Motosikletsever köpiş ZİLLİ :))

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bugün mt esk. den gamze arkadaşım ile beraber parkta buluştuk :)
Zilli ile dışarı çıkmışlardı :mrgreen:
Ben de zilliyi sevmek için limuzinle yanlarına gittim :wiinkk:
Az biraz oturduktan sonra zilli tutturdu "Ben limuzine bineceğim." diye :cyclopsan
Biz de kıramadık motosiklet sever köpişi :cherry:
Buyrun resimleri :cat:


300420075zv1.jpg


300420076xu0.jpg


3004200710ht8.jpg


3004200713ub6.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Evet güzel bir köpek,birde bindirip gezdirirseniz keyfine diyecek olmaz.Rüzgarda kulaklarını uçurmaya bayılırlar.:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anam anam .................
ne güzel bişi o öle yarın bende yapcam bunu aksam koyarım resımlerı:mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Ama zilli motordan biraz ürkmüş gibi görünüyor. Daha çok 4 tekerci gibi geldi bana:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aytac Aman Dikkat Ben Bazen Belleyi Atiorum Onumede Kedi Gorunce Deliriyor
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de kontesi gezdiriyorum böyle... Depo üstünde gezmeye bayılıyor... Ama o bir kedi :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Ama zilli motordan biraz ürkmüş gibi görünüyor. Daha çok 4 tekerci gibi geldi bana:mrgreen:

tek tekerci de çaktırmıo :mrgreen:

Ben de kontesi gezdiriyorum böyle... Depo üstünde gezmeye bayılıyor... Ama o bir kedi :)

kedi medi bizim içim motosiklet sevmeleri önemli :cherry:
sen de bu şekilde fotolarını paylaşırsan sevinirim
ama dikkatli olun anlaştık :cat:

Aytac Aman Dikkat Ben Bazen Belleyi Atiorum Onumede Kedi Gorunce Deliriyor

yok zaten zilliyi bir daha ne zaman görürüm belli olmaz :salut:
o yüzden deneyemeyiz denesek bile 20 yi aşmayız herhalde :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Merak etme bazen canı sıkılıyo kendi atlıyor motordan ne de olsa kedi :mrgreen: Motorum şu an serviste alınca atarım kontesi öne çekerim fotolarını :)
Aslında benim için tam tersi , motosiklete binmesi önemli değil , kedi medi olması önemli :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Merak etme bazen canı sıkılıyo kendi atlıyor motordan ne de olsa kedi :mrgreen: Motorum şu an serviste alınca atarım kontesi öne çekerim fotolarını :)
Aslında benim için tam tersi , motosiklete binmesi önemli değil , kedi medi olması önemli :mrgreen:

:cat: :cat: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İHTİYAR;653803' Alıntı:
Depo üstü çantaya koyup fermuardan sadece başını çıkarırız düşmez.:wiinkk:

Üstelik arabaya binen ve emniyet kemerini takan köpek hiç görmedim.:queen:

Böyle gezdirebilirsiniz mesala:mrgreen:


Bide bölee tarz yaparsanız köpeğe tam olur:mrgreen:

bikers_dogs_20.jpg


bikers_dogs_01.jpg
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
resimler harika paylaşımınız için saolun:cat: birden çorlu gezisi dönüşü bize saldıran köpekler geldi aklıma deer_152 ve immigrant biliyor:queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yorumlarınız ve topiğe katkılarınız için teşekkürler arkadaşlar :cat:
aslında sahip olduğumuz hayvanların fotoğraflarını ya da bulduğumuz
motosiklet sever hayvancıkların resimlerini böle paylaşabiliriz.
komik oluolar. bakması çok eğlenceli :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst