- Katılım
- 28 Ocak 2006
- Mesajlar
- 524
haftasonu bende iskenderundaydım keşke haberim olsaydı geldiğinizden, size bi döner ısmarlardım 
haftasonu bende iskenderundaydım keşke haberim olsaydı geldiğinizden, size bi döner ısmarlardım![]()
sevgili hasan ve erhan antakya gezinizde sizleri tesadüf gördüm sizleri agırlamayı ve sizlerleri gezdirmegi gercekten çok isterdim..sizlere durumu azda olsa anlattım ve Hatayımızı ziyaret ettiginiz ve tanıttıgınız için sizlere teşekkür ediyorum.sevgiyle dostça kalın