Geziye araba ile katılarak arkadaşlara yol desteği vermek zorunda kaldım :salut:
Vınlayan 600F'ler, hırlayan GS'ler o virajlı yollarda içimi eritmedi değil.
Söylemeden geçemeyeceğim; ne kadar sanatçı ruhlu abiler varmış içimizde. Gece yarısına kadar ne sanat müziği söylediler, ağzım açık kaldı. Hüseyin'in suflesi ile Haluk Albayım, Mustafa ve Bora abi bir başlıyorlar sormayın. Dillerine sağlık.
Adana'dan gitmek isteyenler Pozantı'yı geçince Çamardın'a dönecekler. Yahya'lıyı geçip Kapuzbaşı'na sağa dönecekler. Yol sizi götürür nasıl olsa :cat: 286km; 600F kullanıyorsanız merak etmeyin her 10km'de benzinci var :queen:
Bo Derek görse kıskanır valla :bounce:
Son Söz: 10½ değil 11½ kişiydik :cat: