motosikletli magandalar

Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
Takma kafana heran heryerde oluyor böyle şeyler.
Akşam Volkan ın orda buluşalım emirganda bi çay içelim denize karşı kendine gelirsin. Sonra beraber söveriz onlara :)
(ben mavi gv 650 : )

fikir güzel de akşam kızla görüştürecekler beni. "yok efendim senin yaşın geçti de bilmem ne de, evleneceksin de... hem motosiklet kullanıyorsun, çok tehlikeli; satsan mı, ha? "
ailenin bir araya gelmesi bana yaramadı sanki..
yarın ya da öbür gün akşam ekşitekerin buluşması olur. cumartesi buluşsak, şöyle boğaza sıfır yeniköy çay bahçesinde.. lokma tatlısı falan...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
fikir güzel de akşam kızla görüştürecekler beni. "yok efendim senin yaşın geçti de bilmem ne de, evleneceksin de... hem motosiklet kullanıyorsun, çok tehlikeli; satsan mı, ha? "
ailenin bir araya gelmesi bana yaramadı sanki..
yarın ya da öbür gün akşam ekşitekerin buluşması olur. cumartesi buluşsak, şöyle boğaza sıfır yeniköy çay bahçesinde.. lokma tatlısı falan...

Sorma yaw evlilik konusunda seni en iyi ben anlarım herhal :) aynı durumdayım. Her kes birini ayarlamanın peşinde :) kaça kaça 36 oldum bakalım nereye kadar.
Senle iyi anlaşıcaz bu konuda bak :) Ben hep yeniköydeyim görüşelim. Özelden cep noda gonderiyorum sana . Ne zaman istersen ara takılırız.
Gürol abi sen yinede gel akşam bu adamı everiyolarmış :)
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
Sorma yaw evlilik konusunda seni en iyi ben anlarım herhal :) aynı durumdayım. Her kes birini ayarlamanın peşinde :) kaça kaça 36 oldum bakalım nereye kadar.
Senle iyi anlaşıcaz bu konuda bak :) Ben hep yeniköydeyim görüşelim. Özelden cep noda gonderiyorum sana . Ne zaman istersen ara takılırız.
Gürol abi sen yinede gel akşam bu adamı everiyolarmış :)
yok ya ne evlenmesi, maksat gönülleri olsun. bir yıl daha evlenmek istemiyorum. sonra topluma uyum sağlarım. kesin diye bir şey de yok, şimdilik niyet böyle.. hayırlısı, nasip kısmet falan...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Bu magandaların birde kaskı kafasına yarı olarak geçirenleri var.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
egolarını tatmin ediyor beyinsizler.ama bilmiyolarki hiçbir zaman gerçek bir motorcu olamayacaklar ve birgün bir arabanın çarpması sonucu hakkın rahmetine kavuşacaklar...
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
29
Sen e5'de merter istikametinden güngörene doğru gelde gör rengarenk led ışıklı motorlarıyla apaçilerin hasını :)
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
Sen e5'de merter istikametinden güngörene doğru gelde gör rengarenk led ışıklı motorlarıyla apaçilerin hasını :)
al işte, bir apaçi de burada..
neyse, senin motur mondialdi :p

---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

ben o tarafa asla gelmem.. belki vatan caddesine gelirim. o da hani o meşhur tavuklu pilav için, nostalji için yani.. yoksa sana çok kırgınım.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Ufak cc ile alakası yok bahsettiğin durumun.
Daha 1 hafta önce sahil yolunda kıçımın dibinden, kafasında kask üstünde koruma olmayan öküzün teki, R1 le kafa kaldırarak geçti.
Altımda güçlü bir motor olsa, peşine düşüp ışıklarda verirdim ağzına biber gazını.
Fakat 250lik hyosungumla yetişemeyeceğimi bildiğim için, anasına bacısına dümdüz gittim.

Sercanım o R1 'li her akşam 6 dan sonra 2-3 saat oralarda cadde-kartal yapıp dönüyo,genelde kaskta takmaz bazen yalnızca kask :) Ben cabbarla her akşam görüyorum bi eleman var, belki seninkidir dedim :) yakalayakmı :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Sercanım o R1 'li her akşam 6 dan sonra 2-3 saat oralarda cadde-kartal yapıp dönüyo,genelde kaskta takmaz bazen yalnızca kask :) Ben cabbarla her akşam görüyorum bi eleman var, belki seninkidir dedim :) yakalayakmı :)

Sen hiç uğraşma abi.
Cabbar'ıma selam söyle bi bakış atsın yeter ona :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
207
Sen açmasan ben açacaktım bu konuyu. Ben de çok denk geliyorum bunlara (çoğu ufak cc ama bmwsini de gördüm), zaten trafikte dar aralara girip çıkıyoruz, şerit değiştiryoruz, yapışıyor eleman arkama. Ya da hiç beklemediğim anda sağımdan solumdan bitiyor, beni geçmeye çalışıyor. En son tokuşacaz o olacak.

Hele ki köprüde, girmişim sağ şeridin sağına gidiyorum, hız 70.. Sen bassan çıkacağın hız bundan biraz fazlası, çukurdan kaçmak için sola geçip sağa gelecem sağıma giriyor eleman... Köprü bitince zaten seni geri sollayacağım. Beraber uçacaz aşağıya o olacak.

Ebat farkı nedeniyle benim giremediğim araya senin girebileceğini gözüme kestiriyorsam, ben zaten yol veriyorum. Germe beni güzel kardeşim, uçacam üstüne o olacak...
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
29
al işte, bir apaçi de burada..
neyse, senin motur mondialdi :p

---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

ben o tarafa asla gelmem.. belki vatan caddesine gelirim. o da hani o meşhur tavuklu pilav için, nostalji için yani.. yoksa sana çok kırgınım.


ben ne yaptım yahu, bana neden kırgınsın?
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
29
aslında sorun bir şey yapmamış olman..
neyse, önemli değil.. bir tekme de sana vururum.

ben seni kaç defa aradım bir görüşelim hatta yanına geleceğim demedim mi? hep senin işin çıktı, hakkımı yeme dostum. Ayarla kendini yarın görüşüyoruz o zaman :)
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
ya bu tutumu çoğunlukla kızlara hava olsun diye yaparlar
fakat
bu tür agresif ve tehlikeli hareketlere pirim veren 43 yaşındayım daha bir kız görmedim
yani bu insanlar ebleh budala gibi bazı isimler yakışır
terbiye seviyemiz el verdiği ölçüde ikaz etmek doğrusu
onları kazanmak gerek:cat::cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
ülkenin heryerinde durum böyle yapacak bişey yok.

orj. hiç bir yeri sökülmemiş apache kullandığımdan yoldaki motorcular beni sakin motorcu sanıyor resmen yanımdan silme geciyorlar tabi beni gectikten sonra durum değişiyor :D
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
siz değerli mt üyeleri, arkadaşlarım; saygılı, kurallara riayet eden, motosikletçinin hayatına değer veren; bir motosikletliyi asla bile bile tehlikeye sokacak hareketlerde bulunmayan motorcularsınız
sözlerim piyasada dolaşan ufak cc kullanıcılarına. hani şu iki gündür motor üzerinde olan, birkaç yıldır motosiklet kullandığı için çok uzun zamandır motosiklet kullandığını sanan; çok cesur, bıçkın delikanlılar..
son birkaç haftadır trafikte normal seyir halindeyken tam gaz bir şekilde ve sıfırlayarak, neredeyse sürtünerek; sağımdan, solumdan hiçbir uyarı yapmadan geçip bir ölçüde beni tehlikeye atıyorlar.
dün sabah birisinin peşine düştüm. hangimiz daha çılgın deyip bir de ben sıfırladım. benden kaçacak diye az kalsın arabalara yapışacaktı. yaptığım mantıklı mı, değil tabi. değil, ama ben zaten mantıklı bir adam değilim ki.. mantıklı birisi olsam gider ufak cc alır, geri kalan parayı da harcamam gereken onca yere harcarım. ama dedim ya, mantıklı bir adam değilim ben.. yanıma yaklaşanı tekmeleyip sokacağım bariyerlere, arabalara.. artık kafası mı kopar, kolu mu kopar, bacağı mı; bilemem..
arızayım olm ben. yaklaşmayın yanıma. baltalı motosikletçiyim, kötüyüm ben kötü!

çok doluyum mt, çok...

İnsanları kategorilere ayırmayı pek sevmem fakat benim İzmir'deki gözlemlerim doğrultusun da başınıza gelen davranışları en çok sergileyen motorcu tipi cup kullanıcıları oluyor. Bir de bunlar en az iki motor oldukları gibi, arka koltuklar da arkadaşları her zaman olur :). Montu, eldiveni geçtim, kaskı sadece saçları bozan bir icat gibi görüyorlar. Bazen hepsini m4a3 ile tarayasım da gelmiyor değil :). Amaçsız, işsiz, güçsüz çoluk çocuk çoğu zaten. Allah ıslah etsin. Moralinizi hiç bozmayın. Onları sünkürdüğünüz ve sonrasın da yere atıp ayağınız pislenmesin diye basıp geçmediğiniz bir peçete parçası olarak görün. (Lütfen çöplerimizi yerlere atmayalım).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ülkenin heryerinde durum böyle yapacak bişey yok.

orj. hiç bir yeri sökülmemiş apache kullandığımdan yoldaki motorcular beni sakin motorcu sanıyor resmen yanımdan silme geciyorlar tabi beni gectikten sonra durum değişiyor :D
Breh
Brehhhh
Brehhhhhh
Osmanlı bankasının reklamı vardı birzamanlar
nedense bunu okuyunca onu hatırladım)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
geçrekten böle motor kullananlara dikkat. Çoğu şeyi bu pizzacı gibi motokuryelerde yapıyor. Tehlikeli hareketler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst