[MT Ankara] Hitit Geyikleri T-Shirt Alım Yoklaması

MT Ankara T-Shirt'ü alacak mısınız?

  • Evet alacağım

    Oy: 4 44.4%
  • Hayır düşünmüyorum

    Oy: 5 55.6%

  • Kullanılan toplam oy
    9
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Geçen yıldan beri "MT Ankara - Hitit Geyikleri" şeklinde bahsettiğimiz, Motosiklet.NET Ankara ekibi için t-shirt yaptırma işlemine sonunda girişebiliyoruz. :cherry:

28 Mayıs toplantısında da tekrar konuşacağımız t-shirt'ümüzün arkasında yer alacak amblem şu olacaktır:

logo_phpBB.gif


Önünde ise;

MOTOSİKLET.NET ANKARA
HİTİT GEYİKLERİ


yazacaktır. MT Enduro t-shirt'ünün ön yüzündeki yazı karakterleri ile yer alacak.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Ankaranın amblemi değişmedi mi ya, sizin t-shirtlerin baskıları yanlış olmuş bence :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst