- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Geçen yıldan beri "MT Ankara - Hitit Geyikleri" şeklinde bahsettiğimiz, Motosiklet.NET Ankara ekibi için t-shirt yaptırma işlemine sonunda girişebiliyoruz. :cherry:
28 Mayıs toplantısında da tekrar konuşacağımız t-shirt'ümüzün arkasında yer alacak amblem şu olacaktır:
Önünde ise;
MOTOSİKLET.NET ANKARA
HİTİT GEYİKLERİ
yazacaktır. MT Enduro t-shirt'ünün ön yüzündeki yazı karakterleri ile yer alacak.
28 Mayıs toplantısında da tekrar konuşacağımız t-shirt'ümüzün arkasında yer alacak amblem şu olacaktır:
Önünde ise;
MOTOSİKLET.NET ANKARA
HİTİT GEYİKLERİ
yazacaktır. MT Enduro t-shirt'ünün ön yüzündeki yazı karakterleri ile yer alacak.