[MT Adana] 3 Gün Antakya (Hatay) Gezisi

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
haftasonu bende iskenderundaydım keşke haberim olsaydı geldiğinizden, size bi döner ısmarlardım :)
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
sevgili hasan ve erhan antakya gezinizde sizleri tesadüf gördüm sizleri agırlamayı ve sizlerleri gezdirmegi gercekten çok isterdim..sizlere durumu azda olsa anlattım ve Hatayımızı ziyaret ettiginiz ve tanıttıgınız için sizlere teşekkür ediyorum.sevgiyle dostça kalın
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
bu haftasonu yine gidebiliriz diye vaad vermişti ama nerdee... :) ben gidiyorum iskenderuna döner isteyen arkamdan gelsin :)
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
harika bir gezi olmuş silere sevgi ve selamlar.hasan durumu biliyorsun keşke önceden haberim olsaydı daha farklı olurdu
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
sevgili hasan ve erhan antakya gezinizde sizleri tesadüf gördüm sizleri agırlamayı ve sizlerleri gezdirmegi gercekten çok isterdim..sizlere durumu azda olsa anlattım ve Hatayımızı ziyaret ettiginiz ve tanıttıgınız için sizlere teşekkür ediyorum.sevgiyle dostça kalın

sağol merih. iskenderun var aklımızda ama hava şartları son haftalarda bizi bayağı etkiledi.

o döneri yiyecem....... ne zaman bilinmez ama :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
ADAŞ antalyadan döndükten sonra birtürlü arayamadım gezi ile ilgili de yorum yapamadım internet arzalı olunca da zaman uzadı sizlere misafirperverlik yapamadım yarım kaldı üzüldüm. HATAYI'ın güzel karelerini birleştirip belgesele dönüştürmüşşünüz ERHAN'da fotolarda pek sessiz kalmış Hatay turizimcileri size çoksey borçlu bunu telafi etmeleri gerekir SEZEN HASAN ERHAN iyibir üçlü olmuşşunuz yeni gezilerde birlikte olmak dileğiyle.adaş yarin 19 mayısta kahraman maraş gezimiz var katılabilirsiniz.KAHRAMAN MARAŞ(tarih,baraj,termal havuz,ve dondurma)bekleriz.selamlar
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Hasan abi bizi karşılayıp ilk gün ilgilenmen bile yetti bize. Sağolasın. İnşallah beraber gene güzel geziler yaparız.

K.Maraş'a gelmek isterdim ancak iş yerinden arkadaşlarımı gezdirecem diye söz verdim. Bu haftasonunu onlara ayırdım. Başka zaman inşallah.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hep derlerdi Doktor motor büyütürse unutur bizi die inanmazdım :) çoktan unutmuş :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@Tequ Mali özledik seni bu Çarşamba kulübe gelsene. Sohbet ederiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel tebrik ederim.
Fikrimi sorarsanız, Antakya Dünyanın en güzel şehirlerinden biridir.
Antakya'da 7 yıl kaldım ve doyamadım.
Sevgiler.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hasan abi 1 aydır İzmirdeydim az önce geldim bu hafta görüşürüz burdayım artık
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
tebrik ederim çok doyurucu bir gezi olmuş. benzerinde haber verirsen gelirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst