MT 2006 - En iyi motosiklet firması

MT 2006 - En iyi motosiklet firması

  • Asya Motor

    Oy: 17 1.5%
  • Beldeyama (Yamaha)

    Oy: 133 11.3%
  • Bmw Türkiye

    Oy: 95 8.1%
  • Çelik Motor

    Oy: 8 0.7%
  • Daytona Motor

    Oy: 3 0.3%
  • Demaks

    Oy: 3 0.3%
  • Global Motor (Hyosung)

    Oy: 79 6.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 48 4.1%
  • Honda Türkiye

    Oy: 429 36.6%
  • İCM Motor (Jinlun)

    Oy: 7 0.6%
  • Kanuni

    Oy: 53 4.5%
  • Korlas

    Oy: 16 1.4%
  • Mondial

    Oy: 65 5.5%
  • Motomax

    Oy: 35 3.0%
  • Mototal

    Oy: 17 1.5%
  • Mototaş

    Oy: 11 0.9%
  • Otosever

    Oy: 10 0.9%
  • Özen Motor

    Oy: 8 0.7%
  • Samura Motor

    Oy: 1 0.1%
  • Spormoto

    Oy: 6 0.5%
  • Suzuki Türkiye

    Oy: 64 5.5%
  • Süleyman Memnun MX

    Oy: 6 0.5%
  • Yellow Rock (Regal-Raptor)

    Oy: 28 2.4%
  • Z-moto (Kawasaki)

    Oy: 30 2.6%

  • Kullanılan toplam oy
    1,172
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
hehe birisi hondanın yedek parcasına ucuz demiş :D arkadasım bilmiyosun galiba honda yetkili servise gittin mi öpüyo :p he tamam lafım yok cok kaliteli ve iyi hizmet veriyo ama gercekten biraz pahalı :D
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
2007 deki fiyatlari, kampanyalari ve servis hizmetleriyle tabiki honda :cat:

Hehe hemen atladim, basligin konusu 2006 diye basliyormus. Hortlama durumu yani :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
38
Hangisi olduğu hakkında kesin bişi söleyemem ama kesinlikle Honda değil.. Bir ayda bir parça gelmez mi!! Gelmiyor işte..
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
%35,92 honda birinci, z-moto ya kim oy vermiş acaba? kendileri mi?
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
honda gerçekten iyi

adamlar 3 gün içinde parçayı getiriyo bekleme derdi az

hele izmir de isen kawasaki ve suzuki de yandın
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
144
arkadaşlar yarın motor almayı düşünüyorumda honda otosevere gösterebir miyim o işe bakayorlar mı yoksa sadece satış mı yapıyorlar

ayrıca randevu almak gerekir mi
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
benim motorun servisi mondialle ortak bikere götürdüm sade yağını değiştirmişler yaw servisiz diye geçiniyolar. buji yandı 2 hafta sonra servise girdikten.insan bakmazmı yav bir anahtarlık işi var bende onlara kızıp kanuniye götürüyorum saolasınlar herşeyine bakıyolar.parça konusunda kendim temin ediyorum direkt istanbuldan bir kaç servise baktım bayaa kar koyuyorlar üzerine.en geç 5 günde ulaşıyor eve. ben kanuniden memnunum ama benim gittiğim servis en iyi 2.servis seçilmiş kanuni servisleri arasından hepsi aynı mı bilemem.bence servisten çok usta önemli muhabbetin iyise ustayla çok güzel bakım yapılıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
15
Ferco motor yazmayı unutmuşsunuz 6 markanın distribitörüdür gerek satış gerekse satış sonrası hizmetleri üstün kalitededir. Motosiklet kültürünün oluşmasında büyük katkıları vardır. Nasıl unutursunuz hayret bişey ya
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
:cat:honda motoru gerçekten iyi.Arıza çıkarmıyor.Bu japonlar iyi anlıyor bu işten.Araba aldık kardeşe honda cıvıc 14 is gerçekten müthişşş.honda farkını belli ediyorr
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
yav 2008 bitiyor bu anketi güncellemek lazım.2008 yılının eniyi motosiklet firmasını seçelim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
BENCE ADINI BİLE YAZMAYA KORKTUKLARI HER ŞEY KYMCO DA zira kymco nun üstünlüğü tartışılmaz yaşanır...........
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
52
hondanın üztüne tanımam zamanında bizde honda jenaratörcüsüydük hiçbir zaman bizi hiç biri yarı yolda bırakmadı o zamanlar babamda zaten 600 rr var idi
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En iyisi yok, iyisi Kymco,Honda,Yamaha ve sonra diğerleri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst