queen:Canımı çektirdiniz bee :mrgreen:.

Yollardan eksik olmayın:cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yollar benlikmiş :) ankaradan misafir olarak fırsat bulsakta gelsek keşke, güzel gezi olmuş, kuzu hala dönüyo mu :p
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Çok özendim bee bi tarafım şişmezse iyidir kavurma süper gözüküyor vallahi. Afiyet olsun. Güzel gezi olmuş belli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst