MT-Eskişehir kuzu çevirmeye gitti :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar sabahı polatkan mıgros otoparkında bulusup gokhan(Bedrun) kardesımızın koyune kuzu cevırme yapmaya gıttık..(yagmur nedenıyle kavurmayla yetindik..bunada sükür )

sabah 7 de yola cıktıgımızda yagmur yagıcagı bellıydı..ama arkamızdan gelcektı kacarız dıye dusunduk..alpu kavsagında butun grup toplandıktan sonra yagmura yakalanma korkusuyla tabi yollarda guzeldı tam gaz yola cıktık.. mıhallıccık beldesıne kadar durmadan devam ettık..ama orda herkesın pılı bıttı ve kahwaltı yapmaya karar werdık..yagmuruda goz onunde bulundurup en hızlı kahwaltıyı sectık..CORBA:cherry: corbaları ıctık bıkac foto cektıkten sonra tam gaz devam yola..19 km sonra yagmur basladı bızde en yakın koye sıgındık..yol kenarında bı garaj bulduk (arabada wardı ıcınde) bıraktık motorları kactık garaja:mrgreen: bızı goren bı abı geldı yanımıza muhabbete basladık..garaja sıgamayınca karsımızdakı ınsaata sıgındık hem motorlarıda kurtardık yagmurdan..10 dakka gecmıstıkı yanımıza gelen abı elınde caylarla gerı geldı..o cayın tadını unutmam hayatta:)
cayları ıcerken yagmur bayaa azaldı..bıraz daha bekledık we yagmurun kesilmicene karar werıp hafıf yagmurda dustuk yıne yola..zaten 7 km kalmıstı gokhanla bulusucamız koye..sekiören koyune gırdıgımızde gokhan bızı yolda beklıyodu.. hemen kahweye gırdık..caylar geldı ısındık bıraz.. cayları bıtırınce yagmur hızlanmadan yola cıkalım dedık we cıktık..
26 km wardı gokhanın koyune we yol son metresıne kadar bataklıktı..26km yı tam 2.5 saatte aldık..saganak yagmur altında resmen bataklık halıne gelen yolda herkesın ayaklar yerde motorlar calısıyo ama bız sürüklüyoz motorları..tabı bu arada dusenler kayanlar oldu ama Allahtan kımsenın kılına zarar gelmedı..dusen zaten camura gömuldu:queen: neyse o 26 km yı gectıkten sonra kendımızı ewe attık..saolsun ew halkı bız gelmeden 3 odaya 3 soba yakmıslardı...bu arada bızı kotu bı suprız beklıyodu..herkes yanına yedek kıyafet almıstı ama yagmurda cantada tasıdıgımız kıyafetlerde ıslanmıs:queen: gokhan kuru kıyafet werdı hepımıze ıslakları sobada kuruttuk..bayaa bı soba basında muhabbetten sonra etler pıstı sofra kuruldu..oyle bı yedıkkı goren yagmur camurdan degılde kıtlıktan cıkmısız sanır:mrgreen:
yemekten sonra gec kalmamak ıcın hemen yola cıktık..donus yolumuz geldıgımız yola gore daha ıyıydı..beypazarına kadar yıne topraktı ama beypazarından sonra eskısehıre kadar asfalt ustunde geldık..beypazarında benzın molası , mayıslarda da cay molasından sonra sabah 7 de basladıgımız macerayı gece 12 de sehır merkezınde sonlandırdık..
oncelıkle cuneyt abıye we daha sonra gezıye katılan herkese bıze bugunu yasattıgı ıcın tesekkur ederım..
sevıyorum senı MT-Eskişehir:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:


alpu kavsagı bulusması..









umut_utu we CBR125


yollar uzaaarr gideerr..


eser18(eser abim we CBR125),oldcityboy (ismail biladerim we XT 600R)


forester(engın we YBR 125)


_Si_BeMoL_ (eren yanı ben :p we honda cx 500 ustunde artcı)






bu resım farugun yarasına tuz bascak galıba:queen::queen:




ismailin burda ne anlatmaya calıstıgını hala anlamıs degılım:queen::queen:


BeYFa (faruk we YBR 125)


HONDA CBR 125 REPSOL TEAM :cat::cat:






mihallıccıkta kahwaltı molası..




kahwaltıda corba wardı:)


hadi kardesım cek su resmıde corbamızı ıcelım gıbısınden bakıslar:queen:


ısmaıl bulmus onunde corbayı umrundamı fotograf:queen:








kebapcı acmısızda haberımız yok:queen:


yıne aynı seyı yapıyoz..yagmur gelıyo ama bız durup resmını cekıyoz we sonucta yakalanıyoz yagmura:queen::queen:











wolkanın yagmurda kalan kaskını posete koyma cabaları :queen::queen::queen::queen:



we kaskın son hali:queen::queen:



yagmura essekle yakalanan bı amca..



rahmetın ustune basmıyalım dıye sıgındıgımız garaj:p




garaj kucuk gelınce motorlarla beraber karsımızdakı ınsaata sıgındık..bu arada koyun yerlılerınden bı abı bıze cay getırdı..cook tesekkurler..





sekiöern koyu kahvesi..herkeste camurla bogusmaktan dolayı yorgun bakıslar :)


gokhanların koyden abıler etlerı kesıyolar..










we ıste gunun en karızmatık ismi :queen::queen: BEN...:queen::queen::queen:


salatamız bu amcadandı:)


AMCAA... dutlara dalıyolarr:queen::queen:




















engıne dikkat:queen::queen:




















 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel. Paylaştığın için teşekkürler.
Bu arada şu bizim milletin her yerde yemek yemesi yokmu. heh heh :cat:
Amma obur milletiz biz ya, ye Allah ye.. :cherry:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
vayyy be ne maceralı olmuş..süpersiniz. bende merak ediyordum .nasıl geçti gezi diye.. süper geçmiş.... bende ii bilirim inşaatta içilen çayın tadını. :))) en yakın zamanda seyhan 100 ümle görüşmek üzere... :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo torento hosgeldın..
il grupları bolumunde eskişehir-MT sayfasında muhabbete buyur :)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
53
1002608bt2.jpg

1002611sw4.jpg

1002613ei3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel ve maceralı bir gezi olmuş.Afiyet osun.O kavurmanın yağlı yerinden bana da ayırırmısınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı sen buraya buyur kazanlarla yaptıralım kavurma ne demek...
bedrun'ın ekledıgı resım koye gıdıs yolumuz we gorunen o yolun en duzgun kısmı..
motorların jantlara kadar gömuldugu yerler wardı ama gercekten macera oldu :)
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
yağmur demem çamur demem yollarına düşüyorum
uzaklardan geldik gökhan yak sobayı üşüyorum...

göknaın(bedrun) un bastıgı fotolardan da göreceksiniz ben cüneyt abinin artçısıyım. şimdi sorarsanız "sen de motorla gittin neden cüneyt abinin arkasaındasın" diye
cevap veriyorum: o çamurda motor sürmek yemedi heuheue
ama yine de gökhanla beraber yapıstık çamura orası ayrı konu..

kuzu çevirmeye gittik daha kuzuyu bile göremeden kesilip pişirilip önümüze kondu.
koca kuzu bitti be yaaa (biz sadece onların asırı üremesini önlemek istedik yoksa kuzucukla bi alıp veremediğiz yok:p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Arkadaşım yasaklansın bu resimler.Allah Allah ya.Yiyen var yiyemiyen var.Biyerimize bişey olcak valla.:pAfiyet şeker olsun.Geziniz süper olmuş vallaha.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kargadan başka kuş,etden başka yemek tanımam:mrgreen:Ooooohhh! Afiyet olsuuun:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Allahım yarabbim kardeşim o kavurmalar ne öyle yaw oy oy oyyyyyyyyyyyy Ayırsayaydınız bizede kavurmaları gördükten sonra hemen Eskişehir e gidesim geldi.Süper bir gezi olmuş ellerinize sağlık...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yiyin bakalım tek başınıza....Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun yaaa....Gördüklerinizi anlatın yeter...:p

Kuzu kavurmaymış...:pr::pr:Şişen her yerimden sizler mesulsunuz....:p

Güzel gezmişiniz....Bravo...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Helal olsun abilerim:cat:
Gelemedim,aranızda olmak isterdim kuzuyla helalleşmek nasip olmamış ama yinede afiyet olsun ve kazasız belasız döndüğünüz için geçmiş olsun diyorum:)
Allah nice gezilere eriştirsin ve bu ortam hiç bozulmasın inşaallah:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yaaaa süper bir gün geçirmişsiniz erkek erkeğe :cherry:
eren eline yüreğine artçılığına sağlık :cat:
daha nice gezilerde toplanmanız ümidi :wiinkk:
afiyet bal şeker olsun canım esk. mt. :rendeer:
ayrıca köy yerindeki doğallık hiç bir yerde yok bence :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yıne bana dua edın..:)
artcı olmasaydım hıc resım cekemıcektık ayrıca yolda cektıgım vıdeolarda cabası :)
vıdeoları koyamadım buraya boyutları bıraz yuksek cd ye cekıp dagıtıcam haberınız ola :wiinkk:

aytac dogallık demıssınde dogru dıyosun..
koylerde gordugumuz karsılamayı bıde hayvanları koruma dernegınde gormustuk..ne yazıkkı sehır ınsanı bırbırınden kopmus durumda..sehırde o yagmura yakalanıpta bı ınsaata gırseydık wallah bıllah kowalarlardı bızı..:( ama koyde olunca 2 dakka muhabbet ettıgımız adam bıle getırdı cayı koydu onumuze..
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir gezi olmuş gerçektende,fotoğraflar için teşekkürler:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
once sıze sonra motorlarınıza salık yol manzaraları super kıskandım valla paylasım ıcın tesekurler
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
güzel ,keyifli ve oldukçada maceralı bir yolculuk olmuş...sonuç olarakda güzel bir anı ...yediğiniz , içtiğiniz sizlerin oldu ,tabiki görüntüler bizim . paylaşımlar için teşekkürler arkadaşlar ...nice güzel gezilere, sağlıcakla kalın,hoşça kalın...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
resim004cz9vj3.jpg


Yağmur geliyo. Kaçsanıza... :mrgreen:

1002613ei3uj7.jpg


Detaylara dikkat. :bounce: :queen::queen:

---

Öncelikle herşey için Gökhan'a teşekkürler... :cat:

Bu güzel geziye tat, neşe ve heyecan kattığı, beni üzmediği, yormadığı için CBF'e ayrıca teşekkürler... :p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst