Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Tem 2005
- Mesajlar
- 675
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar sabahı polatkan mıgros otoparkında bulusup gokhan(Bedrun) kardesımızın koyune kuzu cevırme yapmaya gıttık..(yagmur nedenıyle kavurmayla yetindik..bunada sükür )
sabah 7 de yola cıktıgımızda yagmur yagıcagı bellıydı..ama arkamızdan gelcektı kacarız dıye dusunduk..alpu kavsagında butun grup toplandıktan sonra yagmura yakalanma korkusuyla tabi yollarda guzeldı tam gaz yola cıktık.. mıhallıccık beldesıne kadar durmadan devam ettık..ama orda herkesın pılı bıttı ve kahwaltı yapmaya karar werdık..yagmuruda goz onunde bulundurup en hızlı kahwaltıyı sectık..CORBA:cherry: corbaları ıctık bıkac foto cektıkten sonra tam gaz devam yola..19 km sonra yagmur basladı bızde en yakın koye sıgındık..yol kenarında bı garaj bulduk (arabada wardı ıcınde) bıraktık motorları kactık garaja:mrgreen: bızı goren bı abı geldı yanımıza muhabbete basladık..garaja sıgamayınca karsımızdakı ınsaata sıgındık hem motorlarıda kurtardık yagmurdan..10 dakka gecmıstıkı yanımıza gelen abı elınde caylarla gerı geldı..o cayın tadını unutmam hayatta
cayları ıcerken yagmur bayaa azaldı..bıraz daha bekledık we yagmurun kesilmicene karar werıp hafıf yagmurda dustuk yıne yola..zaten 7 km kalmıstı gokhanla bulusucamız koye..sekiören koyune gırdıgımızde gokhan bızı yolda beklıyodu.. hemen kahweye gırdık..caylar geldı ısındık bıraz.. cayları bıtırınce yagmur hızlanmadan yola cıkalım dedık we cıktık..
26 km wardı gokhanın koyune we yol son metresıne kadar bataklıktı..26km yı tam 2.5 saatte aldık..saganak yagmur altında resmen bataklık halıne gelen yolda herkesın ayaklar yerde motorlar calısıyo ama bız sürüklüyoz motorları..tabı bu arada dusenler kayanlar oldu ama Allahtan kımsenın kılına zarar gelmedı..dusen zaten camura gömuldu:queen: neyse o 26 km yı gectıkten sonra kendımızı ewe attık..saolsun ew halkı bız gelmeden 3 odaya 3 soba yakmıslardı...bu arada bızı kotu bı suprız beklıyodu..herkes yanına yedek kıyafet almıstı ama yagmurda cantada tasıdıgımız kıyafetlerde ıslanmıs:queen: gokhan kuru kıyafet werdı hepımıze ıslakları sobada kuruttuk..bayaa bı soba basında muhabbetten sonra etler pıstı sofra kuruldu..oyle bı yedıkkı goren yagmur camurdan degılde kıtlıktan cıkmısız sanır:mrgreen:
yemekten sonra gec kalmamak ıcın hemen yola cıktık..donus yolumuz geldıgımız yola gore daha ıyıydı..beypazarına kadar yıne topraktı ama beypazarından sonra eskısehıre kadar asfalt ustunde geldık..beypazarında benzın molası , mayıslarda da cay molasından sonra sabah 7 de basladıgımız macerayı gece 12 de sehır merkezınde sonlandırdık..
oncelıkle cuneyt abıye we daha sonra gezıye katılan herkese bıze bugunu yasattıgı ıcın tesekkur ederım..
sevıyorum senı MT-Eskişehir:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
alpu kavsagı bulusması..




umut_utu we CBR125

yollar uzaaarr gideerr..

eser18(eser abim we CBR125),oldcityboy (ismail biladerim we XT 600R)

forester(engın we YBR 125)

_Si_BeMoL_ (eren yanı ben
we honda cx 500 ustunde artcı)



bu resım farugun yarasına tuz bascak galıba:queen::queen:


ismailin burda ne anlatmaya calıstıgını hala anlamıs degılım:queen::queen:

BeYFa (faruk we YBR 125)

HONDA CBR 125 REPSOL TEAM :cat::cat:



mihallıccıkta kahwaltı molası..


kahwaltıda corba wardı

hadi kardesım cek su resmıde corbamızı ıcelım gıbısınden bakıslar:queen:

ısmaıl bulmus onunde corbayı umrundamı fotograf:queen:




kebapcı acmısızda haberımız yok:queen:

yıne aynı seyı yapıyoz..yagmur gelıyo ama bız durup resmını cekıyoz we sonucta yakalanıyoz yagmura:queen::queen:





wolkanın yagmurda kalan kaskını posete koyma cabaları :queen::queen::queen::queen:

we kaskın son hali:queen::queen:

yagmura essekle yakalanan bı amca..

rahmetın ustune basmıyalım dıye sıgındıgımız garaj


garaj kucuk gelınce motorlarla beraber karsımızdakı ınsaata sıgındık..bu arada koyun yerlılerınden bı abı bıze cay getırdı..cook tesekkurler..


sekiöern koyu kahvesi..herkeste camurla bogusmaktan dolayı yorgun bakıslar

gokhanların koyden abıler etlerı kesıyolar..





we ıste gunun en karızmatık ismi :queen::queen: BEN...:queen::queen::queen:

salatamız bu amcadandı

AMCAA... dutlara dalıyolarr:queen::queen:










engıne dikkat:queen::queen:











sabah 7 de yola cıktıgımızda yagmur yagıcagı bellıydı..ama arkamızdan gelcektı kacarız dıye dusunduk..alpu kavsagında butun grup toplandıktan sonra yagmura yakalanma korkusuyla tabi yollarda guzeldı tam gaz yola cıktık.. mıhallıccık beldesıne kadar durmadan devam ettık..ama orda herkesın pılı bıttı ve kahwaltı yapmaya karar werdık..yagmuruda goz onunde bulundurup en hızlı kahwaltıyı sectık..CORBA:cherry: corbaları ıctık bıkac foto cektıkten sonra tam gaz devam yola..19 km sonra yagmur basladı bızde en yakın koye sıgındık..yol kenarında bı garaj bulduk (arabada wardı ıcınde) bıraktık motorları kactık garaja:mrgreen: bızı goren bı abı geldı yanımıza muhabbete basladık..garaja sıgamayınca karsımızdakı ınsaata sıgındık hem motorlarıda kurtardık yagmurdan..10 dakka gecmıstıkı yanımıza gelen abı elınde caylarla gerı geldı..o cayın tadını unutmam hayatta
cayları ıcerken yagmur bayaa azaldı..bıraz daha bekledık we yagmurun kesilmicene karar werıp hafıf yagmurda dustuk yıne yola..zaten 7 km kalmıstı gokhanla bulusucamız koye..sekiören koyune gırdıgımızde gokhan bızı yolda beklıyodu.. hemen kahweye gırdık..caylar geldı ısındık bıraz.. cayları bıtırınce yagmur hızlanmadan yola cıkalım dedık we cıktık..
26 km wardı gokhanın koyune we yol son metresıne kadar bataklıktı..26km yı tam 2.5 saatte aldık..saganak yagmur altında resmen bataklık halıne gelen yolda herkesın ayaklar yerde motorlar calısıyo ama bız sürüklüyoz motorları..tabı bu arada dusenler kayanlar oldu ama Allahtan kımsenın kılına zarar gelmedı..dusen zaten camura gömuldu:queen: neyse o 26 km yı gectıkten sonra kendımızı ewe attık..saolsun ew halkı bız gelmeden 3 odaya 3 soba yakmıslardı...bu arada bızı kotu bı suprız beklıyodu..herkes yanına yedek kıyafet almıstı ama yagmurda cantada tasıdıgımız kıyafetlerde ıslanmıs:queen: gokhan kuru kıyafet werdı hepımıze ıslakları sobada kuruttuk..bayaa bı soba basında muhabbetten sonra etler pıstı sofra kuruldu..oyle bı yedıkkı goren yagmur camurdan degılde kıtlıktan cıkmısız sanır:mrgreen:
yemekten sonra gec kalmamak ıcın hemen yola cıktık..donus yolumuz geldıgımız yola gore daha ıyıydı..beypazarına kadar yıne topraktı ama beypazarından sonra eskısehıre kadar asfalt ustunde geldık..beypazarında benzın molası , mayıslarda da cay molasından sonra sabah 7 de basladıgımız macerayı gece 12 de sehır merkezınde sonlandırdık..
oncelıkle cuneyt abıye we daha sonra gezıye katılan herkese bıze bugunu yasattıgı ıcın tesekkur ederım..
sevıyorum senı MT-Eskişehir:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
alpu kavsagı bulusması..




umut_utu we CBR125

yollar uzaaarr gideerr..

eser18(eser abim we CBR125),oldcityboy (ismail biladerim we XT 600R)

forester(engın we YBR 125)

_Si_BeMoL_ (eren yanı ben



bu resım farugun yarasına tuz bascak galıba:queen::queen:


ismailin burda ne anlatmaya calıstıgını hala anlamıs degılım:queen::queen:

BeYFa (faruk we YBR 125)

HONDA CBR 125 REPSOL TEAM :cat::cat:



mihallıccıkta kahwaltı molası..


kahwaltıda corba wardı

hadi kardesım cek su resmıde corbamızı ıcelım gıbısınden bakıslar:queen:

ısmaıl bulmus onunde corbayı umrundamı fotograf:queen:




kebapcı acmısızda haberımız yok:queen:

yıne aynı seyı yapıyoz..yagmur gelıyo ama bız durup resmını cekıyoz we sonucta yakalanıyoz yagmura:queen::queen:





wolkanın yagmurda kalan kaskını posete koyma cabaları :queen::queen::queen::queen:

we kaskın son hali:queen::queen:

yagmura essekle yakalanan bı amca..

rahmetın ustune basmıyalım dıye sıgındıgımız garaj


garaj kucuk gelınce motorlarla beraber karsımızdakı ınsaata sıgındık..bu arada koyun yerlılerınden bı abı bıze cay getırdı..cook tesekkurler..


sekiöern koyu kahvesi..herkeste camurla bogusmaktan dolayı yorgun bakıslar

gokhanların koyden abıler etlerı kesıyolar..





we ıste gunun en karızmatık ismi :queen::queen: BEN...:queen::queen::queen:

salatamız bu amcadandı

AMCAA... dutlara dalıyolarr:queen::queen:










engıne dikkat:queen::queen:











Son düzenleme: