- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
BMW'nin motorlarının kalitesi ortada sanırımO yüzden yanıt yazmama gerek yok
![]()
my sistırım kalite diyosun ama 1 aaaaaavroo kaç türkiş pezeto haberin yok galiba...İyi o zaman Ferraride kalite...Hatta Bugatti veyron daha kalite...ama alamıyoruz işte...kaliteye en çok yaklaştığın yer önemli olan detay...
kapişşş prozac kardiş...