[MT Adana] 3 Gün Antakya (Hatay) Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@ahmet-meloş Teşekkürler. Tuzda tavuk gerçekten güzeldi :)

@ohyeah Evet kısmet olmadı beraber gezmek. İnşallah başka bir zaman gezme fırsatımız olur. Teşekkürler.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ne diyeyim Hasan sana helal olsun başka söz bulamıyorum herşey mukembel sanki bir an kendimi oralarda hissettim anlatım ,fotolar sizler harikasınız emegınıze saglik o fatolari yuklemek başli başina bir sorun allah yolunuzu acık eylesın kaza bela vermesin Gaziantep MT den sevgiler....:cat: :cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer: ::thanks: ::thanks:
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
@qrar 3 günde rodaj nasıl yapılır diye başlık açsaydınız daha iyi olmaz mıydı? :)
iyi km devirmişsiniz anlaşılan...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
@qrar 3 günde rodaj nasıl yapılır diye başlık açsaydınız daha iyi olmaz mıydı? :)
iyi km devirmişsiniz anlaşılan...

km bazında gezimiz aman aman çok değildi yaptığımız 3 şey vardı
1-motosiklet sürmek
2-yemek yemek
3-tarihi mekanları gezmek

sonra yine
1
2
3
sonra yine........:)

@erhan motor da yakışmış beeee. Allah kazasız belasız eskitmek nasip etsin... Uzun yıllar kullanılacak bi motosiklet...

@erhan motorun harika hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin güle güle binmek nasip etsin selamlar

murat ahmet çok teşekkür ederim. allah herkese gönlündeki motosiklete sahip olmayı nasip etsin.


bu arada tam 7 gün oldu plakayı takıp yollarda boy göstermeye başlıyalı ve şu an 1295 km oldu...... biraz fazlamı kullanıyorum ne:p
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
qrar' Alıntı:
bu arada tam 7 gün oldu plakayı takıp yollarda boy göstermeye başlıyalı ve şu an 1295 km oldu...... biraz fazlamı kullanıyorum ne:p

Sen yaza kadar 10.000 bakımını da yaptırırsın. Feda olsun sana km'ler Erhan. Güle güle bin. Allah kaza bela vermesin. Selamlar.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
süpersiniz züpersiniz valla manyak bir gezi olmuş herzamanki gibi bu arada erhan yeni motorun hayırlı olsun gerçekten yakışmış şu tuzda tavuk olayını gerçekten merak ettim ya...
inşallah başka gezilerde bende sizlerle olurum elineze sağlık
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
benden de fotolar olsun ama demi.....

hasan güzelce anlattı bolca fotoğraflarını ekledi. ben ise özet geçmek ve bakmaktan zevk alacağınızı düşündüğüm fotoğrafları eklemek istiyorum.

payas kalesi:


kalenin etrafındaki hendek gerçekten çok ilginç ve görülmeye değer.







kervansaray:







sarı selim cami:



yaşlı zeytin ağacı:





belen kırıkhan arasında badem araklama işini bu manzara eşliğinde yapıyorduk...


Beyazid-i bestami Hz. türbesi:





reyhanlı gölü ve ben, tam arkam ise suriye:


tuzda tavuk:





antakya lahiti:













Aziz Pierre Kilisesi:





antakya kalesinden şehir manzarası:







titus tüneli:





habib-i neccar camii:









katolik kilisesi:







ortadoks kilisesi:











artık dönüş yolu ama gezilecek mekanlar da var sırada:







bakras kalesi:













daha sonra payasa gittik. gerçi öncesinde iskenderunda döner yiyecektik amma hasan kendini fazla yola kaptırınca unuttu pas geçti. bende kırmızı ışığa yakalandım ve adamı anca iskenderun çıkışında yakaladım. ve tüm gün aç sefil motosiklet sürmek zorunda kaldım. ahhh hasan alacağın olsun.....:rendeer:

son olarak issos harabeleri:



hatay da ilk gün bizi ağırlayan ve gezdiren , hasan çolakefe ve celal abiye sonsuz teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

@AYDEMİR Sağolasın. Cümlemizin yolu açık olsun. Allah korusun.

@M07em936 Evet tam belgesellik oldu. 1 gün daha kalsaydık tam bir Antakya rehberi olabilirdi. Gezemediğim bir kaç yer için tekrar gideceğim :)

@adaminbiriyim Ali naber nerelerdesin üstat. Hiç sesin çıkmıyordu meraklandık. Kendine iyi bak.

Hasan Çolakefe ve Celal abiye tekrar teşekkürler ayrıca eski dostum Merih'de bizle görüşmek için mesaj bırakmıştı. Kendisiyle az da olsa görüşme fırsatımız oldu. Kendisine de burdan tekrar selamlar.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
abi çok güzel gezi olmuş yine tarihi bişeler bulmusun kendine .paylaşım için saol

ama sanırım antakyaya gidipte künefe yemeden geri dönmüşsün çok büyük eksik
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine mükemmel bir gezi,yine muhteşem fotolar ve manzaralar.ellerinize,yüreklerinize,tekerlerinize sağlık.çok büyük keyif aldığınız her halinizden belli.erhan kardeşimin motoruda çok güzelmiş.güle güle,kazasız belasız kullanması dileklerimle.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
yine mükemmel bir gezi,yine muhteşem fotolar ve manzaralar.ellerinize,yüreklerinize,tekerlerinize sağlık.çok büyük keyif aldığınız her halinizden belli.erhan kardeşimin motoruda çok güzelmiş.güle güle,kazasız belasız kullanması dileklerimle.

çok teşekkür ederim.

ehliyet sınavıda bitti. ne zaman aramızda göreceğiz sizi?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
aldım aldım dün cebime koydum ehliyetimi.en kısa sürede gezilere katılmak istiyorum.tamda mevsimi geldi.yaşanan bu keyfi paylaşmak istiyorum.sevgilerimle
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
gezi harika olmuş kıskandım valla ama yaşım geregince evde oturmamı uygun görüyorlar kızmazsanız eger bi kaç resmide pcye kaydettim

daha nice gezilere saglıklı ve başarılı bi şekilde imza atarsınız
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bu gezide, motosikletleriniz sadece ulaşım aracı değil ; aynı zamanda "Zaman Makinası" oldu. Sizleri ve sizin sayenizde bizleri de tarihe götürdü.
Elinize emeğinize sağlık. Daha nice tarihsel ve uzun yollara... :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hasan abi doktorun motorunu görim die girdim başlığa içim daraldı çıktım :mrgreen: hayatım boyunca realde göremediğim kadar taşı sanalda bana gösterdiğin için tşk ederim:)
şaka bi yana ii gezmişsiniz tebrik ediyorum hepinizi tektek

km bazında gezimiz aman aman çok değildi yaptığımız 3 şey vardı
1-motosiklet sürmek
2-yemek yemek
3-tarihi mekanları gezmek

sonra yine
1
2
3
sonra yine........:)





murat ahmet çok teşekkür ederim. allah herkese gönlündeki motosiklete sahip olmayı nasip etsin.


bu arada tam 7 gün oldu plakayı takıp yollarda boy göstermeye başlıyalı ve şu an 1295 km oldu...... biraz fazlamı kullanıyorum ne:p

düzeltiyorum
1.Tarihi mekanları gezmek
2.Tarihi mekanları gezmek
3.Tarihi mekanları gezmek/yemek yemek
bunları görebildim ben yok motor falan:p
bu arada hayırlı olsun abi. daha iyileri benim olsun inş. :)

çok teşekkür ederim.

ehliyet sınavıda bitti. ne zaman aramızda göreceğiz sizi?

son ekleme :ben daha yeni sınava girdim:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
walla süper gezi olmuş.. emeklerinize sağlık... tek kelimeyle süpersiniz...
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
9
Her zamanki gibi cok güzel bir gezi olmus, senelerden beri gidip gezmek istedigim yerler ama bi türlü nasip olmadi. Sayenizde en azindan resimlerde gördüm :cat:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
ya harika gezi antakyalıyım ama imrenerek okudum ve izledim ...
aen meşhur yemeklerride yemişsiniz afiyetler olsun......
tekrar bekleriz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst