- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
- Konu Yazar
- #1
bugün mt esk. den gamze arkadaşım ile beraber parkta buluştuk
Zilli ile dışarı çıkmışlardı :mrgreen:
Ben de zilliyi sevmek için limuzinle yanlarına gittim :wiinkk:
Az biraz oturduktan sonra zilli tutturdu "Ben limuzine bineceğim." diye :cyclopsan
Biz de kıramadık motosiklet sever köpişi :cherry:
Buyrun resimleri :cat:
Zilli ile dışarı çıkmışlardı :mrgreen:
Ben de zilliyi sevmek için limuzinle yanlarına gittim :wiinkk:
Az biraz oturduktan sonra zilli tutturdu "Ben limuzine bineceğim." diye :cyclopsan
Biz de kıramadık motosiklet sever köpişi :cherry:
Buyrun resimleri :cat:
