[MT ADANA] Kapuzbaşı Şelale Gezisi

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu pazar yapmış olduğumuz Adana-Çamardı-Yahyalı-Kapuzbaşı-Niğde-Pozantı-Adana güzergahında 6 motosiklet ve 1 araba ile 10,5 kişil Kapuzbaşı şelalerine gezimizin resimleri.... :cat:

Sanırım Fazla yoruma gerek yok.... :mrgreen:

100_2172.jpg

100_2173.jpg

100_2180.jpg

100_2187.jpg

100_2207.jpg

100_2209.jpg

100_2212.jpg

100_2213.jpg

100_2220.jpg

100_2223.jpg

100_2231.jpg

100_2238.jpg

100_2241.jpg

100_2243.jpg

100_2244.jpg

100_2248.jpg

100_2249.jpg

100_2250.jpg

100_2251.jpg

100_2264.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eline sağlık muzaffer teşekkürler.
-yine çok keyifli,bol manzaralı,bol kahkahalı,bol eğlenceli bir geziyi,çok şükür kazası-belasız,bitirmiş bulunuyoruz.katılan tüm arkadaşlarıma,güzel bir hafta sonu geçirdiğimiz için teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güzel gezide hepsi bumu muzaffer:cyclopsan, hani kamp kuruluyordu:silent:
paylaştığın için teşekkür ederim, devamı sonra sanırım
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw muzo bi tane şelale resmi koymuşsun be yaw.....çok güzel resimler vardı onlarıda koysana kardeş.....
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
dün niğde yolunda bir grup görmüştük bizde karşı taraftan burgman 650 ile gidiyoduk birbirimize korna çalmıştık acaba siz olma ihtimaliniz varmı ?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
güzel gezide hepsi bumu muzaffer:cyclopsan, hani kamp kuruluyordu:silent:
paylaştığın için teşekkür ederim, devamı sonra sanırım

Bi ara bize gel tüm resim kolleksiyonumu gösterim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 PM ----------

dün niğde yolunda bir grup görmüştük bizde karşı taraftan burgman 650 ile gidiyoduk birbirimize korna çalmıştık acaba siz olma ihtimaliniz varmı ?

Evet bizdik :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

Resimlerin devamı....:bounce:

100_2265.jpg

100_2267.jpg

100_2269.jpg

100_2270.jpg

100_2275.jpg

100_2278.jpg

100_2281.jpg

100_2283.jpg

100_2289.jpg

100_2292.jpg

100_2293.jpg

100_2300.jpg

100_2307.jpg

100_2309.jpg

100_2310.jpg

100_2315.jpg

100_2320.jpg

100_2325.jpg

100_2328.jpg

100_2331.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 PM ----------

100_2336.jpg

100_2340.jpg

100_2341.jpg

100_2344.jpg

100_2349.jpg

100_2352.jpg
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
:pr:sağlık olsun ne diyelim :salut:

güzel gezi bir yapmışsınız şeyler eksik ama çözemedim
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi mükemmel olmuş ellerinize sağlık
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ne güzel gezi olmuş yaw. ahmet bir şeyler eksik olmuş derken beni kastetmiş sanırım baya bi üzerime alındım. neyse ben gelince bi daha gideriz. sizleri yanaklarınızdan öpüyor ve çok özlediğimi belirtmek istiyorum.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
100_2265.jpg

100_2267.jpg

ya adaşım yeterrrrrrrrrrr ne oluyorbeeee mejburmuyum sizin kareleri görmeye bıkmadınmı şu japomdam bireeeee:pr:ya bacımmmmm bırak bari adaşım gezide biraz rahat etsin.neyapacan alda turşusunu kur barii. emin ol onu antalya gezisine göyürecem.fakat sen gelmiyeceeeennnn okadarrrr.arkadaşlarım emeklerinize sağlık maşalllahhh.allah nazardan saklasın.gerçekten sizlerle herşey çok güzellllll:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel bir gezi olmuş be abi .Hepinizin yüreğine sağlık Her zaman diyorum tek rakibimiz Adana Mt.:cat::rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Geziye araba ile katılarak arkadaşlara yol desteği vermek zorunda kaldım :salut:
Vınlayan 600F'ler, hırlayan GS'ler o virajlı yollarda içimi eritmedi değil.

Söylemeden geçemeyeceğim; ne kadar sanatçı ruhlu abiler varmış içimizde. Gece yarısına kadar ne sanat müziği söylediler, ağzım açık kaldı. Hüseyin'in suflesi ile Haluk Albayım, Mustafa ve Bora abi bir başlıyorlar sormayın. Dillerine sağlık.

Adana'dan gitmek isteyenler Pozantı'yı geçince Çamardın'a dönecekler. Yahya'lıyı geçip Kapuzbaşı'na sağa dönecekler. Yol sizi götürür nasıl olsa :cat: 286km; 600F kullanıyorsanız merak etmeyin her 10km'de benzinci var :queen:

100_2310.jpg


Bo Derek görse kıskanır valla :bounce:

Son Söz: 10½ değil 11½ kişiydik :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
süper bir gezi olmuş ellerinize sağlık arkadaşlar. doğa resimler ve ortam bir harika:cat: bu gezide olmayı çok isterdim ama kısmet birdaki gezide olmak dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Zaman ayırıp, resimlere bakıp, okuyup, yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst