[MT ADANA] Kapuzbaşı Şelale Gezisi

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Ya güzel türkiyemin ne güzel yerleri var. Süper yer, süper gezi , süper insanlarla birleşince Herşey süper olmuş. Tekerinize, emeğinize sağlık :cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
ellerinize sağlık güzel bir gezi olmuş emegi geçen abilerimize teşekürler.:bounce::bounce:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Güzel gezi olmuş. Kapuzbaşı güzel bir yer. Yolunuz açık olsun arkadaşlar.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
bu sene çukurova bölgesi komple kapıza akmış heralde elinize sağlık harika yerler oraları.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
gezi her zamanki gibi güzel olmuş ama, yemek mevzuu biraz zayıf gibi göründü:p yoksa yanılıyormuyum. Bu arada tüm Adanaya selamlar, eylül sonuna doğru inşallah motorumla tekrar adanada olacağım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
RESİMLERİN DEVAMI
DSC01604.jpg

DSC01605.jpg

DSC01606.jpg

DSC01607.jpg

DSC01608.jpg

DSC01609.jpg

DSC01610.jpg

DSC01611.jpg

DSC01613.jpg

DSC01615.jpg

DSC01616.jpg

DSC01618.jpg

DSC01627.jpg

DSC01628.jpg

DSC01629.jpg

DSC01632.jpg

DSC01633.jpg

DSC01635.jpg

DSC01637.jpg

DSC01638.jpg

DSC01640.jpg

DSC01648.jpg

DSC01649.jpg

DSC01651.jpg

DSC01652.jpg

DSC01654.jpg

DSC01659.jpg

DSC01664.jpg

DSC01673.jpg

DSC01675.jpg

DSC01679.jpg

DSC01681.jpg

DSC01686.jpg

DSC01687.jpg

DSC01688.jpg

DSC01689.jpg

DSC01690.jpg

DSC01691.jpg

DSC01692.jpg

DSC01693.jpg

DSC01694.jpg

DSC01697.jpg

DSC01698.jpg

DSC01699.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
çok güzel bir gezi çok güzel yerler bir kaç hafta öncede biz kapuzbaşı gezisi yapmıştık ellerinize sağlık
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geziye araba ile katılarak arkadaşlara yol desteği vermek zorunda kaldım :salut:
Vınlayan 600F'ler, hırlayan GS'ler o virajlı yollarda içimi eritmedi değil.

Söylemeden geçemeyeceğim; ne kadar sanatçı ruhlu abiler varmış içimizde. Gece yarısına kadar ne sanat müziği söylediler, ağzım açık kaldı. Hüseyin'in suflesi ile Haluk Albayım, Mustafa ve Bora abi bir başlıyorlar sormayın. Dillerine sağlık.

Adana'dan gitmek isteyenler Pozantı'yı geçince Çamardın'a dönecekler. Yahya'lıyı geçip Kapuzbaşı'na sağa dönecekler. Yol sizi götürür nasıl olsa :cat: 286km; 600F kullanıyorsanız merak etmeyin her 10km'de benzinci var :queen:

100_2310.jpg


Bo Derek görse kıskanır valla :bounce:

Son Söz: 10½ değil 11½ kişiydik :cat:


BO DEREK değil yaw ...antonyo.....antonyo...
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
46
gezi çok güzel olmuş fotoğaflar da harika emeğinize sağlık nice kazasız belasız gezilere inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst