MT 2006 - En iyi motosiklet firması

MT 2006 - En iyi motosiklet firması

  • Asya Motor

    Oy: 17 1.5%
  • Beldeyama (Yamaha)

    Oy: 133 11.3%
  • Bmw Türkiye

    Oy: 95 8.1%
  • Çelik Motor

    Oy: 8 0.7%
  • Daytona Motor

    Oy: 3 0.3%
  • Demaks

    Oy: 3 0.3%
  • Global Motor (Hyosung)

    Oy: 79 6.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 48 4.1%
  • Honda Türkiye

    Oy: 429 36.6%
  • İCM Motor (Jinlun)

    Oy: 7 0.6%
  • Kanuni

    Oy: 53 4.5%
  • Korlas

    Oy: 16 1.4%
  • Mondial

    Oy: 65 5.5%
  • Motomax

    Oy: 35 3.0%
  • Mototal

    Oy: 17 1.5%
  • Mototaş

    Oy: 11 0.9%
  • Otosever

    Oy: 10 0.9%
  • Özen Motor

    Oy: 8 0.7%
  • Samura Motor

    Oy: 1 0.1%
  • Spormoto

    Oy: 6 0.5%
  • Suzuki Türkiye

    Oy: 64 5.5%
  • Süleyman Memnun MX

    Oy: 6 0.5%
  • Yellow Rock (Regal-Raptor)

    Oy: 28 2.4%
  • Z-moto (Kawasaki)

    Oy: 30 2.6%

  • Kullanılan toplam oy
    1,172
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
BMW'nin motorlarının kalitesi ortada sanırım :) O yüzden yanıt yazmama gerek yok :p

my sistırım kalite diyosun ama 1 aaaaaavroo kaç türkiş pezeto haberin yok galiba...İyi o zaman Ferraride kalite...Hatta Bugatti veyron daha kalite...ama alamıyoruz işte...kaliteye en çok yaklaştığın yer önemli olan detay...

kapişşş prozac kardiş...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
"En iyi firma" anketi ile bu söylediğinin ne alakası var ya? Sen başlığın ilk mesajını okumuyor musun?

En ucuz demiyor :p Hayret bir şey haa.. Sana bir de tercüman lazım sanırım :p
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
oyum Hondaya ama hyosungumuzuda üst sıralarda görmek isterim ki bunu hakediyor...
 
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
6
tabiki zongshen

bence şu ana kadar dogma büyüme çin malı olupta en saglam motorlardan biri
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Altan motor unutulmuş burada Suzuki - Sym - Regal Raptor yetkili servisi
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu topic cok tartışılacakkk.... Ama Honda önde... "Honda, o hep önde" :p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
BMW'nin motorlarının kalitesi ortada sanırım :) O yüzden yanıt yazmama gerek yok :p

BMW de servise pek ihtiyaç duyulmuyor ki :queen:BMW fabrikasının girişinde aynen şu yazıyor DAHA İYİSİNİ TANRI YAPAR ama benim cbr kırmızı halı üzerinde servise girdi ve tek tek ne yapılacağı bakımda bana anlatıldı ve serviste de istersem motorumun başında durabileceğim söylendi ki öylede yaptım :cat: kawasakiye gelince yedek parçada bi sıkıntı var:farao:
+ çok pahalı sorduğum kadarı ile :silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
benim cbr kırmızı halı üzerinde servise girdi ve tek tek ne yapılacağı bakımda bana anlatıldı ve serviste de istersem motorumun başında durabileceğim söylendi ki öylede yaptım :cat:

ben de katılıyorum... hatta yeni aldığım ön camı adamla beraber taktık , bundan güzeli mi var.. :cat: :cat: :cat: hatta 4.000 bakımda far ampullerimi değiştirip para da almadılar :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haydı yanlıslıkla honda yazacama moındıalı yazdımmm
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
21
o aman niye dist.kızgınım dersin

motomax firması gayet başarılı
servisten çıkmayan motora öyle konaklama felan motor tahsis usulleri yok ama 24saat parça garantisi,cargoyla da 3günde elinde
tamam da neden motosiklet kısmına yazdığın yazıyı düzeltmeden motomax ı methediyosun.Nick inin altına distribütöre kızdığından motoru satıcam demişsin.Çelişki değil mi?
 
Katılım
29 Ara 2006
Mesajlar
17
KAWASAKI ama !!!

Z-MOTO nun biraz daha aktif çalışması ve özellikle satış sonrası hizmetlere ve satış sonrası ağına önem vermesi gerekir.Sağlam motor kabul ama bi yedek parça fiyat ayarlaması yapılmalı, site sürekli güncellenmeli, müşterilere kampanyalar düzenlenmeli...vs..vs
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
benım motorum çelık ve en buyuk hasırında bıle 24 saat teslım ettı ve ıscılıgıde guzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst