Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hehe birisi hondanın yedek parcasına ucuz demiş arkadasım bilmiyosun galiba honda yetkili servise gittin mi öpüyo he tamam lafım yok cok kaliteli ve iyi hizmet veriyo ama gercekten biraz pahalı
benim motorun servisi mondialle ortak bikere götürdüm sade yağını değiştirmişler yaw servisiz diye geçiniyolar. buji yandı 2 hafta sonra servise girdikten.insan bakmazmı yav bir anahtarlık işi var bende onlara kızıp kanuniye götürüyorum saolasınlar herşeyine bakıyolar.parça konusunda kendim temin ediyorum direkt istanbuldan bir kaç servise baktım bayaa kar koyuyorlar üzerine.en geç 5 günde ulaşıyor eve. ben kanuniden memnunum ama benim gittiğim servis en iyi 2.servis seçilmiş kanuni servisleri arasından hepsi aynı mı bilemem.bence servisten çok usta önemli muhabbetin iyise ustayla çok güzel bakım yapılıyor
Ferco motor yazmayı unutmuşsunuz 6 markanın distribitörüdür gerek satış gerekse satış sonrası hizmetleri üstün kalitededir. Motosiklet kültürünün oluşmasında büyük katkıları vardır. Nasıl unutursunuz hayret bişey ya
:cat:honda motoru gerçekten iyi.Arıza çıkarmıyor.Bu japonlar iyi anlıyor bu işten.Araba aldık kardeşe honda cıvıc 14 is gerçekten müthişşş.honda farkını belli ediyorr
hondanın üztüne tanımam zamanında bizde honda jenaratörcüsüydük hiçbir zaman bizi hiç biri yarı yolda bırakmadı o zamanlar babamda zaten 600 rr var idi