- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Yeni Bi Banner Çalışması Yaptım Sizlere Sunmak İstiyorum.
İşe Gidecem FAzla Vaktim Kalmadığından Devam Edemedim Arkadaşlar Yaptıkça Bu Konu Altında Paylaşıcam.
Tabi Sizlerde MT iLe İlgili Yaptığınız Çalışmaları Ekliyebilirsiniz. :rendeer:
İşe Gidecem FAzla Vaktim Kalmadığından Devam Edemedim Arkadaşlar Yaptıkça Bu Konu Altında Paylaşıcam.
Tabi Sizlerde MT iLe İlgili Yaptığınız Çalışmaları Ekliyebilirsiniz. :rendeer:
Son düzenleme: