- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
Bu aralar sahip olduğum Yamaha R25'i satıp daha torklu, şehir içerisinde çok keyif alabileceğim ve son hızının yüksek veya düşük olmasına önem vermediğim bir motosiklet almayı düşünüyorum. Bu konuda görüşlerinizi almak istedim.
Elimde 15 bin tl gibi bir rakam var ve dediğim gibi torklu, grenajsız ve keyifli bir motosiklet arıyorum. Çevremden 600f, Er6n-f veya Drz400 almam için öneriler geliyor fakat benim en yakın olduğum motosikletler Mt 03 ve Xt 660x. Bildiğim kadarıyla aynı motor bloğunu kullanıyorlar. Xt 660x'i deneme fırsatım oldu ve çok keyif aldım, sürüş özellikleri olarak tam istediğim gibi bir motosiklet olduğuna kanaat getirdim. Fakat ikici el Xt'lerin kilometrelerinin yüksek olması, hor kullanılmaya daha müsait olması nedeniyle temizine pek rastlamamam nedeniyle benzer karakteristik özelliğe sahip olduğunu duyduğum Mt 03 modeline yöneldim. İkinci ellerine baktığımda ise Xt'ye göre daha temiz kullanılan bir model.
Titreşim olduğunu biliyorum fakat çok rahatsız edici olmadığını çoğu yerden duyuyorum fakat bu konu benim için problem değil. Yukarıda da behsettiğim gibi torklu, düşük devirleri dolu dolu olan ve başıma çok dert açmayacak motosiklet arayışındayım.
Evet bu motosikletten çevrede pek yok fakat illa ki arkadaşında olan, sahibi olan veya deneme fırsatı bulmuş biri vardır. Sizce Mt 03 nedir, ne değildir? Şimdiden teşekkür ederim.
Bu aralar sahip olduğum Yamaha R25'i satıp daha torklu, şehir içerisinde çok keyif alabileceğim ve son hızının yüksek veya düşük olmasına önem vermediğim bir motosiklet almayı düşünüyorum. Bu konuda görüşlerinizi almak istedim.
Elimde 15 bin tl gibi bir rakam var ve dediğim gibi torklu, grenajsız ve keyifli bir motosiklet arıyorum. Çevremden 600f, Er6n-f veya Drz400 almam için öneriler geliyor fakat benim en yakın olduğum motosikletler Mt 03 ve Xt 660x. Bildiğim kadarıyla aynı motor bloğunu kullanıyorlar. Xt 660x'i deneme fırsatım oldu ve çok keyif aldım, sürüş özellikleri olarak tam istediğim gibi bir motosiklet olduğuna kanaat getirdim. Fakat ikici el Xt'lerin kilometrelerinin yüksek olması, hor kullanılmaya daha müsait olması nedeniyle temizine pek rastlamamam nedeniyle benzer karakteristik özelliğe sahip olduğunu duyduğum Mt 03 modeline yöneldim. İkinci ellerine baktığımda ise Xt'ye göre daha temiz kullanılan bir model.
Titreşim olduğunu biliyorum fakat çok rahatsız edici olmadığını çoğu yerden duyuyorum fakat bu konu benim için problem değil. Yukarıda da behsettiğim gibi torklu, düşük devirleri dolu dolu olan ve başıma çok dert açmayacak motosiklet arayışındayım.
Evet bu motosikletten çevrede pek yok fakat illa ki arkadaşında olan, sahibi olan veya deneme fırsatı bulmuş biri vardır. Sizce Mt 03 nedir, ne değildir? Şimdiden teşekkür ederim.