MT Banneri Hediye

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Yeni Bi Banner Çalışması Yaptım Sizlere Sunmak İstiyorum.

3586.jpg


İşe Gidecem FAzla Vaktim Kalmadığından Devam Edemedim Arkadaşlar Yaptıkça Bu Konu Altında Paylaşıcam.

Tabi Sizlerde MT iLe İlgili Yaptığınız Çalışmaları Ekliyebilirsiniz. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yazılara daha güzel bi ayar lazım :) benim avatardaki gibi çizimli bişeyler koyabilirsin:) kendi motorunu koyma :queen:
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
14
yazilar okunmuyor, kenarlar daha guzel yapilabilir. degrade uygulamani tavsiye ederim... ellerine saglik
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Heralde Bu Daha iYi Oldu ? Akşama Kendimi Tam Yorup Güzel Bişey Çıkaracam Arkadaşlar İşten Gelince :D
Bu Biraz Amatör Gibi Oldu Hadi Hepinizi Sefiyom Kendinize iYi Bakın KAZASıZ Belasız Sürüşler Dilerim Canlarım..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
orta bölümdeki insan suretini çizerken kimi model olarak kullandın jokerin amca oglu gibi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst