motosikletli magandalar

Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
siz değerli mt üyeleri, arkadaşlarım; saygılı, kurallara riayet eden, motosikletçinin hayatına değer veren; bir motosikletliyi asla bile bile tehlikeye sokacak hareketlerde bulunmayan motorcularsınız
sözlerim piyasada dolaşan ufak cc kullanıcılarına. hani şu iki gündür motor üzerinde olan, birkaç yıldır motosiklet kullandığı için çok uzun zamandır motosiklet kullandığını sanan; çok cesur, bıçkın delikanlılar..
son birkaç haftadır trafikte normal seyir halindeyken tam gaz bir şekilde ve sıfırlayarak, neredeyse sürtünerek; sağımdan, solumdan hiçbir uyarı yapmadan geçip bir ölçüde beni tehlikeye atıyorlar.
dün sabah birisinin peşine düştüm. hangimiz daha çılgın deyip bir de ben sıfırladım. benden kaçacak diye az kalsın arabalara yapışacaktı. yaptığım mantıklı mı, değil tabi. değil, ama ben zaten mantıklı bir adam değilim ki.. mantıklı birisi olsam gider ufak cc alır, geri kalan parayı da harcamam gereken onca yere harcarım. ama dedim ya, mantıklı bir adam değilim ben.. yanıma yaklaşanı tekmeleyip sokacağım bariyerlere, arabalara.. artık kafası mı kopar, kolu mu kopar, bacağı mı; bilemem..
arızayım olm ben. yaklaşmayın yanıma. baltalı motosikletçiyim, kötüyüm ben kötü!
çok doluyum mt, çok...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ufak cc ile alakası yok bahsettiğin durumun.
Daha 1 hafta önce sahil yolunda kıçımın dibinden, kafasında kask üstünde koruma olmayan öküzün teki, R1 le kafa kaldırarak geçti.
Altımda güçlü bir motor olsa, peşine düşüp ışıklarda verirdim ağzına biber gazını.
Fakat 250lik hyosungumla yetişemeyeceğimi bildiğim için, anasına bacısına dümdüz gittim.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
hakkın var kendilerini bişe zannedip sıfırdan geçmeler egzoz açmalar tam gaz gitmeler güya hava atma çabasındalar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu şerefsizler şehir dışına çıkıp şöyle köy , orman yolunda bi ağaca toslayıp can vermez ki?Gider şehir içinde gazı kökleyip çocuk , insan ezer.
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
Ufak cc ile alakası yok bahsettiğin durumun.
Daha 1 hafta önce sahil yolunda kıçımın dibinden, kafasında kask üstünde koruma olmayan öküzün teki, R1 le kafa kaldırarak geçti.
Altımda güçlü bir motor olsa, peşine düşüp ışıklarda verirdim ağzına biber gazını.
Fakat 250lik hyosungumla yetişemeyeceğimi bildiğim için, anasına bacısına dümdüz gittim.

bana hep ufak cc rastlıyor..
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Etrafta çok var bunlardan da
kafama bir şey takıldı tekme atıyım bariyerlere sürtsün demişsin eğer motorun üstündeyken tekme atarsan fizik kurallarına göre adamı ittiğin kadar kendini de aksi yöne itersin
aynştayn mod : off
aman diyim motordayken atma sağ çeksin orada döve döve öldür
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
bana hep ufak cc rastlıyor..

Nerelerde sürdüğünü bilmiyorum ama sürdüğün yerle de alakalı olabilir.
Mesela benim en çok kullandığım güzergah, caddebostan - kartal sahil yolu
Bu yolda hep zengin magandaları vardır.
Magandalığında altındaki motorun veya arabanın fiyatıyla, gücüyle vs. alakası yoktur.
Nasıl beyaz şahinli magandalar trafikte kol geziyorsa bir o kadar da bmw li mercedes li maganda var.
Aynı şey motor içinde geçerli...
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
Nerelerde sürdüğünü bilmiyorum ama sürdüğün yerle de alakalı olabilir.
Mesela benim en çok kullandığım güzergah, caddebostan - kartal sahil yolu
Bu yolda hep zengin magandaları vardır.
Magandalığında altındaki motorun veya arabanın fiyatıyla, gücüyle vs. alakası yoktur.
Nasıl beyaz şahinli magandalar trafikte kol geziyorsa bir o kadar da bmw li mercedes li maganda var.
Aynı şey motor içinde geçerli...

aksini iddia eden yok zaten..
magandalık; dil, din, ırk,cinsiyet, kap çanak ayırt etmese de bana ufak cc'ler rastlıyor.. teee sarıyer yeniköyden, eyüp'e kadar..

---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

Etrafta çok var bunlardan da
kafama bir şey takıldı tekme atıyım bariyerlere sürtsün demişsin eğer motorun üstündeyken tekme atarsan fizik kurallarına göre adamı ittiğin kadar kendini de aksi yöne itersin
aynştayn mod : off
aman diyim motordayken atma sağ çeksin orada döve döve öldür

sorun olmaz, zaten etki tepki ve sürüşe etki hesap edilir tekme atılırken.. ayağa kalkılır, motosiklet üzerine doğru yatırılırken tekme atılır. zincir ve balta kullanmayı da anlatacağım, ama sonra..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
benzer durumlar hepimizin başına geliyor. Ve ne yazıkki bu fındık beyinliler yüzünden toplumda bize de benzer kefeye koyularak bakılıyor. "Motorcu işte." gibisinden.

Benzer bir örnek, geçtiğimiz hafta grupça Düzce-Akçakoca gezisindeyiz. Bir duble yolda 9 motor ilerliyoruz, hızımız 80 civarı. Bir ara yoldan apaçinin teki çıktı, binmiş arkasına da yamağı, koruma kask hakgetire zaten. Egsozlar Allah ne verdiyse. vs. anlaşılmıştır. Bu tipler bizi gördü mü, gaza da geldi mi (Artık neyin gazıysa! Sanki biz aramızda yarış yapıyoruz da bize katılacaklar gerizekalılar) Hızımızı sabitlemiş gidiyoruz, yanımızdan bağırta bağırta varyete yapa yapa geçtiler. Tabi bizim grupta herkeste kaskın içinde aynı sözler tekrarlanıyor :cherry: Neyse gazını almıştır herhalde çocuklar bastı gitti. Canım benim... Az ilerde bir rampa var, yüksekçe bir tepe geçilecek. Aaa ne oldu arkadaşlar yüzünüz düşmüş, boğuldu mu motorunuz, kıyamam... :jocolor:

Vardığımızda herkesten aynı tepki: "Ulen ters bi anıma denk gelseydi de şöyle yanımdayken geçirseydim tekmeyi, bariyerlere soksaydım. En azından bundan sonra kask koruma takmalarına vesile olurdum."

Saygılar...
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
1 ay kadar önce scoter kullanan biri izmir sahil yolunda trafik var iken ben en sağdan gidiyorum temkinli olarak scoter lı arkdaşımız beni geçmek için akresyon yapıyor bende kendisine yol verdim ve geçti. ileride bir lise öğrencisine çarptı. allahtan çocuğa bir şey olmadı scoter lar kamıkaze gibi gidiyor duramayacaklarını bilmeden:)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
ben öyle bir öküze denke geldim arkamda kızımda var bahcelievler den şirinevlere doğru e-5 te rampa aşagı inerken en sağ şeriten gidiyorum pazar günü yolda boş hızım 80-90 cıvarıydı yanımdan bir gecti enduro tipiydi motor inan tırstım ya geldiğini farketmedim bile ya o an sağa doğru az kaymış olsaydım ne olacaktı alın size kaza benden süratli olduğu için bariyerler onu parcalardı .
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
35
MT üyeleri selam. Bende scooter kullanıcısıyım.Hergün motorumla işe gidip geliyorum.Günde ortalama 35 km yol yapıyorum.Dediklerinize katılıyorum magandalar için model cc farketmiyor Birde magandanın magandası varki onlara isim bulamıyorum.çalıştığım semtin cıvarındaki lokantaların paketcileri.Yer beylikdüzü eski araç muaynesinin arka taraflarında2 tana paketci var.Daha doğrusu yaratık bunlar,15 günde bir lokanta sucu değiştiriyorlar cami imamı bile şikayetci motor kullanırken bütün güçleri ile bağırarak anırarak hayret verici birşey bacak bacak üstüne atarak kullanıyorlar.Afedersiniz ama o piçlerin kamyon altında kalmalarını çok isterim.Son aldığım motorumla dolaşırken avcılarda yanlızca plaka yoktu ama plaka çıkmasını bekliyordum evraklar tamamdı yanımdaydı trafiğe çıkmamda sorun yoktu peşime takılan yunus ekibi durdurarak bunun ehliyetide yoktur diye hava atan polise ehliyeti çıkarıp gözüne sokup havası sönen yinede beni yeni motorumla plaka çıkarıncaya kadar dolaşma diye tehdit eden.İstanbul polisi ehliyetsiz, muaynesiz, trafik ,sigortasız, kasksız, korumasız,özellikle yabancı uyruklu yllarda terör estiren paketcileri suculara nedeeeeen işlem yapmıyorlaaaar.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
bazen banada denk geliyor malesef 100 lük scooterim oldugu için derslerini veremiyorum ama altıma burgman an650 imi aldıgımda hepsinin dersini vericem
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Polisler görevini yapsa zaten bunlar o şekilde dolaşamazlar.

Ne zamandır yazacağım, unutuyorum. Bunların bir de böyle scooter'ın tam ucuna oturarak kullanan cinsleri var. Artık nereden gördülerse selenin en ucuna oturuyorlar ve dönüşlerde ayaklarını yer sürte sürte gidiyorlar. Kafalarını sürekli tavuk gibi etrafa çeviriyorlar nedense. Genelde ağızlarında sigara veya ellerinde cep telefonu oluyor. O kadar iğrenç görünüyorlar ki insanın gözüne...
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Polisler görevini yapsa zaten bunlar o şekilde dolaşamazlar.

Ne zamandır yazacağım, unutuyorum. Bunların bir de böyle scooter'ın tam ucuna oturarak kullanan cinsleri var. Artık nereden gördülerse selenin en ucuna oturuyorlar ve dönüşlerde ayaklarını yer sürte sürte gidiyorlar. Kafalarını sürekli tavuk gibi etrafa çeviriyorlar nedense. Genelde ağızlarında sigara veya ellerinde cep telefonu oluyor. O kadar iğrenç görünüyorlar ki insanın gözüne...
demek senide dikkatini cekti tamda ucuna oturuyorlar.Tam o uçta yuvarlak bir şişkinlik var,oturduklarında o şişkinliğe keyif alıyor olabilirler :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Takma kafana heran heryerde oluyor böyle şeyler.
Akşam Volkan ın orda buluşalım emirganda bi çay içelim denize karşı kendine gelirsin. Sonra beraber söveriz onlara :)
(ben mavi gv 650 : )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takma kafana heran heryerde oluyor böyle şeyler.
Akşam Volkan ın orda buluşalım emirganda bi çay içelim denize karşı kendine gelirsin. Sonra beraber söveriz onlara :)
(ben mavi gv 650 : )
Gelivesemmi ne.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Aynen polisler tam görevini yapsa bunlar öyle gezemez ülkede bu sorun var. :pr: Bana denk geldi öyle ben full korumalıyım herşey tamam sağa durdum motoru park etcem orda kenarda trafigi yöneten polis yanıma geldi bana evrak kontolü yaptı halbuki o kadar kasksız ehliyetsiz gezen var ki sadece dikkat çektiğim için altımda ki motorla başka bişey değil. Bu olay kırıkkale de oldu. Geçen de Konya da polis durduruyor plaka ya bakıyor var mı yok mu ne adamlar var ya :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst