MT-03 Hayırlı olsun EliteXC (erdem)

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bur-k@ önce denemeni tavsiye ederim beklentiler farklı olabilir.

virajların keyfini çıkartacak şehir içinde kıvrak olacak bide dik oturulcak bir makine tabi tek bir problem kalıyo geriye tecrübe.... :wiinkk: unutmadan sanırım yüksek olmalı motosiklet trafikte diğer araçlara yüksekten bakmak nasıl bir duygu :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İnternet hepyanıltır beni...netten bu motor bu kadar çekici değildi...

ama fotoları görünce detayları görünce harbiden hoş makina diye düşünüyorum...

hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Erdem'cim, hayırlı olsun, güle güle bin..

Güzel motor, yakışıklı.. Bi tur verirsin artık..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çok güzel bi tercih. hele kampanyalı fiyatı da iyice cazip...
güle güle kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah...
bu arada artık izmirde olamamakla birlikte yakında dönmek ümidiyle tüm izmir mt'ye selam....
:)
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
toptan tşk vay be :p sayfayı doldurdun be indir indir aşağı bitmedi :queen:

Valla sen aşağı indir indir bitmedi ben yaza yaza bitiremedim.
:p

dynner Teşekkür ederim :cat::cat::cat:

Tequ İnşallah turlama şansında olur. XT66R kadar toprak kabiliyeti olması mümkün değil yada XT66X kadar. Genede çok eğlenceli.

Endurocu01 Teşekkür ederim. :cat::cat::cat:

APV41 Cengiz Abi sen motoru boşver benim canım sıkılıyor bi bilsen.
Hehehe torkmu o ne senin motorun yanında oyuncak gibi kalır MT03. Senin motor bam güm çaf yaparken benimki daha pat çat yapıyo abi.:p

bur-k@ Çok keyifli bişey, keyfden arabalar bile bakmak aklıma gelmiyor.
Yüksekliği pek iddialı değil bir XT660X veya R kadar. Amortisör çalışma mesafeleri 130mm ve 120mm topu topu.

mete_han Herşey üstüne binene kadar. Göründüğünden çok daha zevkli bir motosiklet.

hızlıcesi2 Çok sağol abi, amin.

Rigel Sağol Berkant Abi, beğendiğine sevindim. bakalım Muhlis Abi ne diycek. ne demek abi senin Suzi ile gezerler artık....

chopperrider Teşekkür ederim. Fiyatıda kendide gferçekten çok cazip. GS500 kadar hızlı olmasada son sürati, daha zevkli bana göre....
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
EliteXC hani nerde resimler kimde ?????

:p:p:p

Sakin olun nefesinizi tutun:p
Geliyor geliyooooorrr :cat::cat::cat:

dscf0976hj3.jpg


dscf0977ut0.jpg


dscf0978wu6.jpg


dscf0979ke9.jpg


dscf0980fi7.jpg


dscf0981br9.jpg


dscf0983zv7.jpg


dscf0985ye7.jpg


dscf0987ee5.jpg


dscf0988hl0.jpg


dscf0989en3.jpg


dscf0990ig7.jpg


dscf0991vn0.jpg


dscf0992wy0.jpg


dscf0993ex9.jpg


dscf0994uh3.jpg


dscf0995ld4.jpg


dscf0996lp7.jpg


dscf0997rn6.jpg


dscf0998lw2.jpg


dscf0999ju2.jpg


dscf1001sr4.jpg


dscf1002hu8.jpg


dscf1003pr3.jpg


dscf1004xg8.jpg


dscf1005mf8.jpg


dscf1006sy1.jpg


dscf1007ib9.jpg


dscf1008gd1.jpg


dscf1009dy2.jpg


dscf1010ci5.jpg


dscf1011ui9.jpg


dscf1014nr8.jpg


dscf1015fe5.jpg


dscf1017uh6.jpg


dscf1018ws9.jpg


dscf1019hd2.jpg


dscf1021pg6.jpg


dscf1022qy1.jpg


dscf1023zy6.jpg


dscf1024bi8.jpg


dscf1025qz5.jpg


dscf1026uy5.jpg


dscf1027sy5.jpg


dscf1028gx2.jpg


dscf1029uf3.jpg


dscf1030vu6.jpg


dscf1031qf2.jpg


dscf1032of5.jpg


dscf1033qj4.jpg


dscf1034en5.jpg


dscf1035bt1.jpg


dscf1037ke6.jpg


dscf1040vi7.jpg


dscf1041wf3.jpg


dscf1042ou9.jpg


dscf1044yl7.jpg


dscf1045ve5.jpg


dscf1046it1.jpg


dscf1047cl9.jpg


dscf1049om9.jpg


dscf1050tm2.jpg


dscf1053qf1.jpg


dscf1054ib7.jpg


dscf1055jq9.jpg


dscf1056wh7.jpg


dscf1057fz6.jpg


dscf1061ys0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şimdi buna arka çanta ister yan çanta ister yandık yine hediye kapısı açıldı masraftayız grup olarak :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nazar değebilir :)

güle güle , hayırlı olsun
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
tanrım tanım yarabbim süper rüya gerçekmi one Allah nazardan korusun tütütütü kırkbirmilyonkere maşallah...

kazasız belasız bol sürüşler hocam tekerin düz bassın :)
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
uglychild Plakası çıktıda rodajı bitince bi ben yapayım tek teker demi :cherry:

drinsu Çok teşekkür ederim. M800 kadar sükseye sahip olmasada benim gibi deliyi akıllandırmaya yetiyor.

karmacoma Rodajını keşke sen yapsaydın, motor ocağıma incir ağacı dikecek yakında. Deli gibi yakıyo :pr:

Ö.Z.E.R Yakıt sarfiyatı 600 km de yaklaşık 135YTL 97oktan. Tabi bu daha rodaj yakıtı. Akıllı uslu bir binişte 5000 devirin altında kullanımda çok daha makul olacak, ilerleyen zamanlarda onuda yazarım.
Titreşim konusuna gelince 5000 devirin üzerinde sürüşlerde titreşim var, yada hissediliyor diyelim. 5. vites 4000 devirde 100km hızla seyrederken gayet konforlu bir motosiklet. Bileklerimi uyuşturmadı fakat selesi biraz rahatsız. Rahatlık Piaggio Beverly'den sonra kesinlikle beklenilmemesi gereken bir konu.
Beverly'den sonra ancak bir Beverly o kadar rahat olabilir.

ulasoto Teşekkür ederim...

APV41 Çok sağolasın abi estafurullah düşünmen bile yeter. Yalnız ne çanta takılacak yeri nede tipi var. Ben sırt çantamla idere edicem artık. Depoüstü çanta bilem olmuyor. Depo plastik azcık :pale:
Bendekide şans, Bagaj zengini Beverly'den sonra bi ruhsat bile alcak bagajı olmayan motora biniyoz, garip bi iş:silent:

R3N Teşekkür ederim. Küçük bir nazarlık taktım, kendimde küçük bi nazarlık yaptım hehe. Plastik bir parçayı çatlattım oda benim nazarlığım olcak artık.

exorcist Teşekkür ederim. Fotoğrafları üstüne oturduğunda cezbettiğinden daha az cezbediyor insanı. Bi kere bile olsa herkesin denemesini tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin darısı olmayanların başına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst